به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی افزود: این کار از دیدگاه استاندار و دولت پذیرفته نیست و استاندار به شدت مخالف قوم گرایی و طایفه گرایی است.
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات نادرست است، گفت: نماینده عالی دولت در استان به شدت با قوم گرایی مخالف است.

به گزارش"خبردنا"، سید محمدکاظم نظری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهمئی اظهار داشت: انقلاب اسلامی میراث گران بهای حضرت امام راحل که با جهان بینی توحیدی و درهم شکستن سیطره استکبار بر کشور پی ریزی شده و همه موظف به حفظ آن در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و کمک به دولت تدبیر و امید هستیم.

وی عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و رئیس جمهوری ترامپ که به صورت علنی وابسته به رژیم صهیونیستی است و به قوانین بین المللی و تعهدات خود به خصوص در توافق برجام پایبند نیست، لازم است که هشیار بوده و حتی لحظه‌ای غافل نشویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران باید خودشان را با وضعیت موجود تطبیق داده و از عافیت طلبی خودداری و تلاش خود را چندین برابر نموده تا به مردم خدمت کنند.

نظری از مدیران خواست که با زبان رسا عملکرد دولت را که خدمات نظام می باشد بیان نمایند و به صورت مستند و مستدل خدمات، عملکرد و اقدامات سیستم اداری خود را در حیطه راه، مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی با یادآوری توطئه‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، گفت: امروز فقط چند کشور محدودِ و روسیاه برای جمهوری اسلامی مانع تراشی می‌کنند و آن اجماع جهانی قبل از برجام علیه ملت ما شکسته شده و این از نتایج سیاست تنش زدایی دولت تدبیر و امید است.

نظری اولویت بندی نیازها را ضروری دانست و گفت: تنش آبی به عنوان جدی ترین اولویت و مسئله امروز کشور و استان بوده و باید راهکارهای لازم در این زمینه بکار بسته شوند.

وی نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات را نادرست خواند و افزود: این کار از دیدگاه استاندار و دولت پذیرفته نیست و استاندار به شدت مخالف قوم گرایی و طایفه گرایی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویرذاحمد حمایت از نخبگان و گردش نخبگان را بخصوص در سطوح مدیریتی ضروری دانست و گفت: مدیری که چندین سال در رأس یک اداره قرار می‌گیرد لازم بوده جای خود را به مدیر جدیدی بدهد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
-
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
مسئول محترم سایت منتشر کن ، جناب معاون این موضوع بر همه واضح و مشخص است ولی از خودت بگو. از عملکرد کدام دولت بگویید دولت خیار کیلویی 4500 تومان دولت تخم مرغ کیلویی 8500 تومان دولت مرغ منجمد کیلویی 7200 تومان. عیب ندارد حداقل عملکرد دولت احمدی نجات را برای مردم از روی انصاف بیان نمایید.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
اگر مخالفه پس شما چرا معاونید جناب دکتر شما نماد قوم گرایی و مرز بندی هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
شما اقوام سید باقر و ایشون از حزبش دفاع نکرد از اقای زارع دفاع کرد و بشرط ارتقائ جنابغالی و...
کللی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
خودت چی ؟بعدش اگه استاندار با قوم گرایی ، حزب گرایی وآشناگرایی مخالف هست امثال شما چه امتیازی داشته اید که شدی معاون استاندار؟؟؟!!!!بعدش آقای فیلی هم از ایل و تبار من هست!!!
خخخخخ اخ و بخت این دولت که امثال شماها مدیران آن هستید
خبر دنا بخت مردیل دو تامون منتشر کن
نام:
ایمیل:
* نظر: