به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
در گفت و شنود با خبردنا مطرح شد:
این مسئول اذعان داشت: بسیاری از مراجعین به درمانگاه سرفاریاب به دلیل ناتمام ماندن کار درمان خود به پزشکان شهر دهدشت مراجعه می کنند.
خبردنا: شهردار سرفاریاب با تاکید براینکه دندانپزشک این شهر فقط به فکر درآمد و پر کردن جیب خود است، گفت: این به اصطلاح دندانپزشک نصف دندان بنده را درآورد و نصف دیگر آن همچنن در دهانم مانده است.

"سیدحسین بامزر" در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا"، افزود: وی در طول هفته یک روز به مرکز درمانی شهر سرفاریاب مراجعه میکند و در آن یک روز هم بیست الی سی دقیقه بیشتر در این مرکز نمی ماند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مراجعین به درمانگاه سرفاریاب از کار دندانپزشک آن ناراضی هستند اظهار داشت: زمانی که عضو شورای شهر بودم نیز مردم به کرات به شورا مراجعه و گلایه و شکایت خود را به اعضای شورای شهر اعلام میکردند.

شهردار سرفاریاب ادامه داد: تا کنون شکایات بسیاری از این فرد به مسئولان رده بالای استان اعلام شده است.

بامزر با تاکید براینکه دندانپزشک اعزامی به سرفاریاب برای مردم و مراجعین به مرکز درمانی اهمیت و ارزشی قائل نیست تصریح کرد: در این خصوص میتوانید با مردم شهر مصاحبه کرده و از میزان نارضایتی افراد از این فرد مطلع شوید.

این مسئول اذعان داشت: بسیاری از مراجعین به درمانگاه سرفاریاب به دلیل ناتمام ماندن کار درمان خود به پزشکان شهر دهدشت مراجعه می کنند.

شهردار سرفاریاب با بیان اینکه وی در زمان انجام کار خود هیچگونه مسائل بهداشتی را راعایت نمی کند افزود: روزی که برای کشیدن دندان خود به وی مراجعه کردم نتوانست کار خود را بخوبی انجام دهد و نصف دندانم را در دهانم باقی گذاشت.
 
بامزر خواستار بازرسی غیرمحسوس سازمان بازرسی از نحوه درمان این دندانپزشک شد و گفت: امام جمعه شهر نیز به واسطه مراجعه مکرر مردم به وی و اعتراض به نحوه کار این فرد این مساله را در خطبه ها مطرح نمود.

شهردار سرفاریاب با بیان اینکه دندانپزشک مرکز درمانی این شهر نسبت به رعایت ساعت کاری خود دقت نظر بیشتری داشته باشد ، افزود: این شخص باید برای مردمی که به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت حق الزحمه پزشکان در مطبهای شخصی، برای درمان به وی مراجعه میکنند اهمیت و ارزش قائل شود.

وی با بیان اینکه این شخص به دلیل داشتن مطب در شهر چرام بیشتر از نیم ساعت در مرکز درمانی سرفاریاب طبابت نمی کند، تصریح کرد: مسئولان علوم پزشکی یک دندانپزشک جدید را جایگزین این فرد کنند تا مشکل این مردم بدبخت را حل نماید و درمان آنها دوباری کاری نشود.

شهردار سرفاریاب در واکنش به اظهارات دندانپزشک این شهر که وی را به چوپان تشبیه کرده بود ، گفت: واقعا متاسفم برای دکتری که اینگونه توهین میکند و نحوه‌حرف زدنش نشان دهنده سطح درک و شعور ایشان است .

بامزر ادامه داد: شخصی که چنین الفاظی را به دیگران نسبت می دهد شایسته احترام و ارزش نیست.

شهردار سرفاریاب با تاکید براینکه این به اصطلاح دندان پزشک باعث رنجش بسیاری از مردم این شهر شده است اظهار داشت: از این فرد به دادگاه شکایت خواهم کرد تا بار دیگر چنین الفاظ زشتی را به مردم نسبت ندهد.

وی در پایان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان خواست که چنین افرادی را که فقط به فکر درآمد و پرکردن جیبشان هستند را گزینش نکرده و پروانه آنها را لغو نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: