به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:
هدایت خواه افزود: این آسیب نارضایتی بیش از پیش مردم را به دنبال خواهد داشت.
خبردنا: نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قصد جریان اصولگرا حل مشکلات کشور است ، تأکید کرد: اصولگریان قصد امتیازگیری از دولت را ندارند.

ستار هدایت خواه در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی کشور گفت: این مشکلات از یک سو از طریق تحریم ها بر کشور وارد می شود و از سوی دیگر به دلیل بی تدبیری تیم اقتصادی دولت ایجاد شده اند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت از ظرفیت و توان داخلی برای مقابله با تحریم ها استفاده نمی کند ، افزود: جریان اصولگرا بر اساس تحلیل درست تنها راه کاهش و بی اثر کردن این تحریم ها را استفاده درست از توان و ظرفیت داخلی می داند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورتی که از لحاظ اقتصادی در درون توانمند باشیم تحریم ها بی اثر خواهند شد؛ اظهار داشت: باید یک تیم اقتصادی توانمند ، هماهنگ و انقلابی در رأس قرار بگیرد تا با طراحی برنامه های مناسب تحریم ها را بی اثر و مشکلات کشور را کاهش دهند.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف این است که در حوزه مطالبات مردمی و توسعه اقتصادی یک تیم قوی ، منسجم و انقلابی که نگاهش به دست بیگانگان نباشد با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و درون زائی اقتصاد کشور ، مشکلات را حل و تحریم ها را بی اثر کند.

هدایتخواه با بیان اینکه جریان اصولگرا تنها به این دلیل خواستار تغییر و تحولات در تیم اقتصادی دولت است ، گفت: قطعا این جریان در چنین شرایطی به دنبال امتیاز گیری نبوده و تنها هدفش حل مشکلات مردم ، نظام و انقلاب است.

وی دغدغه اصلی اصولگرایان را نظام ، انقلاب و مردم عنوان کرد و افزود: دولت با انتصاب یک تیم اقتصادی توانمند و انقلابی باید به حل مشکلات کنونی کشور کمک کند.

این فعال سیاسی فرهنگی ویژگی تیم اقتصادی جدید را عدم توجه به بیگانگان عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه تیم اقتصادی کنونی دولت نگاهشان به سمت بیگانگان است.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما کدام یک از اعضای کنونی تیم اقتصادی باید تغییر کند نیز گفت: اعضای تیم اقتصادی دولت مشخص است و به نظر من همه این تیم باید تغییر کنند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت پیر ، ضعیف و ناتوانند و برخی هم نگاه انقلابی ندارند.

هدایت خواه با بیان اینکه روئسای بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید دچار تغییر و تحول شوند ادامه داد: پس از این تغییر باید جوانان انقلابی و فعال جایگزین این افراد شوند.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ارزیابی خود از آینده اقتصادی دولت اظهار داشت: دولت اگر به این روند ادامه دهد و در تیم اقتصادی خود تغییر و تحول صورت ندهد و سیاست های اقتصادی خود را اصلاح نکند قطعا آسیب فراوانی خواهد دید.

وی با تاکید بر اینکه عدم تغییر در دولت سبب خواهد شد که مردم کشور بیش از دولت دچار آسیب شوند ، افزود: این آسیب نارضایتی بیش از پیش مردم را به دنبال خواهد داشت.

این فعال سیاسی و فرهنگی گفت: عقل و تدبیر حکم می کند که اگر دولت واقعا به دنبال حل مشکلات اقتصادی کنونی کشور و مردم است باید تیم اقتصادی کنونی خود را هر چه سریعتر تغییر داده و تیم جدیدی با تکیه بر توان داخلی بر رأس امور اقتصادی کشور فعالیت کند.

هدایتخواه در پایان تاکید کرد: اگر چنین تغییری صورت نگیرد هم ملت و هم دولت ضرر کرده و آسیب می بینند.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
درود بر مرد همیشه انقلابی کسی که در همه زمانها دغدغه انقلاب و توسعه و رفع مشکلات مردم را دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
دولت عزمی برا تغییر نداره، سخت هستش تیم اقتصادی تمایل ندارن که برن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
جناح اصولگرا با کارشکنیهایشان باعث لغو برجام وتحریم دو باره کشور شده اند تازه خودشون را طلبکار میدانند ولی مطمین باشند اولین کسانیکه اینبار طعم تلخ تحریمها وانزوای بین المللی را خواهند چشید خودشان هستند
فقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته دولت باید در ساختار اقتصادیش تغییرات به وجود بیاره واقعا قدرت خرید مردم کم شده
بویراحمد
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
بنازم میرشکار استان استاد هدایتخواه را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
با تشکر ازنظر علمی وقانع کننده استاد گرامی در تکمیل نظر این دانشمند عزیز اینکه در این شرایط که داد خود اصلاح طلبان درامده که دولت یا عدم کفایت در حل مشکلات مردم باید اعلام بکنه یا دنبال تغییر کابینه و بالخصوص تیم اقتصادی و جایگزین از جنس هشت سال دفاع مقدس که کار تلاش و کوشش شبانه روزی داشته باشند نه بی انگیزه و خسته از همه چیز
نام:
ایمیل:
* نظر: