به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

خبردنا – رضا یوسفی: اگرچه تا شروع فعالیت های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 700 روز دیگر باقیست اما این فعالیت ها در افکار عمومی بیش از 100 روز می باشد که شروع شده است.

تحلیل ها پیرامون این که چه فردی از چه  حزب و ایلی می خواهد نامزد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بشود از هم اکنون مشهود و مشخص است.

حضور مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات قطعی و نمی توان بر حضور نیافتن آنها در انتخابات پیش رو شرط بندی کرد.

اما آنچه که در بازارهای عمومی و سیاسی بخوبی شنیده می شود حضور افراد نام آشنای دیگری در کنار اسامی مجمع نمایندگان استان برای نامزد شدن در این انتخابات است.

جناب دکتر احمدی استاندار دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد:‌

نگرانی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات مجلس زمانی بیشتر شده و می شود که بفهمند و ببینند که مدیری از مدیران دولت در امر انتخابات دخالت کرده و می کند.

همین مردم که البته بخوبی هم می گویند و درست هم می گویند، دخالت مدیران دولتی در امر انتخابات بطور حتم سبب تغییر در برخی موازنه های سیاسی در حوزه های انتخابیه خواهد بود.

اگرچه هم نهادهای نظارتی مانند شورای نگهبان و هم نهادهای اجرایی انتخابات مانند وزارت کشور از دخالت مدیران در جانبداری در برگزاری انتخابات همواره تاکید و این دخالت را غیرقانونی شمرده و می شمارند اما متاسفانه این روزها اخبار ناخوشایندی در استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدیران دولتی در این ارتباط شنیده می شود.

شنیده و البته درمرحله یقین است که برخی مدیران کنونی در دولت یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد قصد دارند نامزد انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بشوند و البته بنظر نگارنده ایرادی بر آن روا نیست.

بنظر نگارنده ایراد زمانی بر آن روا است که فلان مدیر دولتی به بهانه برگزاری فلان همایش، سمینار ، جلسه و حتی بازدید از خانواده های معظم شاهد بفکر نامزد شدن در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی استان باشد.

برادر اندیشمند جناب دکتر احمدی:

خود حضرتعالی فرزند دیار سبز زاگرس بوده و ما برخود می بالیم دیگر برادرمان که سابقه حضور در خانه ملت را هم دارد اکنون سکاندار مدیریت خاک زاگرس است و بطورحتم شرایط حساس ایلی و تباری در مناطق مختلف ایران بویژه سلسله جبال زاگرس را می داند.

حتما استاندار کهگیلویه و بویراحمد می داند که مدیران کنونی وی حق ندارند از بیت المال در راستای " بیت الحال " خود بهره بگیرند.

یقیننا این پژوهشگر ملی و مولف آثار متعدد اقتصادی می داند که مدیری که از هم اکنون بفکر نامزد شدن در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است دیگر نمی تواند در فعالیت های اداری دل بسوزاند و پیگیر رفع مشکلات مردم باشد.

بطور حتم دکتر احمدی استاندار محترم استان می داند که هزینه کردن وقت و اموال بیت المال برای رسیدن به اهداف " بیت الحال " کاری ناپسند بوده که نمی بایست تبدیل به یک فرهنگ نادرست بشود.

کلام آخر:

برادر دکتر احمدی استاندار فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد:

شاید به شما انتقال ندهند انطور که ما دوست داریم به شما اطلاعات برسد اما بدانید که کهگیلویه و بویراحمدی که اکنون شما والی آن هستید در انتخابات آینده آبستن حوادث خواهد شد و نطفه این آبستن شدن را براحتی می توانید حتی در نگارش نگارنده ببینید.

از شما صمیمانه می خواهیم مدیرانی را که قصد نامزد شدن در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در این استان دارند را با احترام ویژه کنار گذاشته و به وعده خود یعنی انتصاب مدیران جوان، کارآمد و پاک دست همت بگمارید.

دکتر دلسوز و مهربان استانم:

نگذارید به نام دولت تدبیر و امید از بیت المال به بیت الحال بروند که هم در این دنیا و هم در آن دنیا بایستی پاسخگو باشید.


انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
مدیرکل ارشاد اسلامی اقای دهبانی پور که یک سال است این اداره را رها کرد و شروع کرده به جلسه سیاسی زدن، اقای استاندار لطفا همانطور که برادرمون فرمودن وی را عزل کنید تا به امور سیاسی خود بپردازد
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
سلام و واقعا بعد از مدت ها از چنین نگارشی لذت بردم. احسنت به این نگارش. محترمانه و به زیبایی به دغدغه مردم اشاره و در این بین خواسته مردم را هم با نهایت ادب خدمت استاندار محترم ارائه نموده است. زنده باد به آقای یوسفی نگارنده محترم و امیدواریم استاندار عزیز چنین مدیرانی را در کمترین زمان ممکن عزل کند. استان ما به اندازه فراوان مشکل دارد و نباید چنین مشکلاتی، دامن مردم را بگیرد.
لیککی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
واقعا تعجب بعضیا می کنم که می گویند دهبانی پور در حد اینه که نماینده بشه، وی اول بیایید در شورای شهر بهمئی ثبتنام کند تا عیارش اول برای همشهریانش مشخص شود بعد هوس نمایندگی کند.نمی دانم این پتانسیل وی کجامی باشد که در خود این قابلیت را می بیند که ثبتنام کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
اعتبارات فرهنگ و هنر در دست پسر خاله . خونه سازمانی در اختیار پسر دایی . مهمانسرای اداره در اختیار پسر عمه نتیجه اش نارضایتی کارکنان و هنرمندان باید باشه
ملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
بترسید ازخدا ...روز قیامتی هست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
بابا بترسید ازخدا اینقد راحت تهمت نزنید...نعصبی وخطی وجریانی حزبی قضاوت نکنید مرگی هست روز قیامتی هست بترسید ازعذاب الی بخاطر تهمت
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
شکی نیست اداره ارشاد سیاسی عمل می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
در طول انقلاب اسلامی برای اولین بار حوزه فرهنگ وهنر به سیاست آغشته شده و باعث دلتنگی شدید ما هنرمندان شده یاد آن روزهایی که سالنها شلوغ بود گروه فعال بودن و ........ بیچاره شدیم ای خدا به دادمون برس
ایلیاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
سلام .استاندارخودش برا‌کاندیدا داره اماده میشه. شما ازچی حرف میزنید.اخه مگر کاندیداشدن جرم ؟
بابا دست بردارید.
خبردنا لطفا منتشرفرمایید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
انگار نامه نوشتی برای دوست دخترت؟؟
چقد چاپلوسی کردی!! عزیزم، قربونت برم،دلسوز و مهربانم؛ اندیشمندم....حال آدم به هم میخوره...
نام:
ایمیل:
* نظر: