به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
صریح و بی پرده با فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران:
اگر کاندیدا شوم برنامه ریزی برای مقابله با آقای تاجگردون انجام می گیرد و البته مطمئن باشید که پنج نفراز اصولگرایان همزمان حضور پیدا نخواهند کرد و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد نوعی خود زنیست.

خبردنا: گفتگو با سیاسیون و چهره های سرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از سیاست های پایگاه اطلاع رسانی "خبردنا" است.

به گزارش "خبردنا" ، یکی از سیاسیونی که در محافل و مجالس گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است که با وی به گفتگو نشسته ایم که ماحصل آن را در چند بخش منتشر می شود.

بخش اول این گفتگو با عنوان "شاید تاج گردون کاندید اصولگرایان شود/ انتخابات گچساران به دور دوم کشیده می شود"   و بخش دوم نیز با عنوان "اگر جای "تاج گردون" باشم کاندیدا نمی شوم/ ایشان میرشعار است نه میرشکار " منتشر شد.

هم اینک بخش سوم این گفتگو را با هم می خوانیم.

***برخی ها مدعی هستند ، رابطه ی دوستانه جنابعالی با آقای "سید قدرت الله حسینی بحرینی" کمرنگ شده و اختلافات عمیقی بین شما به وجود آماده است ، آیا صحت دارد؟

کسانی که این حرف ها را میزند سطحی نگر و کَج فهم هستند ، می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اگر آنها انتقاد و گلایه کردن را اختلاف می دانند ، بهتر است به کلاس اکابر بروند تا الفبای سیاست را یاد بگیرند .

ما برای وحدت و انسجام و حمایت از دیگر عزیزان هم صدا ، گلایه و انتقاد هایی داشتیم. وگرنه سید قدرت ، سید قدرت و حاج جعفری ، حاج جعفری وهردو محترم و قابل احترامند.

***آیا در صورت وحدت اصولگرایان ، کاندیدای پیشنهادی این طیف سیاسی فاتح انتخابات می شود ؟

صراحتاً اعلام میکنم این کار حتمی ، قطعی و با درصد بالاست، چون مطمئن هستم بخشی اعظمی از اصلاح طلبان از شرایط موجود نگران، رنجور و ناراضی هستند. انتخابات آینده سیاسی نبوده، بلکه بر معیار شایستگی و وحدت خواهد بود.

*** آیا وحدت بین اصولگرایان گچساران و باشت صورت می گیرد ؟

همان گونه که یکی از دوستان در مصاحبه اش فرمود؛ اجماع و وحت باید صادقانه ، شفاف و برادرانه بوده و مهمتر از همه نباید این وحدت در پشت پرده صورت گیرد.

امیدوارم که وحدت بین اصولگرایان انجام گیرد.

***یکی از کاندیدا های احتمالی این حوزه انتخابیه در مصاحبه اش گفته بود چون هیات دولت از رئیس جمهور تا دهیارهمفکر نماینده فعلی هستند ، کار سخت و نفس گیری برای دیگر کاندیداها در پیش روست، نظر شما در این خصوص چیست؟

اولاً نظر این برادر محترم است . دوماً این لفظ شاید برای این بوده که کاندیدا های احتمالی دیگر دچار استرس شده و عقب نشینی کنند. مگر در ادوار گذشته برای نمایندگان قبلی ، همین شرایط فراهم نبود. حرف اول و آخر را مردم میزنند .

البته باید این را بگویم که بر اساس برآورد های انجام شده ، تعدادی از مسئولین شهرستانی و حتی استانی در روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات ، مسیرشان را از آقای تاجگردون جدا خواهند کرد.

***درصورت کاندیدا شدن، رقبای جدی شما در انتخابات 98 چه کسانی هستند؟

کاندیدا ها مشخص نیستند و همه احتمالات است. حتی این قضیه در خصوص آقای تاجگردون نیز وجود دارد و ممکن است کاندیدا نشود. اگر خداوند قادر و متعال کمک کند کاندیدا شوم و رقبا نیز مشخص شود ، اظهار نظر خواهم کرد.

*** فرض را بر این بگذارید که علاوه بر حضرتعالی؛ آقایان تاجگردون، حسینی، جعفری، زینل زاده و زراعت کیش نیز کاندیدا شده اند؛ حالا بفرمایید رقیبتان کیست؟

ضمن احترام به همه عزیزانی که نام بردید ، اگر کاندیدا شوم برنامه ریزی برای مقابله با آقای تاجگردون انجام می گیرد و البته مطمئن باشید که پنج نفراز اصولگرایان همزمان حضور پیدا نخواهند کرد و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد نوعی خود زنیست.

*** چنانچه آقای تاجگردون، بنا به هر دلیلی حضور پیدا نکند رقابت به چه شکلی خواهد بود ؟

من تمایل دارم آقای تاجگردون در صحنه رقابت حضور داشته باشند، تا بعد از انتخابات متوجه شود چه میزان از آرای دوره قبلی اش را از دست داده و نتیجه انتخابات برای آیندگان در تاریخ ثبت شود. البته اگر حضور پیدا نکند قطعاً گزینه ی سایه برای خود تعریف کرده و بیکار نمی نشیند.

***رقابت با تاجگردون سخت تر است یا کسی که مورد حمایت تاج گردون باشد؟

در هر صورت شرایط خوبی در پیش رو ندارند.

***آقای تاج گردون فرموده اند، با سید قدرت حسینی رفیقم و ترسی از حضور کسی در انتخابات ندارم،نظرتان در این خصوص چیست و آیا شما ترسی از حضور این دو در انتخابات دارید؟

بنده فقط از خداوند می ترسم. آقای تاج گردون از دوستانش نمی ترسد بلکه از رقبایش می ترسد.

***نظرتان در زمینه استانی شدن انتخابات چیست؟

ای کاش این اتفاق می افتاد تا انتخابات پر شور و نشاطی داشته باشیم.

*** اگر شما و آقایان تاج گردون ، زینل زاده و یک ترک زبان کاندیدای نهایی انتخابات باشند، به نظر شما آقایان جعفری ، حسینی و فولادی وندا از چه کاندیدی حمایت می کنند؟

در شرایط فعلی قطعاً از آقای تاجگردون حمایت نخواهند کرد ولی در خصوص سه نفر دیگر باید از آقایان " الله کرم پور، مرادی، بمانی و سرهنگ نوروزی" سوال شود.

*** اگر کاندیدا شوید؛ اقبالی بین اصلاح طلبان خواهید داشت؟

جمع کثیری از اصلاح طلبانی که از وضعیت موجود ناراضی و یا جمعی از آنها که از بستگان و دوستان بنده هستند بدون شک و تردید حمایت خواهند کرد.

***مثلا چه کسانی از شما حمایت میکنند؛ به عنوان نمونه می توانید نام ببرید ؟

از هم اکنون جمع زیادی از جوانان ، بزرگان، بستگان، دوستان و حتی بعضی از مسئولین فعلی که در ادوار گذشته همراه آقای تاج گردون بودند ، اعلام حمایت کرده اند. نام بردن از آنها در شرایط فعلی درست نیست.

انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ضعیف ترین مصاحبه تاریخ سیاسی کشور را الان خواندم و واقعا متاسفم که برخی نام خود را خبرنگار می نامند . اصلا خودتان این مصاحبه را خوانده اید؟ آخ و بخت افکار عمومی و رسانه هایش
گشین صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
انصافا حرفهای قشنگی زده میرشعر نه میر شکار اینکه اصولگرا ثبت نام کند چون هر روز یک ساز می زند واینکه ترس از حسینی ندارد درسته خودش وقدر ت حسینی چون سالها باهم در یک مسیر وعشقش هست درسته باید از رقبای جدیش بترسد اقای تاج گردون نفسهای اخر می کشد
علی جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
سلام بر سرهنگ انقلابی مغز متفکردچهره ساسی روانشناسی فوق العاده
با این مصاحبه انشاالاه به جمع بندی می رسید وگزینه اصلی تا الان خو دت هستی
جوانان بیکار مشکل اقتصادی دارند معمار اقتصاد دنبال پروژهای سر خرمنی کارخانه لاستیک سازی راه ان ازی شده دوباره گیاهان دادویی بابا جمع کن منفعت طلب
سید عزیز بیا عدالت رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
درود.درود.درود بر سرهنگ حاج سید قدرت لله بیعت اصل باصداقت شفاف روشنفکر انشالا پیروز میدان خواهید بود..
ده جلیل تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
درود بر اقای بیعت اصل هستیم
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
اقای که خودت بویر احمد معرفر کردی دروغ نگو این حسادت است اتفاقا بهترین مصاحبه بوده کجاش بده چون با رشادت وشجاعت شفاف واقعیات گفته بویر احمد بزرگ منش هست بیعت اصل مرد روزهای سخت دوست داشتنی اتفاقا قویترین خبر نگار جناب علی بازی وسعید جنتی تیز بین اگاه وکار کشته وزلر دست است حالا چرا ناراحت شدی بیعت اصل فرزند انقلاب بسیجی پاسدار شاعر نویسنده مداح مردمی حامی محرومان وحدت گرا خستگی ناپذیر با حضور ایشان انتخابات پر شور ونشاطی خواهیم داشت خداوند به شما برادر محترم که یا رقیبی یا حسود بصیرت دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
برادر حسود از چه عصبانی شدی بر اشفتی چون گفته ایشان میر شکار نیست میر شعار است چون گفته معمار اقتصاد نیست بلکه تخریب گر اقتصاد است چون گفته ایشان اصلاح طلب نیست هر روز در یک حزب ومسخرش کرده گفته اصولا است چون گفته اقتصاد بیمار است چون گفته جوانان افسرده اند چون گفته عقط مختص تعداد خاصی است چون گفته وصعیتش ضعیف است انصاف داشته باش سرهنگ بیعت دقیق منطقی کارشناسی روانشناسی درد مندانه حرع زدهتو اهل بویراحمد نیستی بلکه یک حسود ورقیب ضعیف هستی تاج تمام پلها را پشت سرش خراب کرده بیعت انقلابی حرف زده
گچسارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
فصلی نو با کاندیدای نو با ایده های نو
پیروز میدان سرهنگ انقلابی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
درود برشرف سرهنگ بیعت اصل کاش ۱۸ ماه دیگر به ۱۸ روز تبدیل بشه تا سخنان سرهنگ نترس را با جان و دل شنوا باشم و راهیبابی ایشان را به مجلس جشن بگیرم جونم فدای بیعت اصل
امیذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
درود بر حاج بیعت عزیز..آینده از آن شهرستان باشت و گچساران است با وجود شما...مردم سره رو از ناسره خوب می شناسند و فرق کلم پیچ با بلگراد را خوب می دانند
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
انکه به ذهن بنده حقیر میاید و شایسته است انشالا به یاری خداوند می اید و تبیضها را ریشه کن میکند و شایسته و لایق هم هست سرهنگ انقلابی و خدایی و بی ریا حاج سید قدرت لله بیعت اصل هستش می اید پیروزی میدان خواهد شد صدرصدی جوانان و مردم زجر کشیده باشت وگچساران حمایش میکنند ظلم هم پایانی دارد تبعیض دونگی قولهایی و وعدهایی انتخاباتی تمام شد اقای تاجگردون.
گرامی یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان. فارغ از هر طیف سیاسی ( اصول گرا یا اصلاح طلب)، آقای بیعت اصل تفکراتی انقلابی و مردمی دارد و مثل دوستان دنبال قدرت طلبی و مال اندوزی نیست و روح رزمندگی و ایثار و از خودگذشتگی در وجود وی نهادینه شده است. به نطر من اکثریت مردم حتی آنها که همسو با تاجگردون بودند از وی ناامید شدند. ایشان درد مردم شریف و رنج کشیده گچساران و باشت را خوب درک نکردند.
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
سرهنگ بیعت اصل =عدل هاشمی دو۲در گچساران خوش امدی بیعت توانمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
درود بر سرهنگ...
نام:
ایمیل:
* نظر: