به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
معاون عمرانی استاندار خبر داد:
فیلی گفت: برخی اموال و بقایای پیداشده در محل یادمان موردنظر دفن خواهد شد .
 خبردنا : معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تا ۱۰ روز آینده پرونده جستجوی بقایا، پیکرها و اموال جانباختگان سانحه‌هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا به پایان می‌رسد و این پرونده برای همیشه در آن ارتفاعات بسته خواهد شد.

عزیز فیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با "خبردنا"، گفت: بعد از اتمام زمان پیداشدن پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج، یکماه به تیم های جستجوگر جهت پیداکردن اموال جانباختگان و حتی بقایا و پیکرهای احتمالی اعلام شد.

وی باتشریح تلاش مستمر تیم های جستجوگر برای آخرین انتقال بقایا، پیکرها و اموال جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا، خاطرنشان کرد: تنها ۱۰ روز دیگر تیم های جستجوگر در محل سقوط هواپیمای یاسوج حضور خواهند داشت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۳۰ نفر هم اکنون در محل سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا حضور داشته و بعد از زمان اعلام شده اقدام به ساخت یادمان جانباختگان دنا در محل سقوط هواپیما خواهند کرد.

فیلی گفت: برخی اموال و بقایای پیداشده در محل یادمان موردنظر دفن خواهد شد و البته یادمانی در خور شآن جانباختگان در دنا احداث می شود.

به گزارش"خبردنا"، هواپیمای ATR آسمان یاسوج در روز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ در ارتفاعات دنا سقوط کرد که ۶۶ مسافر و خدمه در این سقوط جان باختند و بعد از حدود ۱۲۰ روز تمامی اجساد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج تحویل خانواده های آنان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: