به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۴۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :
زارعی تصریح کرد: باید منتظر آخرین نظر کارشناسی رئیس مجلس در این ارتباط باشیم.

خبردنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از مهاجرت حدود ۳۹ هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد و خارج از این استان به یاسوج خبرداد.

به گزارش "خبردنا"، غلام‌محمد زارعی در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه منابع اعتباری باتوجه به اینکه یاسوج نسبت به سایر مناطق استان مهاجرپذیرتر است بایستی بیشتر از مناطق دیگر باشد، اظهارداشت: در یک‌سال گذشته ۳۲ هزار نفر از داخل استان و حدود هفت هزار نفر به یاسوج مهاجرت کرده و ساکن شده اند.

وی با بیان اینکه ما به همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه تساوی و یک‌جانبه داشته و افتخار می‌کنیم یاسوج میزبان این مهاجران باشد، اظهار داشت: ما معتقدیم باید به انسانیت انسان‌ها احترام گذاشته و میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ هزار حاشیه‌نشین در حاشیه یاسوج سکونت دارند، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به این جمعیت نیازمند اعتبارات بیشتر از گذشته است.

زارعی تاکید کرد: ما معتقدیم که اعتبارات تقسیم شده باید عادلانه باشد و توزیع آن براساس عدالت و رسم امانت‌داری باید شکل گیرد.

وی با انتقاد از تقسیم اعتبارات از محل نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: باید منتظر آخرین نظر کارشناسی رئیس مجلس در این ارتباط باشیم.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
نظر کارشناسی یعنی چه ؟ قانون تصویب کردن حالا دنبال نظر کارشناسی میگردند ؟؟ آقای زراعی عین عدالت اجرای قانون است پس بهتره اینه به دور از این غوغاسالاری ها شورای برنامه ریزی نسبت به توزیع اعتبارات اقدام نمایند با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
سرانه باید به نسبت جمعت باشه و این میشود عین عدالت . زمانی کوپن توزیع میشد به هر نفر 450گرم گوشت میدادن حالا چه در دیشموک بود یا در یاسوج .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
در این فشار اقتصادی سعی شوداعتبارات به ادارات کشاورزی و تعاون و صنعت داده شود تا مشکلات مردم حل شود چون بعضی از ادارات دنبال مسایل سیاسی هستن
نام:
ایمیل:
* نظر: