به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد :
گوهرگانی اظهار داشت: دانش مهمترین عامل توسعه این استان محروم خواهد بود.

خبردنا: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر در این استان سیاست به فرهنگ تغییر پیدا کند کهگیلویه و بویراحمد توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش"خبردنا" ‌محمدنبی گوهرگانی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در یاسوج ، با بیان اینکه ، خیرین مدرسه ساز دغدغه نگهداری از مدارس بعد از ساخت را دارند ، اظهار داشت: امیدوارم آموزش و پرورش در زمینه نگهداری از مدارس بویژه کلاس‌های درس خیرساز تدبیری بیندیشد زیرا خیرین در این زمینه دغدغه دارند.

وی با بیان اینکه خیرین در نشست با وزیر آموزش و پرورش خواستار نگهداری از مدارس بعد از ساخت شدند, عنوان کرد: هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

گوهرگانی خواستار تدوین صفحه‌ای در کتاب‌ها در زمینه نگهداری از مدارس شد و ابراز کرد: پول هزینه شده خیرین در امر مدرسه سازی امانتی بوده که در اختیار مدیران آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه کهگیلویه و بویراحمد با توسعه دانش محقق می‌شود, افزود: کهگیلویه و بویراحمد به واسطه چاه‌های نفت گچساران, روان آب‌های بویراحمد, زیبایی‌های دنا و دشت‌های حاصلخیز باشت و چرام توسعه پیدا نخواهد کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانش مهمترین عامل توسعه این استان محروم خواهد بود.

گوهرگانی با تاکید براینکه در این استان باید سیاست به فرهنگ تغییر پیدا کند، افزود: اگر روزی چنین اتفاقی افتاد به توسعه استان امیدوار خواهیم بود.

وی همچنین از حضور کم رنگ بانوان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار گلایه کرد و افزود: بانوان این استان همچون دیگر عرصه ها باید در این عرصه نیز فعالیت پررنگ داشته باشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
الحق و انصاف دست روی نکته بسیار مهمی گذاشتی
نام:
ایمیل:
* نظر: