به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
خبردنا : " برای دیاری آبادتر از پیش همدیگر را با هر فکر و ایده سازنده‌ای یاری کنیم و البته در این راه من باکسی تعارف ندارم، شاید تاریخ برای من تکرار نشود ولی بی‌پروا هر آن‌کس با خواست مردمم نباشد یارش نبودم، نیستم و ازاین‌پس نیز نخواهم بود، چراکه پیشرفت این سرزمین در گروی رها شدن از مسائلی است که دریچه‌های ورود اکسیژن به این دیار را با مشکل مواجه ساخته است"

اینها بخش انتهای یادداشت  نماینده " گچساران و باشت " که منتشر شده است .

" غلام رضا تاج گردون "در این بخش از یادداشت خود به همراهی نکردن با مدیران ناتوان اشارتی تلویحی کرده و تاکید کرده "شاید تاریخ برای من تکرار نشود ولی بی‌پروا هر آن‌کس با خواست مردمم نباشد یارش نبودم، نیستم و ازاین‌پس نیز نخواهم بود".

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بخوبی می داند وضعیت مدیران ناتوان استان چه بلایی بر سر زادگاهش آورده و  کهگیلویه و بویراحمد را به جایی برده که بیکار ترین استان شده و البته خودکشی مد روز جوانان این دیار  و معضلات اجتماعی و اقتصادی بسیار !

" تاج گردون "همانگونه که گفته بخوبی می داند زیر پوست شهر و جامعه استان چه خبر است و تاثیر مدیران ناکارآمد را بر تشدید این وضعیت نیک می داند اما همانگونه که در این یادداشت گفته اند " تنها ناله راه نجات نیست".

نماینده "گچساران و باشت " بخوبی از توقعات و انتظارات مردم " کهگیلویه و بویراحمد" از خود آگاه است و شاید " تاریخ برای وی تکرار نخواهد شد " اما آیا تنها با نوشتن دردها ، درمان هم پیدا می شود ؟!  آیا با تاکید بر ناکارآمدی مدیران در نوشته هایش مدیران کارآمد می شوند ؟

جناب آقای " تاج گردون " همواره نشان داده اند نقد های منصفانه را پذیرفته و برای رفع دردها تلاش کرده اند . امروز نیز باید بپذیرند برخی مدیران استانی از جمله استاندار "کهگیلویه و بویراحمد" و برخی مدیران دیگر هر آنچه در چنته و توان داشته اند در طبق اخلاص گذاشته و نتیجه اش امروز استان است ، اگر بعنوان وکیل مردم از این وضعیت راضی هستند پس همچنان از آنها حمایت کنید و اگر نگران هستید که در نوشته هایتان و برخی مصاحبه ها و گفته های اندرونی این نگرانی موج می زند پس " تنها ناله راه نجات نیست "! اقدام کنید .

آقای "تاج گردون" امروز وضعیت ضعف مدیران ناکارآمد استان درست یا غلط به پای شما نوشته می شود بخصوص "موسی خادمی "استاندار استان !خود نیز در یکی از نوشته هایتان به این موضوع که "مردم عملکرد مدیران را به پای من می نویسند" اشارتی داشتید پس اجازه ندهید تصویر روشن شما در اذهان عمومی مردم استان بواسطه عملکرد این حضرات مخدوش شود.

اجازه ندهید توانمندی شما در اختصاص و جذب بودجه های افسانه ای برای استان توسط مدیران ناکارآمد به عملکرد قابل قبول برای مردم دیارت هرز برود !

اجازه ندهید عده ای که مردم آنها را دیگر نمی خواهند به هر بهانه ای همراهت باشند آنگونه که خود گفته ای" هر آن‌کس با خواست مردمم نباشد یارش نبودم، نیستم و ازاین‌پس نیز نخواهم بود " !

این ایام ، همان ایامی است که سه سال پیش شما با نگاه به حضور فرزندان بومی استان در راس مدیریت ارشد این دیار از " موسی خادمی " حمایت کرده و در اوج ناباوری " استاندارش " کردید و امروز مصادف با آن ایام یادداشتی منتشر کرده و گفته اید " هر آن‌کس با خواست مردمم نباشد یارش نبودم، نیستم و ازاین‌پس نیز نخواهم بود " .

گفته اید " پیشرفت این سرزمین در گروی رها شدن از مسائلی است که دریچه‌های ورود اکسیژن به این دیار را با مشکل مواجه ساخته است "

جناب " تاج گردون " می دانید مدیریت ناکارآمد و ناتوان " در کهگیلویه و بویراحمد دریچه های ورود اکسیژن و توسعه را با مشکل عدیده مواجه ساخته است ؟! می دانید که هر روز خبر خودکشی برادری از برادران بسیار هم استانی ات منتشر و رویه معمول شده است !

می دانید مردم این دیار مدیران ناکارآمد را نمی خواهند ؟

آقای " تاج گردون " از استاندار منصوب شده شاخص های توسعه را در مدت سه سال حضورش سوال کن . در کدام شاخص کهگیلویه و بویراحمد رشد داشته است ؟ می دانیم که وضعیت را بهتر از همگان می دانی اما سئوال کن در این سه سال چه شده است ؟ "گچساران و باشت " را نگاه نکن که شخصا مدیریت کردی و مزد " خدمت بی منت " را در انتخابات با بالاترین درصد رای " ایران " گرفتی و محبوب ترین نماینده مجلس دهم شدی ، به بویراحمد و دنا بنگر و پروژه هایش و .... به کهگیلویه تگریستی و گفتی " باید به حال کهگیلویه بزرگ " گریست !! وضعیت فعلی استان نتیجه مدیریت کیست ؟

آقای " تاج گردون " چه نیکو گفته ای که " شاید تاریخ برای من تکرار نشود " و قدر این فرصت تاریخی را برای جهش توسعه استان بدان و خود بهتر از هر کسی می دانی با این مدیران و استاندار فعلی استان همین جا خواهد بود که الان هست پس در همان ایام که تلاش برای  منصوب کردن " موسی خادمی " کردی  در همان ایام این " اشتباه بزرگ " را جبران کن و از دولت بخواه تغییر را بسرعت انجام دهد.

توقع از شما نسبت به " زارعی و هاشمی پور " سایر نمایندگان استان به این دلیل بیشتر است که ناگفته پیدا است دولت تدبیر و امید حرف شما را در استان ملاک عمل قرار داده و می دهد و امروز عملکرد " موسی خادمی " و مدیران ناکارآمد استان به پای شما نوشته می شود . جلوی ضرر را از هرکجا بگیری منفعت است !
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
1
اتفاقا خادمی آدم باسواد و توانمندی هستش

ضعیف مدیرای سفارشی و.منتصب خود تاکردن هست که همشون مایه آبروریزی برای استان هستن
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
1
اقای تاجگردون مسول اقای خادمی است چون خادمی حتی خواب استاندار شدن را نمی دید
نام:
ایمیل:
* نظر: