به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مقدم بیان کرد: فرسودگی معابر و زیرساخت‌های شهری در یاسوج بر هیچ کسی پوشیده نیست.
خبردنا: شهردار یاسوج با اشاره به افتتاح پروژه پل سوم بشار بعد از ۱۵ سال گفت: به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی و ترافیکی در آئین افتتاح این پروژه شرکت نکردم.

به گزارش "خبردنا"، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پل سوم بشار ربطی به شهرداری ندارد بلکه مجری ان راه و شهرسازی بوده است ولی شهرداری در یک اقدام جهادی و کمتر از 10 روز نسبت به اجرایی کردن جاده کمربندی یاسوج از حدفاصل گلزار شهدا تا پل سوم بشار به طول یک هزار و 500 متر اقدام کرد.

وی عنوان کرد: پروژه پل سوم بشار بعد از 15 سال به طور حتم به سمت استهلاک و فرسودگی می‌رفت که انتظار بود مجری پروژه با هماهنگی شهرداری و پلیس نسبت به برطرف کردن مشکلات ایمنی و ترافیکی اقدام می‌کرد.

مقدم با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه و نقش آن‌ها در توسعه عنوان کرد: خبرنگاران صدای رسای هرگونه فعالیت و فرایندی بوده که بشر نیاز دارد و در صورت نبود رسانه‌ها به طور حتم بشر با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود.

وی با تاکید بر اینکه از نقد سازنده استقبال می‌کنیم، ابراز کرد: امروزه شاهد تغییر ترکیب جمعیت هستیم به گونه‌ای که هم اکنون 70 درصد جمعیت در شهرها ساکن بوده و باید برنامه‌ریزان توسعه و مسئولان و متولیان امر به این مهم که آیا اعتبارات شهرداری برای خدمات رسانی کافی بوده یا خیر پاسخ دهند.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اجرای پروژه منابع اعم از مالی و انسانی و همچنین برنامه مهم بوده ولی امروزه در مباحث پروژه کمتر منابع مالی و بودجه ریزی درست اتفاق می‌افتد و از همین امر شهرداری رنج می‌برد.

مقدم بیان کرد: فرسودگی معابر و زیرساخت‌های شهری در یاسوج بر هیچ کسی پوشیده نیست که مهمترین دلیل این مسئله عدم تامین منابع و یا توزیع درست ان بوده که برآورد انجام شده برای اجرای نهضت کامل آسفالت معابر و جداول نقاط شناسایی شده 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در این زمینه رایزنی لازم با معاون عمرانی استاندار شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
شهرداری دستگاهی است که با تدبیر و وبرنامه ریزی ایجاد درامد ار منابع بالقوه باید داشته باشد سپس اقدام به هزینه در راستای عمران وتوسعه شهر ی بکند باید دیدگاه مدیر اجرایی در شهرداری از ظرفیت و پتانسیل والایی برخوردار باشد تا بتواند کارها را با این روش پیش ببرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
چرا ادامه زیر تل به این بلواره که وضعیتش بسیار بد است حتی از خاکی هم گذشته بابا خاکیش هم راضی هستیم یک نصف تیغی لودر بزنه خوبه در خشکسالی ما قانع هستیم بسار کوتاه وهزینه ای جزی یک تدبیر کوچولو نمی خواد
نام:
ایمیل:
* نظر: