به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
نیک مرام خبر داد:
نیکمرام گفت: قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی اصلاحیه‌‌ای داشته است.
خبردنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری این استان ابلاغ شده است.

به گزارش "خبردنا"، پروانه نیک‌مرام ظهر امروز در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سهم این استان از محل تسهیلات اشتغال توسعه روستایی و عشایری 306 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 30 درصد به صورت متمرکز در وزارتخانه می‌ماند.

وی با بیان اینکه سهم استان از این اعتبارات 214 میلیارد تومان علام شده است، عنوان کرد: در صورت جذب این تسهیلات مابقی رقم متمرکز شده نیز پرداخت و حتی بیش از این امکان جذب وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تاکنون 107 میلیارد تومان از سهم تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری ابلاغ شده که از این میزان 53 میلیارد و 400 میلیون تومان در بانک‌ها در دست اقدام است.

وی با تشریح عملکرد ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و فن آوری اطلاعات در زمینه معرفی و اخذ تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری تصریح کرد: میراث فرهنگی 853 طرح ارسال که از این تعداد 352 در کمتیه فنی با 40 میلیارد تومان مصوب اما دو میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه فن آوری اطلاعات 6 طرح با اعتبار 205 میلیون ارسال که تاکنون یک طرح موفق به اخذ 50 میلون تومان تسهیلات شده است، افزود: جهاد کشاورزی نیز 348 طرح ارسال که 253 مورد با اعتبار 130 میلیارد تصویب که تاکنون 6 میلیارد تومان  پرداخت شده است.

نیک‌مرام بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت 300 طرح ارسال که از این تعداد 109 مورد با اعتبار مورد نیاز 55 میلیارد تومان تصویب ولی 2 میلیارد 400 میلون پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خواستار اصلاح نژاد دامداری‌های سنتی شد و گفت: قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی اصلاحیه‌‌ای داشته است.

نیک‌مرام تصریح کرد: در گذشته 5 دستگاه بخشی میرات فرهنگی، فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بوده که با این اصلاحیه 11 دستگاه اجرایی دیگر از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، بهداشت و درمان، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، برق، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز اضافه شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
برای مدیرکل محترم آرزوی موفقیت داریم
نام:
ایمیل:
* نظر: