به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۳۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
خبردنا: تنها دندانپزشک شهرستان چرام در واکنش به سخنان امام جمعه سرفاریاب که وی را متهم به کم کاری کرده بود واکنش تندی نشان داد و تاکید کرد که از وی به دادگاه روحانیت شکایت می کند.

دکتر کیارش پاداش در گقت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با تاکید بر اینکه امام جمعه سرفاریاب تخصصی در دندان پزشکی ندارد که در این خصوص اظهار نظر می کند ، گفت: حکم صادر شده برای من جهت خدمت در شهر چرام است و  می توانم حتی یک ساعت برای شهر سرفاریاب وقت نگذارم ولی باتوجه به اینکه آدم خیری هستم و به انجام کارهای خیر علاقه دارم برای خدمت به مردم این بخش ساعاتی از روز را در سرفاریاب طبابت می کنم.

وی با بیان اینکه من بصورت افتخاری در این شهر خدمت می کنم و  برای عبور و مرور نیز با وسیله نقلیه شخصی خود به سرفاریاب می روم اظهار داشت: با توجه به درخواست مسئولان علوم پزشکی و با توجه به کمبود داندان پزشک و علاقه شخصی خود به خدمت به مردم محروم پذیرفتم تا زمان پیدا شدن یک دندان پزشک در هفته چند ساعتی را به سرفاریاب بروم و به مردم این شهر خدمت کنم.

پاداش با تاکید بر اینکه من جانباز جنگ تحمیلی ، عضو هیت امنای امازاده بی بی رشیده و همچنین عضو خیرین سلامت مرکز چرام هستم، ادامه داد: با وجود اینکه بنده به حدود 50هزار نفر جمعیت شهر چرام خدمت میکنم ولی در این بین برای مردم سرفاریاب نیز وقت می گذارم.

وی با تاکید براینکه از امام جمعه سرفاریاب شکایت کرده و وی را به دادگاه روحانیت می کشانم تصریح کرد: طبق لیست مسئول پذیریش درمانگاه در روز ماموریتم به سرفاریاب حدود 30 بیمار را ویزیت می کنم.

پاداش با رد اتهامات امام جمعه سرفاریاب نسبت به خود گفت: در تمام ساعاتی که در این منطقه حضور دارم با جان و دل به مردم محروم این منطقه خدمت می کنم.

این دندانپزشک حاذق شهرستان چرام با اظهار تعجب از اظهارات غیرتخصصی امام جمعه سرفاریاب افزود: به علت علاقه ای که به مردم و خدمت به آنها دارم تا آخرین نفر به بیماران خدمات رسانی میکنم.

وی با طرح این پرسش از امام جمعه سرفاریاب که مردمی که بعنوان معترض از آنها یاد میکنید چه کسانی هستند؟ ادامه داد: تا جائی که من اطلاع دارم تنها فرد معترض به کار بنده شهردار سرفاریاب بوده و دلیل آن هم این بود که ماه گذشته وی به مرکز درمانی مراجعه کرد و از ما یک خواسته غیرمجاز داشت.

پاداش با بیان اینکه شهردار سرفاریاب برای کشیدن غیرقانونی دندان عقل خود به درمانگاه مراجعه کرده بود تصریح کرد: برای کشیدن دندان عقل باید شرایط خاص پزشکی در درمانگاه مهیا باشد که درمانگاه سرفاریاب از این امکانات بی بهره است.

وی با انتقاد از وضعیت پوشش شهردار سرفاریاب تاکید کرد: شهردار سرفاریاب با چنین پوشش و ظاهر نامرتب و غیر بهداشتی سیستم وزرات کشور را زیر سوال برده است.

پاداش با بیان اینکه مردم معمولا رفتار ، ظاهر و لباس پوشیدن مسئولین را الگو قرار می دهند، گفت: شهردار سرفاریاب با چنین وضع نامرتبی به چوپانهایی که بعد از 7 سال از پشت کوه آمده اند بیشتر شباهت دارد.

این دندانپزشک حاذق شهرستان چرام با بیان اینکه با تمام کمبود ها شهردار شهر را بدون ویزیت معاینه و معالجه کردم ، افزود: اکنون به دلیل انجام این کار خیر و انسان دوستانه ایشان پشت سر ما به دروغ چنین حرفهایی را نشر می دهد.

پاداش با تاکید براینکه اگر امام جمعه سرفاریاب، خوب و فهیم می بود باید اول با من مشورت می کرد و بعد در خطبه ها دهان به انتقاد میگشود، اظهار داشت: آیا درست است هرکس هر چیزی به امام جمعه بگویید وی بدون اطلاع و پرس و جو درباره صحت و سقم آن در خطبه ها صحبت کند؟

وی با بیان اینکه نباید به راحتی با آبرو و موقعیت اجتماعی افراد بازی شود ، گفت: اینگونه صحبت کردن در مورد افراد جسارت است و جای تعجب دارد.

پاداش با تاکید بر اینکه امام جمعه الگوی دینی مردم هر منطقه محسوب می شود ادامه داد: پیشنهاد می دهم امام جمعه بعنوان یکی از الگوی های مردم و جامعه در خصوص چنین مسائلی ابتدا تحقیق کرده بعد در مورد آنها صحبت نماید.

تنها دندانپزشک شهرستان چرام با رد اتهامات وارده به خود افزود: ما به دلیل کمبود امکانات برخی از بیماران را به سایر شهرستان ها و حتی شهر شیراز برای درمانهای تخصصی ارجاع می دهیم.

پاداش با تاکید براینکه میزان رضایتمندی مردم از خدمات بنده را میتوانید از همکاران رسانه ای خود جویا شوید تصریح کرد: سوابق خدماتی بنده مشخص است و میتوانید در این خصوص از مسئولان شهرستانی و استانی بخصوص مسئولان سپاه مطلع شوید.
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
1
0
خداوکیلی من زمان سربازی چون دکتر پاداش طرف قرارداد با نیروهای مسلح بود گرچه به امید رایگان رفتم ولی خدا را شاهد میگیرم یجوری دندون هامو جرم گیری کرد بعد 5 سال دکتر بهم میگفت باید جرم گیری کنی و من همچنان میترسیدم گفتم من یه بار جرم گیری کردم واسه هفت پشتم بسمه ولی گفت راهی نداری باید جرم گیری کنی خلاصه ما هم قبول کردیم دکتر جرم گیری کنه و دیدم کار این دکتر کجا کار دکتر پاداش کجا کلا دکتر پاداش انگار درگیری داشت با دندون هام یجوری اون وسیله ها رو بین دندون هام میبرد و میآورد انگار طلب بوشه ایخواس ازش واقعا من نمیبخشمش و مطمئن هستم که همین کارو با بقیه مریض هاش انجام میده خداوکیلی دکتر اگر این متن رو خوندی یه کم با مریض ها بهتر رفتار کن منظورم از لحاظ پزشکی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
جناب دکتر پاداش در سرفاریاب خدمات خوبی انجام داده ولی این ادبیات درخور شخصیت علمی و تخصصی ایشان نبود کاش جوابیه آرومتر و معقولتری میدادن به اقای شهردار ولی درخصوص اظهارنظر غیرتخصصی امام جمعه شهر سرفاریاب حق دارن و ایشون در همه مساعل غیرتخصصی و عجولانه بدون مشورت و صحبت قبلی اظهار نظر میکنند کاش ایشونم اول تحقیق کنن و راستی آزمایی کنند بعد از تریبون نماز جمعه اعلام کنند
ملا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دکتر پاداش مرد خدمت به مردم مظلوم
برادر
|
United Kingdom
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
بنده پیشنهاد میدم دکتر پاداش امام جمعه بشه، حاج آقا هم بیاد سرفاریاب دندان عقل مردمو دربیاره!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
اقای علیبازی این متن سراسر ......... رو میذاری به عنوان خبر که به شهردار و چوپانان زحمت کش و مردان سازده زیست بخش سرفایاب توهین میکنه و اونها رو پشت کوهی قلمداد میکنه در صورتی که همه ما پشت کوهی هستیم بعد ما انتقاد سازنده ،دلایل روشن نسبت به موضوعی کامنت میذاریم و شما تایید نمیکنی.واقعا متاسفام برات.چون پاداش همشهریته چون پاداش فامیاته.
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
شهردار سرفاریاب با چنین وضع نامرتبی به چوپانهایی که بعد از 7 سال از پشت کوه آمده اند بیشتر شباهت دارد....
یعنی چه؟؟؟؟
چوپان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
فقط همین را میدانم در شآن یک پزشک ،اینگونه اظهار نظر کردن بعید میباشد
هم چوپان عزت و آبرو دارد و هم شهردار
امام جمعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
متاسفانه امام جمعه ها از امام جمعه بودنشان سو ئ استفاده مي‌كنند مگر حرف حق گفتن تلخ امام جمعه بايد تحقيق ميكرد نبايد هر چه به امام جمعه ها بگويند كه باور كنند مشكلات را بگويند اما نه اينجوري كه ابروي ادم ببرند واي به حال .............قيامت را چكار مي‌كنند ربيعي وزير كار
دنیای چپی چواس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
س خدمت همگی....بخدا دلسوز تر و خیر تر از دکتردپاداش دربین مسولین چرام سراغ ندارم...ولی نمیدانم این سریال سرفاریاب کی تموم میشه؟؟؟بخدا اگه همه ی امکانتات چرام را تقدیم سرفاریاب کنیم بازم طلبکارانه سخن میرانند...نمیدانم امام جمعه ها برای مردم چه میکنند که اینطور عزیزند و محترم...چه کار مثبتی برای شهر میکنند؟؟ولی دندانپزشک..معلم...دکتر...و ...حداقل بازده ای دارند که همه می بینند...در آخر. کاری نکنید همین یک دندانپزشک را هم فراری بدهید..بخدا دکتر پاداش هیچ نیاز مالی نداره...نداره....پس دیگه بس کنید وبجای اعصاب خوردکنی باعث دلگرمی همه مسولین باشید...برید نهج البلاغه امام علی ع را بخوانید..تا رفتار و کردارمان بهتر شود...یاعلی
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
اظهارات پزشک مملکت جای تاسف داره....
سراسر توهینه!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
دکتر پاداش زیر بار نیره دلش ایخو امام جمعه بو دلش ایخو شهردار بو اما خوش هم یه زمانی چوپونی کرده کاملا سی چوپونل احترام قایله بنازمش
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
عجب !!!
حالا ازتشبیه شهردار به چوپان !
به چوپان توهین شد ؟ ویابه شهردار؟ !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
دکتر پاداش کارش حرف نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
بازسازی عملیات مهیج و غرور آفرین طریق القدس در یاسوج+زمان و مکان
http://jebhefarhangikb.ir/?p=1427
نام:
ایمیل:
* نظر: