به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:
وی اظهار کرد: در هر ماه 4 مرحله مناطق آلوده پاکسازی می‌شود.
خبردنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۳ ماهه اول امسال یک تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش "خبردنا"، ناصر افسران ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و 477 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه در 3 ماهه اول سال گذشته 905 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به جد در دستور کار بوده و به صورت قاطعانه در این زمینه بدون هیچ ملاحضه‌ای ورود می‌کنیم.

افسران یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس را پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در 3 محور مناطق آلوده شهری، جاده‌های مواصلاتی و مدارس و دانشگاه‌ها دانست و ابراز کرد: در هر ماه 4 مرحله مناطق آلوده پاکسازی می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته 4 تن و 693 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشفیات داشتیم که در این زمینه یک هزار و 864 نفر دستگیر و دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: پلی مبارزه با مواد مخدر در طول شبانه روز به صورت آماده باش بوده تا در صورت نیاز به مقابله با سوداگران مرگ برود که انتظار می‌رود در صورت هرگونه اقدام مشکوک از طریق فرد یا افرادی مراتب به پلیس 110 اطلاع رسانی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: