به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۴۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
خبردنا: دبیر اجرایی خانه احزاب ایران گفت: یکی از نزدیکان روحانی به ما وعده داد، اگر حمایت کنید، ۲۱میلیارد تومان به خانه احزاب تخصیص داده خواهد شد.

محمد تبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب ایران با اشاره به سرانجام یارانه خانه احزاب اظهار داشت: پیشنهاد کارگروه ۴ نفره خانه احزاب برای تعیین دستورالعمل یارانه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارائه شده و هم اکنون این کمیسیون مشغول بررسی موضوع و ارائه پیشنهاد برای تخصیص یارانه میان احزاب است.

وی درباره چرایی تاخیر در بررسی نحوه تخصیص یارانه در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: این هم از جمله مشکلات کشور ماست. ۶ ماه است که درگیر برو و بیای بررسی یارانه هستیم اما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

تبرایی افزود: هنوز یارانه ۲ میلیارد تومان احزاب از سوی دولت تخصیص داده نشده است. با این ۲ میلیارد فقط می شود یک آپارتمان ۱۰۰ متری خریداری کرد؛ من نمی‌دانم استدلال دولت در تخصیص این ۲ میلیارد تومان چه بوده است؟

وی درباره رقم یارانه احزاب که قرار بود ۲۱ میلیارد تومان باشد، تاکید کرد: یکی از نزدیکان آقای روحانی، قبل از انتخابات سال گذشته، برای اینکه رای جمع کند، به ما وعده داد، اگر از روحانی حمایت کنید، ۲۱میلیارد تومان به خانه احزاب تخصیص داده خواهد شد. بعد از انتخابات این ۲۰ میلیارد به ۲ میلیارد تبدیل شد!

تبرایی در ادامه با اشاره به تغییر مکان خانه احزاب گفت: خانه احزاب، به هیئت رئیسه شورای شهر تهران نامه ای ارسال کرده که در آن خواستار تصمیم گیری پیرامون تغییر مکان خانه احزاب شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
واویلا
نام:
ایمیل:
* نظر: