به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۴۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
مدیر نظارت بر مواد غذایی داشگاه علوم پزشکی یاسوج:
وی ابراز کرد: در این بازید شاهد عدم رعایت مسائل بهداشتی بوده‌ایم به گونه‌ای که وجود شپشک در کارخانه و آلودگی انبارها تایید شده است.
خبردنا: مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مکاتبات لازم در زمینه قطع سهمیه گندم کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی انجام شده است.

به گزارش "خبردنا"، فریدون مومن در نشست کمیته آرد و نان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در تمامی بازدیدهای انجام شده کارشناسان معاونت غذا و دارو از کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج در تاریخ‌های مختلف از جمله 30 شهریورماه، 2 مهرماه، 6 آبان، 29 آذرماه، 2 دیماه 96 بر عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط این کارخانه تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی بازرسی‌ها با حضور کارشناسان سازمان بازرسی بوده است، عنوان کرد: برخوردهای در این زمینه شده ولی مثل اینکه بازدارنده نبوده زیرا بعد از یک دوره کوتاه تولید بهداشتی مجدد وضعیت بدتر می‌شد.

مومن با تشریح جزئیات کارشناسی 9 تیرماه امسال از کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج ابراز کرد: در این بازید شاهد عدم رعایت مسائل بهداشتی بوده‌ایم به گونه‌ای که وجود شپشک در کارخانه و آلودگی انبارها تایید شده است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج آلودگی میکروبی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: