به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:
 خبردنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه تختی یاسوج را غصبی عنوان کرد و گفت: از زمانی که این موقوفه در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته تنها ۴ میلیون تومان اجاره پرداخت کرده است.

حجت‎الاسلام سید نورالله جنتی‎پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سند بیش از 6 هکتاری موقوفه بودن زمین ورزشگاه تختی یاسوج، ساختمان مجتمع بهزیستی، بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و غیره با گواهی مصرف با نیت موقوفه وجود دارد و افرادی که معتقدند نیت وقف برای ورزش بوده سند لازم را ارائه کنند زیرا در این صورت گردن اوقاف و امورخیریه از مو باریک‌تر است.

وی بیان کرد: 50 درصد گواهی مصرف این موقوفه برای عمران و آبادی امامزاده فرج‌الله(ع) و 50 درصد نیز برای کمک به مستمدان در نظر گرفته شده و هیچ ربطی به ورزش ندارد.

جنتی‌پور با تاکید بر اینکه تخریب و احیا بخشی از ورزشگاه تختی یاسوج که به نوعی بدون استفاده بود در نشستی با حضور استاندار و مسئولان استانی اتخاذ شد، افزود: زمین احیا شده خارج از محدود ورزشگاه و مملو از خار و خاشاک بوده که در صورت ایجاد پارکینگ، ورزشکاران به نوعی می‌توانند از این فضا برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه تختی یاسوج را غصبی عنوان کرد و گفت: از زمانی که این موقوفه در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته تنها 4 میلیون تومان اجاره پرداخت کرده است در حالی که طبق گواهی موقوفه 50 درصد درآمد آن باید هزینه مستمندان و 50 درصد نیز هزینه عمران و آبادی امامزاده فرج‌الله(ع) شود.

جنتی‌پور عنوان کرد: طبق قرارداد منعقده اوقاف و امورخیریه با اداره ورزش و جوانان این اداره باید برای دو سال 375 میلیون تومان پرداخت می‎کرد که تاکنون ریالی محقق نشده است.

وی بیان کرد: موقوفه بیش از 6 هکتاری میدان هفتم تیر یاسوج 2.5 هکتار آن در اختیار اداره ورزش و جوانان است و قسمتی نیز در اختیار بیمارستان شهید بهشتی بوده که این مرکز درمانی سالانه اجاره بها را پرداخت می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: