به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
خبردنا: عکس های لیلا بلوکات با چادر عربی در حرم امام رضا لیلا بلوکات متولد ۱۳۶۰ بازیگر سینما و تلویزیون است.

در ادامه عکس های جدید لیلا بلوکات به همراه دوستش با چادر عربی در حرم امام رضا(ع) در مشهد که در تیر ماه ۹۷ را مشاهده می کنید:

لیلا بلوکات با چادر عربی در حرم امام رضا

لیلا بلوکات با چادر عربی در حرم امام رضا

لیلا بلوکات با چادر عربی در حرم امام رضا

لیلا بلوکات با چادر عربی در حرم امام رضا

لیلا بلوکات چند ماهی است مشغول بازی در سریال از یاد رفته ها به کارگردانی بهرام بهرامیان می باشد و به تازگی به سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان پیوسته است.

تصویربرداری فاز دوم سریال لحظه گرگ ومیش به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان بعد از چهار ماه وقفه بین دو فاز این روز ها در لوکیشنی حوالی میدان هروی آغاز شده است و به تازگی لیلا بلوکات به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

برخی از لوکیشن های فاز دوم با فاز اول مشترک است. همچنین فاز اول در دهه ۶۰ و ۷۰ می گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سال ها و ۱۰ سال بعد خواهد بود.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی، المیرا دهقانی، شهره سلطانی و … از بازیگران «لحظه گرگ و میش» هستند.

در این سریال که در ابتدا سوگند نام داشت، فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه را بازیگری جدید با کاراکتر حنانه بر عهده دارد.

این سریال در روز های پایانی شهریور ۹۶ کلید خورده است.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل: جنگ تحولات اقتصاذی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: