به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
وی گفت: در زلزله‌های اخیر 5.2 و 4.8 ریشتری هیچ پلی در این استان دچار خسارت نشد.
خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل پل سوم بشار یاسوج(اجرای فاز دوم) ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش "خبردنا"، محمدعلی علیمردانی در آئین بهره برداری از فاز اول پروژه پل سوم بشار اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 82 آغاز ولی به دلیل محدودیت منابع مالی و معارض اجتماعی سال‌ها معطل ماند.

وی با بیان اینکه این پروژه در دو سال اخیر 58 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: از تاریخ یکم آبان ماه 96 تسریع در اجرای پروژه پل سوم بشار آغاز شد به گونه‌ای که قابل مقایسه با گذشته نیست.

علیمردانی با بیان اینکه برای احداث راه ارتباطی هر دو طرف و یک دهانه پل 26 میلیارد تومان هزینه شده و یا باید هزینه شود، ابراز کرد: در سال 96 برای اجرای این پروژه 86 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ادامه پروژه و اتصال آن به پلیس راه در دست مطالعه است، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت توزیع نیروی برق در زمینه ایمن سازی مسیر همکاری کردند.

علیمردای با بیان اینکه حوزه معاونت ساخت و توسعه راه و شهرسازی به صورت شبانه روزی برای تکمیل این پروژه در کمترین زمان ممکن تلاش کردند، ادامه داد:

وی با مطلوب ارزیابی کردن کیفیت ساخت پل‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زلزله‌های اخیر 5.2 و 4.8 ریشتری هیچ پلی در این استان دچار خسارت نشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: