به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
با حضور معاون وزیر:
جوادی گفت: نگاه دولت تدبیر در اقتصاد فقط به داخل و تحقق شعار تولید داخل است.
خبردنا: مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" صبح امروز و با حضور مهندس جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استانی مراسم معارفه رئیس جدید جهادکشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم تاکید کرد که شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است اما ایران این بار نیز زورگویان را شکست خواهد داد.

وی گفت: راه حل های مناسبی توسط از سوی دولت تدبیر و امید برای مقابله با بحران ها و تحریم های جدید را اندیشیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه تمامی گرایش های باید در کنار هم از گردنه های بحران پیش رو عبور کنیم، اظهارداشت: قوم لر در تاریخ همواره در برابر استبداد ایستاده است.

جوادی گفت: تنها راه حل اساسی برای برخورد با تحریم ها همبستگی مردم است و اینجا دیگر بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست و معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه با همبستگی ها به آرامش خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمامی راه حل ها را در این شرایط حساس رفته و می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با انتقاد از اینکه در شرایط کنونی شاهد انتشار اخباری بدون ذکر منابع صحیح هستیم، یادآورشد: جای تاسف است برخی بدون ذکر منابع دولت تدبیر را تخریب می کنند و مردم را ناراضی از خدمات نگه می دارند.

جوادی گفت: نگاه دولت تدبیر در اقتصاد فقط به داخل و تحقق شعار تولید داخل است.

وی باتاکید براینکه نگاه دولت تدبیر به استان کهگیلویه و بویراحمد یک نگاه خاص در بخش تولید است، اظهارداشت: این استان دارای پتانسیل های متعددی در حوزه های اقلیمی و جغرافیایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم افزود: اگرچه بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی کم بوده اما با همین میزان می توان تولیدات گلخانه ای را رشد داد.

جوادی با اشاره به منابع آب، جنگل های بلوط و طرح های پرورش ماهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ما می توانیم ظرفیت های تولیدی را در این استان چندبرابر بکنیم.

وی گفت: در ۳۰ سال پیش رقابت بین افراد بود و می گفتند ما برای کشور چه کردیم و رقابت بود اما چرا اکنون فضای اتهامی ایجاد شده است؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه اگر کشتی انقلاب سوراخ شود همه ما غرق خواهیم شد، ادامه داد: چرا برخی فضای اتهامی را تقویت می کنند و مگر نمی دانند اگر اتفاقی برای این کشور بیفتد همه گرفتار آن خواهیم شد.

جوادی بااشاره به دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همه ما برادر و خواهر هستیم و معتقدم اگر شرایط ها خاص شود دوباره رشادت های دوران دفاع مقدس را خواهیم دید.

وی گفت: تخریب ها و تهمت ها هیچ سودی برای کشور ندارد و بایستی همه ما در کنار هم بحران ها را بگذرانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم باتاکیدبراینکه همه باید در کنار دولت و وزرا باشند، خاطرنشان کرد: همه باید از دولت حمایت کنند و پشت سر وزرا باشند تا کشور بتواند مقتدرتر باشد.

جوادی با بیان اینکه ایران در دنیا محبوب است، ادامه داد: فوتبال ما را هم تحریم کردند و شما دیدید چگونه محبوب دنیا شد.

وی با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از همراهی مسوولان استانی و مجمع نمایندگان این استان برای این انتصاب خبرداد.

جوادی گفت: مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با وزارت جهادکشاورزی همواره همراهی داشته و در انتصاب رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان هم همگام بودند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اقای تاج الدینی رییس جدید جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد فقط به کشاورزان بادست های پینه بسته مدیون هست نه به کس و یا کسان دیگری.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم از رقابت چند نفربرای ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: انتخاب آقای تاج الدینی برای ریاست این سازمان در استان نتیجه بررسی های متعدد در بخش های مختلف بوده است.

جوادی در بخشی از سخنان خود وضعیت پرداخت اعتباری وزارت جهادکشاورزی در کشور را طبیعی عنوان و اظهارامیدواری کرد مشکل اعتباری این وزارت هم بزودی حل شود.

وی گفت: براساس تجاربی که قبل از انقلاب و دوران انقلاب دارم انقلاب ما از شرایط بحرانی کنونی نیز با سربلندی بیرون خواهد آمد.

به گزارش"خبردنا" در پایان این آئین تاج الدینی بعنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی و از زحمات رستگار سرپرست این سازمان تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: