به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد:
وی تصریح کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری یاسوج باید به صورت ویژه به مسأله پراکندگی آرامستان ها در این شهر ورود پیدا کند.

خبردنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شهر یاسوج بعنوان مرکز استان همچنان در محاصره قبرستانهای طایفه ای قرار گرفته است.

به گزارش"خبردنا"،  "شاهرخ کناری با بیان اینکه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان است، افزود: متاسفانه در بهترین نقاط گردشگری یاسوج قبرستان ها واقع شده است و باید محصور سازی آرامستان ها در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد .

وی اظهارکرد: قبرستان های طایفه ای مورد انتقاد گردشگران قرار گرفته است و این موضوع اگر ادامه داشته باشد به یک معضل اجتماعی بزرگتری تبدیل خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی آرامستان های مرکز استان تصریح کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری یاسوج باید به صورت ویژه به مسأله پراکندگی آرامستان ها در این شهر ورود پیدا کند.

کناری اضافه کرد: شهر یاسوج بعنوان مرکز استان و مقصد بسیاری از گردشگران متاسفانه همچنان در محاصره قبرستانهای طایفه ای قرار گرفته است.

 گفتنی است ، در پی شکایات متعددی که از طرف مردم به فرمانداری بویراحمد در خصوص آرامستان های یاسوج واصل شد کارگروه ساماندهی آرامستان های مرکز استان به ریاست فرماندار بویراحمد با حضور دستگاه‌های متولی تشکیل شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
سلام . والا زمانی که شماها بچه بودید و یاسوجی نبود این قبرستانها بنا نهاده شده و درآن زمان در این مناطق راهی و جاده ای و زمین خواری نبود . الان همه چشم طمع به زمینهای شمال یاسوج دوختن و بهانه رو گردشگری و زیبایی شهر عنوان میکنن . و به قصد گردشگری ادارات و آقازاده ها میخوان برای خودشان زمینی دست وپا کنن . به نظر شما این مردم چه کار باید بکنن . باید بهشون زمین رایگان بدید تا اونها مرده هاشون را دفن کنن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
قبرستان زیر تل واقعا جلوی بلوار منتهی به پل جدبد بشار 3 را گرفته مسئولین چاره اندیش بکنند
نام:
ایمیل:
* نظر: