به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۳۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
با حضور استاندار:
احمدی ابراز کرد: عملیات اجرایی پل پنجم بشار یاسوج بعد از تامین منابع پایدار آغاز می‌شود.
خبردنا: فاز نخست پروژه پل سوم بشار بعد از یک انتظار 16 ساله افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش "خبردنا"، پل سوم بشار یاسوج بعد از 16 سال از آغاز عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی و برخی دیگر از مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تاکید بر اینکه بنا به وعده‌ای که به مردم این استان در زمینه تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژ داده بودم بهترین تفریحم بازدید از پروژه پل سوم بشار بوده است، گفت: نباید خود را در گذشته متوقف کنیم.

علی محمد احمدی با اشاره به اینکه در گذشته نیز کارهای شده و اگر کاستی بوده باید مرتفع کنیم، افزود: برای کمک به مسیر توسعه و پیشرفت این دیار باید از توان و ظرفیت تمامی نخبگان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: یاسوج به عنوان مرکز سیاسی و اداری استان علاوه بر قابلیت‌های مختلف از جمله در حوزه گردشگری از مزیت مرکز استان بودن برخوردار بوده که باید در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌های ارتباطی، المان شهری و ...نسبت به سایر شهرهای استان برجسته‌تر باشد.

احمدی ابراز کرد: عملیات اجرایی پل پنجم بشار یاسوج بعد از تامین منابع پایدار آغاز می‌شود تا سرنوشتی همچون پل سوم پیدا نکند تا بلکه بتوانیم گره‌های ترافیک شهر را مدیریت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: