به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۵۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه:
نیکبخت تصریح کرد: بخشداران باید عملکرد مدیران، وقایع و حوادث بخش خود را هر هفته به صورت حضوری به فرمانداری گزارش دهند.
خبردنا: شب گذشته با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه و بخشداران شهرستان نشست بررسی وضعیت بخش ها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش "خبردنا"،سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه در این نشست گفت: بخشداری که همسو با دولت تدبیر و امید نیست باید استعفا دهد و اگر این کار را نکند ابلاغ او را لغو می‌کنیم.

جعفر نیکبخت اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید مجری سیاست‌های دولت در شهرستان هستم و به تبع آن بخشداران نیز نماینده و مجری سیاست های دولت در بخش‌ها هستند.

این مسئول افزود: بخشداری که همسو با دولت تدبیر و امید نیست باید استعفا دهد و اگر این کار را نکند ابلاغ او را لغو می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بخشداران باید عملکرد مدیران را رصد نمایند و مطالبات مردم را به آنها گوشزد کنند، تصریح کرد: بخشداران باید به مدیران کم کار و غیرپاسخگو تذکر دهند و نسبت به تخریب عملکرد دولت واکنش نشان دهند.

نیکبخت با بیان اینکه بخشداران باید مدیرانی که همسو با دولت نیستند و در اجرای سیاست‌های دولت خلل ایجاد می‌کنند را باید به فرمانداری معرفی کنند، گفت: مدیرانی که همسو با دولت نیستند و از عملکرد دولت دفاع نمی‌کنند و در اجرای سیاست‌های دولت سهل انگاری می‌کنند باید استعفا دهند.

وی با بیان اینکه بخشداران باید با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات مردم را لمس و برای رفع مشکلات مردم نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند، تصریح کرد: بخشداران باید با سعه صدر با ارباب رجوع برخورد و با گفتار و رفتار نامناسب مردم را نرنجانند.

نیکبخت با بیان اینکه ما خادم مردم هستیم و باید در مقابل کاری که انجام می‌دهیم منت نگذاریم، گفت: عملکرد بخشداران به طور نامحسوس رصد و در ارزیابی بشخداران لحاظ می‌شود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه با بیان اینکه بخشداران باید با ائمه جمعه، نیروهای امنیتی، انتظامی و قوه قضائیه تعامل داشته باشند، افزود: بخشداران باید سلسه مراتب اداری را رعایت و امور اداری و اجرایی خود را از طریق فرمانداری انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات باید بدانند که بخشداران نماینده و مجری سیاست‌های دولت هستند، گفت: بخشداران باید استعدادها، قابلیت‌ها و راهکارهای برون رفت از محرومیت و راه‌های توسعه و پیشرفت منطقه خود را شناسایی و گزارش نمایند تا برای برنامه‌ریزی و عملیاتی شدن در آینده به مرکز ارسال شود.

نیکبخت تصریح کرد: بخشداران باید عملکرد مدیران، وقایع و حوادث بخش خود را هر هفته به صورت حضوری به فرمانداری گزارش دهند.

وی ادامه داد: در صورتی که بخشداری با مجموعه مسئولان و مردم تعامل سازنده داشته باشد و همسو با دولت و مجری سیاست های دولت باشد به صورت جدی از آن حمایت می‌شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
امیریان اصلا طرفدار کیست
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
جناب آقای نیک بخت خیلی از مسئولین کهگیلویه بزرگ با دولت همسو نیستند .مگر خبر نداری؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
کورش داوری همسو نیست بهداشت درمان را جان به لب کرده
نام:
ایمیل:
* نظر: