به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
هیچ بازیکنی پیدا نمی شود که به نفع خود عمل کند این تفکر را نهادینه کرد که منافع ملی مهمتر از منافع فردی است او می داند که صعود ایران از این گروه دشوار به نفع همه است و نرفتنش به ضرر همه.
خبردنا-سیروس کریمی: 20سال از آخرین پیروزی ایران در جام جهانی می‌گذشت که در اولین بازی خود  تیم ملی کشورمان موفق شد دومین پیروزی اش در تاریخ جام‌های جهانی را رقم بزند این نخستین برد تاریخ فوتبال ایران در نخستین بازی جام جهانی بود.که این دستاورد نتیجه حضور سالها حضور "کارلوس کی روش" بر نیمکت این تیم است.

" کی‌روش" اکنون برای سومین بار است که به عنوان سرمربی به جام جهانی آمده است که دو مورد آن به صورت متوالی با تیم ملی ایران و دیگر مورد آن حضور در جام جهانی با تیم ملی پرتغال در سال 2010 است.  

او بلد است چه وقت  بازیکنانش  را تشویق  ،  از آنها دفاع  و چه زمان تذکر دهد چون اقتضای روز را می داند   رفتارهای با داریت و پخته او همه بازیکنان را مکلف کرد که  به سرمربی احترام بگذارند .

کی روش خرد جمعی را جایگزین  اندیشه های شخصی کرد   او مدیریت بازیکنانش را خوب می داند  بخاطر همین است   خبری از باند بازی ، ناز و کرشمه  از جنس سید "مهدی رحمتی"  و تفکراتی چون "عزیزی و نیکبخت" پیدا نمی شود در حال حاضر تک تک اعضای تیم ملی یک هدف را دنبال می کنند و آن تلاش برای تاریخ سازی است .

هیچ بازیکنی پیدا نمی شود که به نفع خود عمل کند این تفکر را نهادینه کرد که منافع ملی مهمتر از منافع فردی است او می داند که صعود ایران  از این گروه دشوار به نفع همه است و نرفتنش به ضرر همه.

رفتار و عمل بازیکنان یکی است حاشیه بر متن غلبه نمی کند اجازه نمی دهد در زمانی که در  اختیار تیم ملی هستند به رتق و فتق امور خود بپردازند آنها یک مجموعه هستند می خواهند یک دل و متحد باشند و بردن را تمرین کنند.

در این مقال جای آنالیز تک تک بازیکنان نیست  چراکه  همه عطش این را داشتن تا خودشان را نشان دهند اما "علیرضا بیرانوند "یکی از ستاره های ما در این بازی بود روحیه بالا و استفاده به موقع از دست های بلند و قد بلندش در سیوهای مختلف مشهود بود این پتاسیل های او  بازیکنان مراکش را  که تشنه گلزنی بودند  ناکام کرد.


  صعود برای هشتاد میلیون ایرانی رویا نیست  تیم ملی ایران با برد در بازی اول شانس بالایی را برای صعودش به وجود آورد  و با این پیروزی  ایران صدرنشین گروه مرگ شد حالا این بازیکنان می خواهند نسل طلایی فوتبال ایران باشند و تاریخ سازی کنند و تاریخ را شجاع دلان می سازند.

همه ماها خوشحالیم از این برد و چقدر چسبید این تلاش جانانه و نتیجه دلچسب و چقدر دلنشین تر میشه که از فوتبالی خوشحالی کنیم ، لذت ببریم  و با برچسب های سیاسی این شیرینی رو کم نکنیم. ...زنده باد ایران و زنده باد فوتبال.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
تبریک به همه هموطنان عزیز بخصوص هم استانی عزیز در استان چهارفصل یه تبریک ویژه دارم خدمت رشید مظاهری دروازبان گچسارانی تیم ملی کشورمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
تبریک هزار تبریک جونم ایران جونم کی روش جونم فوتبال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
همش نیش و کنایه هست
عشق تیم ملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
دو دوره مارو اورده جام جهانی ، ما باید قدر دان زحمت های کی روش باشیم، حواسمان به امکانات تیم ملی باشد و رقیبانمان را هم در نظر بگیریم
نام:
ایمیل:
* نظر: