به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:
وی تصریح کرد: اما برای جاده‌های اصلی که شهرستان‌ها را از بن‌بست خارج می‌کند کار دارم.
خبردنا: عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران بخشی از عملکرد خود را تشریح کرد.

به گزارش "خبردنا"، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه عده‌ای مریض‌اند و نمی‌خواهند کارهای انجام شده را ببینند گفت: من اعتقاد به اینکه می‌گویند پول برای کار کردن نیست ندارم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: برای خروج از بن‌بست و جلوگیری از مهاجرت چند کار اساسی باید انجام شود.

هاشمی‌پور جاده‌های ارتباطی و مواصلاتی را مهمترین نیاز شهرستان‌های حوزه انتخابیه برای خروج از بن‌بست دانست و گفت: جاده لنده به تشاب به طول 15 کیلومتر هفته گذشته در وزارت راه و شهرسازی مصوب و زمان برگزاری مناقصه را مشخص کردم.

وی، از تعیین تکلیف کمربندی سوم دهدشت و اخذ مجوز 15 میلیارد ریالی برای جدول‌گزاری،زیرسازی و پل این کمربندی خبر داد و گفت: از فرماندار، شهردار و شورا می خواهم معارضان و کسانی که حق حقوقی در کمربندی دارند را به حق خود برسانید. ما کمربندی می‌خواهیم ولی نه به هر قیمتی که عده‌ای ناراضی شوند.

هاشمی‌پور، تصریح کرد: جاده جایزان به لیکک فعال است، عملیات اجرایی فاز نخست جاده تشاب به لنده به زودی آغاز خواهد شد،جاده لنده به تشاب را هم به جاده پاتاوه به دهدشت وصل کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه افزود: نماینده رهبری در بازدید از جاده پاتاوه به دهدشت 60 میلیارد تومان برای امسال اختصاص داد، 50 میلیارد هم سال گذشته کمک کرده بودند که در مجموع 110 میلیارد تومان از سوی دفتر رهبری به این پروژه کمک شده است.

هاشمی‌پور گفت: نگرانی برای این پروژه نخواهم داشت.

وی با بیان اینکه جاده‌های عشایری و روستایی کار بزرگی نیست و جای نگرانی ندارم ادامه داد: اما برای جاده‌های اصلی که شهرستان‌ها را از بن‌بست خارج می‌کند کار دارم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال حل شود باید کارهای اساسی انجام دهیم، گفت: این دولت به تنهایی نمی‌تواند بنابراین باید بخش خصوصی را بیاوریم و از خبرنگاران می‌خواهم به مشوق‌های سرمایه‌گذاری توجه کنند تا بخش خصوصی تقویت شود چون منابع دولت محدود است.

هاشمی‌پور در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای پتروشیمی دهدشت تأکید کرد: اگر کاری را شروع کردم و نیمه تمام ماند من غیرت ندارم.

وی، با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند پول نیست و این را بهانه کار نکردن می‌کنند، گفت: من اعتقاد دارم اگر ارتباطات باشد اگر تعامل باشد پول هست.

هاشمی‌پور گفت: اگر پول نیست آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه که 30 میلیارد تومان تاکنون هزینه و مخازن و کارگاه و تجهیزاتی که مستقر شده است از آسمان آمد؟ اینها پول نیست؟

نماینده مردم کهگیلویه گفت:عده‌ای نمی‌خواهند ببینند«فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا» قلب باید پاک باشد تا واقعیت‌ها را ببیند نه عدل هاشمی را.

وی از پروژه‌های راه، پتروشیمی،سیمان،آب چهار شهر، سد مارون به نمونه‌هایی از کارهای در حال انجام نام برد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: انجام کارهای فردی جوانان ما را عادت به ماهی خوردن داده است، ماهیگری به جوانان یاد نداده‌اند.

وی، ادامه داد: عده‌ای مریض‌اند می‌گویند هاشمی خدمات دولت را به نام مجلس می‌زند، مجلس و دولت را از هم جدا می کند! برادر عزیز! اگر شرح وظایف را نمی‌دانی بدان که بنده مسؤول پیگیری مطالبات مردم از دولت هستم. مردم با من قراردادی به مدت پیمان چهار ساله بسته‌اند.هاشمی را موظف کردند این کارها را از طرف مردم در دولت جمهوری اسلامی پیگیری کند. من با ارتباطات خودم سرمایه‌گذار دعوت می‌کنم دولت هم وظیفه دارد در زیرساخت‌ها کمک کند.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
تا الان که چیزی ندیدیم گاز دیشموک قلعه رئیسی بود هم که با پیگیری و شجاعت آقای بزرگواری مصوب شد جاده خون سوق کمتر از ده کیلومتر فاصله است هنوز مردم عذاب می کشند جاده چرام دهدشت هم همچنان تعطیل است و دیگر پروژه ها مثل اورزانس دهدشت و جاده پاتاوه دهدشت که قرار بود زودتر از اینها فعال شود و پتروشیمی که هیچ خبری نیست .
بي عدالتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
اتفاقا بي عدالتي عدل هاشمي پور در تجليل از خبرنگاران در دهدشت ثابت شد روي سن رفتند برخي از خبرنگاران نشان دهنده همه چيز بود ........عدل خودش را نشان داد خيال ميكند در تجليل از خبرنگاران ديه هيچ چيز ثابت نمي شود
م
|
Germany
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ما که چیزی از عدل ندیدیم.
از روز اول وعده های بزرگتر از قواره عملش داد.
من طرفدارش بودم ولی الان پشیمونم و از همه مردمی که بواسطه رای من متضرر شدن صادقانه عذرخواهی میکنم..
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
دو صد گفته چون نیم کردار نیست فقط تبلیغات و توی سایتها خبر زدن وگرنه از عملکرد هیچ خبری نیست.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
این هم مثل قسم آمام زاده میرسالاره.حالا آخرکار می بینیم غیرت بود یا نبود.جوجه ها را آخر پاییز..........
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
اگر راست می گویی پس به قول خودت پتروشیمی دهدشت را شروع کردی امیدوار باشیم که تا سال بعد فعالیتش کاملا شروع می شود و تولیدات خواهیم داشت .
نام:
ایمیل:
* نظر: