به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
خبردنا: آخرین استاندار دولت اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد ، بدترین و شیرین ترین خاطرات خود از این استان را بیان کرد.
 
اسماعیل دوستی گفت: خاطرات شیرین فراوانی از کهگیلویه و بویراحمد داریم اما بدترین خاطرات ام از آن استان به فوت آیت الله ملک حسینی و تخریب کاخ استانداری در دولت احمدی نژاد مربوط می شود.
 
وی با تشریح خاطرات خود از کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: هیچگاه باور نمی کردم آیت الله ملک حسینی نماینده مردم آن استان در خبرگان رهبری به این زودی دارفانی را وداع کنند.
 
دوستی با ذکر صفات نیکو برای آیت الله ملک حسینی ، خاطرنشان کرد: آن مرحوم مرد بزرگی برای ایران بویژه خطه زاگرس بودند و برای خود ما یک ستون اقتدار و عالم معنوی بودند.
 
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، دیگر خاطره بد خود از این استان را تخریب کاخ استانداری در دولت احمدی نژاد عنوان و تصریح کرد: بنظر من، آن تپه ، تاریخ و تمدن یاسوج بود و نباید تخریب می شد.
 
دوستی بااظهار تاسف از تخریب تپه تاریخی یاسوج که به کاخ استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشهور بود، ادامه داد: نمی دانم چه تفکری پشت تخریب آن تپه بود اما هنوز هم از آن تخریب نگرانم.
 
وی به ذکر خاطرات شیرین خود از کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و فتح قله دنا را اولین خاطره خوش خود از این استان ذکر کرد.
 
استاندار اصلاحات در کهگیلویه و بویارحمد گفت: من بعنوان اولین استانداری بودم که توانستم قله دنا را فتح کنم و همیشه بعنوان یک خاطره شیرین در ذهنم باقی مانده است.
 
دوستی، دومین خاطره خوش خود در کهگیلویه و بویراحمد را ازگشایی محور بابامیدان - یاسوج دانست و خاطرنشان کرد: وقتی آخرین تونل آن محور بازگشایی شد به یقین رسیدم که کار محور به پایان رسیده است.
 
وی افزود: افتتاح پارک جنگلی یاسوج به وسعت 700 هکتار از دیگر خاطرات خوش ما از کهگیلویه و بویراحمد است اما متاسفانه بعد از ما هیچ کار خاصی برای توسعه و تکمیل آن شکل نگرفت.
 
عضو کنونی شورای شهر تهران با یاد برخی دیر از خاطرات دوران استانداری در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: خاطرات زیادی از مردم آن دیار بهمراه دارم اما مطمئن هستم یاد مردم آن دیار هیچگاه از ذهنم بیرون نخواهد رفت.
 
دوستی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی دلسوز و شجاع هستند که بنظرم می رسد ویژگی های خاصی از دلسوزی و شجاعت دارند که همیشه باید قدردان شان باشیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
1
درودبرمهندس دوستی
نام:
ایمیل:
* نظر: