به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد :
وی افزود: عملیات گازرسانی به 2 شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک در جریان است
خبردنا: مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی و ۱۰۵ روستای مسیر تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش"خبردنا"، رحمان خادم ، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به دیشموک به همراه شبکه‌های آن 358 کیلومتر طول دارد که خط اصلی انتقال 80 تا 90 کیلومتر طول دارد.

وی با اشاره به اینکه 98 درصدی جمعیت شهری و 76 درصدی جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، عنوان کرد:  تاکنون با اجرای یک هزار و 494 کیلومتر خطوط گازرسانی شهری، شریان‌های اقتصاد، صنعت و مصارف خانگی شهری از گاز طبیعی بهره‌مند شده و این انرژی پاک هم اینک در اختیار 98 درصد از جمعیت شهری استان است.

خادم ابراز کرد: با اجرای 2 هزار و 178 کیلومتر خطوط گازرسانی روستایی، گاز در 632 روستای این استان توزیع شده و اکنون 76درصد کل روستاهای بالای 20 خانوار استان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 198 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان صورت گرفته ، پنج هزار و 104 فقره انشعاب گاز نصب شده و هفت هزار و 720 مشترک شهری و چهار هزار و 393 مشترک روستایی از نعمت گاز بهره مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات گازرسانی به 2 شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک در جریان است و مطابق برنامه مردم این 2 شهر به همراه 105 روستای حومه تا پایان سال 97 از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: