به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
خبردنا: تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمتر از دو سال باقیست اما تعدد کاندیداها در دو جناح اصولگرا و اصلاحطلب و اعلام آمادگی چهره‌های جدید برای حضور در انتخابات آینده، می‌تواند زمستان سرد ۹۸ را گرم و انتخابات شهرستان‌های بویراحمد و دنا را پر هیجان تر از دوره‌های قبل کند.

بر همین اساس پایگاه خبری "خبردنا"، در اقدامی از مخاطبین خود خواست با شرکت در نظرسنجی این پایگاه اطلاع رسانی به گزینه مورد نظر خود برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی رأی دهند.

با پایان زمان شرکت در این نظرسنجی مشخص شد مخاطبین "خبردنا"،  معتقدند نماینده آینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس تغییر خواهد کرد.

بر اساس نتایج بدست آمده از آراء بیش از 5900 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی "نستور درخشنده" با کسب 33.05 آرا توانست بیشترین رای را از آن خود کند.

در این میان ستار هدایت خواه نماینده دو دوره شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توانست در این نظر سنجی 20.34 آراء مخاطبین این پایگاه خبری را کسب نماید و در رده دوم نظرسنجی قرار گیرد.

مهدی روشنفکر دیگر کاندیدای احتمالی اصولگرایان در این نظر سنجی توانست با کسب 11.36 آراء پشت سر رقیب هم حزبی خود قرار گیرد.

نکته جالب در این نظر سنجی کسب تنها 10 درصد آراء توسط غلامحمد زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بود که با کسب این تعداد از آراء در رتبه چهارم نظر سنجی قرار گرفت.

قوام فروزان گزینه احتمالی اصلاحطلبان در انتخابات آتی توانست تنها 6.44 آراأ مخاطبین را کسب کند و در رتبه پنجم قرار گرفت.

دیگر گزینه اصلاحطلبان در این نظر سنجی در رتبه ششم قرار گرفت . محمد بهرامی پای ثابت انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تنها 3.9 درصد مخاطبین را به خود اختصاص داد.

محمدرضا نیکبخت که سابقه حضور در انتخابات را در کارنامه خود دارد با کسب 2.03 آراء در انتهای این نظرسنجی قرار گرفت.

نکته جالبتر اینکه 12.88 شرکت کنندگان در این نظرسنجی به هیچ یک از این گزینه ها رأی نداده و معتقدند نماینده آینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی باید شخص دیگری جز این افراد باشد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
این نظرسنجی بدرد خودتون میخوره انشاالله به یاری خدا وهمت مردم چون آقای حاج زارع مردعمل پرتلاش وکارآمد ودوست داشتنی پیروز خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
اینگونه نظر سنجیها هیچ اعتباری ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر: