به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
وی افزود: بنده و سایر همکاران با مکتوب کردن درخواست و ارائه مستندات به استاندار و وزارت کشور خواستار برخورد قانونی با شهردار شدیم.
خبردنا: عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه اختلاف بین اعضای شورای شهر بر روی احراز صلاحیت شهردار این شهر است ، گفت: شهردار منتخب سابقه اجرایی ندارد.

افضل نظری در گفت و شنود اختصاصی با "خبرنا" با تشریح شرایط احراز صلاحیت در قانون افزود:  ، اگر یک نفر از اعضای شورای شهر متوجه شود شهردار فاقد صلاحیت های لازم است و ملاک های مورد نیاز برای شهردار شدن را ندارد بر اساس قانون می تواند شاکی شود.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شورا به این نتیجه رسیده اند که شهردار کنونی سابقه اجرایی ندارد، اظهار داشت: اعضای شورا با دعوت از شهردار برای رفع شبهه بوجود آمده از وی خواستند تا سابقه اجرائی خود را به شورا ارائه دهد ، اما آقای ظفری با وجود فرصت دو روزه برای پاسخگویی در همان جلسه اعلام کرد که هیچگونه سابقه اجرائی ندارد.

این عضو شورای شهر دوگنبدان با تشریح روند انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر تصریح کرد: در اظهار نامه ای که آقای ظفری به ما ارائه کردند اعلام شده بود که وی به مدت 9 سال در دانشگاه آزاد سابقه اجرایی داشته و همچنین عنوان شد که بعنوان مشاور بافت فرسوده در حال فعالیت است.

نظری با بیان اینکه در استعلام از دانشگاه آزاد مشخص شد که سابقه وی زیر یکسال است، ادامه داد: در این استعلام مشخص شد که وی در 9 سالی که ادعا کرده در دانشگاه آزاد مشغول بکار بوده است بصورت پاره وقت در این دانشگاه حضور داشته و کل سابقه وی به یکسال هم نمی رسد.

این مسئول گفت: شهردار در سابقه دانشگاهی ارائه شده به اعضای شورای شهر ادعا کرده بود که عضو هیئت علمی است که این ادعا هم صحیح نبوده است.

وی با تاکید براینکه سابقه آموزشی حزء سابقه اجرایی محسوب نمی شود، تصریح کرد: در خصوص مشاور بافت فرسوده که وی اعلام نمود نیز از وی مدرک خواستیم که تا کنون مدرکی ارائه نکرده است.

نظری با بیان اینکه بنابر دلایل گفته شده و طبق قانون اعضای شورای شهر می توانند با ارائه مستندات شهردار را عزل کنند، افزود: بنده و سایر همکاران با مکتوب کردن درخواست و ارائه مستندات به استاندار و وزارت کشور خواستار برخورد قانونی با شهردار شدیم.

عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به قانون ماده 4 شهرداری و شوراها ، گفت: طبق این قانون اگر شهرداری در چنین وضعیتی قرار بگیرد، ادامه کار آن با نظر و تصمیم شورا خواهد بود.

وی با تشریح نشست اعضای شورا و شهردار با نماینده گچساران و باشت در مجلس و استاندار استان برای رفع اختلافات اظهار داشت: در این نشست استاندار خواستار حل مشکلات بین اعضای شورای شهر و شهردار شد اما طبق قانون و رأی دیوان عدالت اداری استاندار نمی تواند در این خصوص اعمال نظر کند و موظف است که نظر شورا را پذیرفته و اعلام نماید.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه طبق رأی صریح دیوان ادامه یا خاتمه کار شهردار با نظر مستقیم شورای شهر است، اظهار داشت: متاسفانه کارشناس وزارت کشور با عدم پذیرش این رأی پیشنهاد ارائه پرونده به کمیته انطباق را مطرح کرده است.

نظری با تاکید براینکه کمیته انطباق هر شهرستان در همان شهرستان باید تشکیل و اعلام رأی نماید ، تصریح کرد: این کمیته با حضور یک نماینده از اعضای شورای شهر، یک نماینده از شورای عالی استان، یک نفر از استانداری و یک قاضی به ریاست فرماندار در فرمانداری تشکیل می شود.

این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه طبق قانون ارجاع این پرونده به کمیته انطباق خلاف قانون است ، تاکید کرد: وزارت کشور با سماجت و بر خلاف قانون با رد نظر شورا این پرونده را به کمیته انطباق ارجاع داده است.

وی با تشریح نحوه ارجاع پرونده ها به کمیته انطباق گفت: اگر وزارت کشور به این شکل عمل نمی کرد و نظر اعضای شورا تایید می شد این مشکل سریعتر حل می شد.

این مسئول با بیان اینکه نامه شورای شهر به هیئت حل اختلاف ارجاع داده شده است افزود: شورای حل اختلاف میبایست ظرف مدت بیست روز نظر خود را ارائه میکرد و چون مهلت بیست روزه به پایان رسیده طبق قانون ، اعضای شورای شهر میتوانند مصوبه عزل شهردار را اجرا کنند.

نظری با تاکید براینکه  از نظر اعضای شورای شهر مصوبه عزل شهردار قابل اجرا است، گفت: امروز شنبه یا فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود اعضای شورا دچار انشقاق سیاسی شده اند و عزل شهردار هم سیاسی است اظهار داشت: این گفته ها صحت ندارد ، چون ما در شورا به دو گروه چهار نفره و سه نفره مخالف و موافق شهردار تقسیم شده ایم.

این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه در گروه چهارنفره مخالف ادامه کار شهردار بنده و خانم زراعیان بعنوان اصلاح طلب ، سیدناصر حسینی و مسلم کرمی بعنوان اصولگرا حضور دارند ، گفت: در گروه سه نفر و موافق شهردار، آقای بلوطی بعنوان اصلاح طلب و اقایان عاملی و عباسی بعنوان اصولگرا حضور دارند.

وی با رد تفکر سیاسی در عزل شهردار دوگنبدان تصریح کرد: متاسفانه شهردار فعلی با رأی گروه موافق عزل وی بر سرکار آمد و کسانی که اکنون در جبهه موافق شهردار هستند قبلا مخالف انتخاب ظفری بعنوان شهردار بودند.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد تامین نشدن منافع شخصی اعضای مخالف شورا توسط شهردار دلیل این اقدام بوده است؟ گفت: این مسلئه را بشدت تکذیب می کنم. در دو جلسه برگزار شده یکی باحضور فرماندار و دیگری با حضور استاندار ، شهردار با صراحت عنوان کرد که اعضای شورای شهر هیچگونه درخواستی برای منفعت شخصی از من طلب نکرده اند، و این حرف که در افکار عمومی مطرح شد شیطنت رسانه ای بوده است.

وی در خصوص جانشین احتمالی شهردار کنونی در صورت عزل او نیز گفت: در این خصوص گمانه زنی هایی وجود دارد . اینکه گفته می شود آقای بخشایی بعنوان شهردار انتخاب می شود گمانه زنی رسانه ای و مردمی است که صحت ندارد.

این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه آقای بخشایی می تواند یکی از گزینه های تصدی شهرداری باشد، اظهار داشت: اینکه وی یکی از گزینه هاست به منزله توافق اعضای شورای شهر برای شهردار شدن وی نیست.

نظری با اشاره به اینکه این گزینه مطرح شده مورد حمایت آقای تاجگردون بود ولی ما آقای ظفری را انتخاب کردیم افزود: احتمال دارد این دوره نیز وی از سوی نماینده مجلس پیشنهاد داده شود ولی این موضوع بمنزله تحمیل وی به شورا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آقای تاجگردون بار دیگر وی را به شورا پیشنهاد بدهد اعضای شورای بر روی این گزینه به توافق خواهند رسید یا خیر؟ گفت: در خصوص انتخاب شهردار مهم نظر اعضای شورای شهر است ، از کمک آقای تاجگردون بعنوان بزرگتر و فردی دارای تجربه استفاده خواهیم کرد ، اما اینکه بگوییم چون تاجگردون پیشنهاداده و باید بپذیریم ،چنین چیزی امکان ندارد.

نظری در پایان تاکید کرد: تلاش داریم اشتباه گذشته تکرار نشود و درصدد جبران هستیم تا یک فرد ایده آل و دارای شرایط را بعنوان شهردار دوگنبدان انتخاب کنیم.
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
کاش سه ماه پیش عزلش می کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ملا افضل زمانی که ملا مسعود میخواست شهردار بشه خوب همراهیش میکردید و آن روز خبری از قانون نبود اما چون امروز به عنوان شهردار جلوی خواسته های نامعقول شما و عده ای خاصی مقاومت میکند صحبت از قانون میکنید وای به حال آن شهری که شما وامثال شما اعضای شورای آن میباشید.جهت گیریشما فقط سیاسی و منفعت های فردی وگروهی در آن دخیل است و لا غیر
استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
تمامی این مسائل مهندسی شده از تعدادی از اعضای شورای شهر و شارژ عده ای خاصی است. ابهام جلسه یاسوج با استانداری و نپذیرفت اعضای شورای شهر گچساران همه نشان از مهندسی این جریان دارد.
شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
شهردار گچساران اگه جیزی داشت مبنی برا اینکه میگفتن شورا باج خواسته پس چرا جلو استاندار و نیروهای امنیتی رو نکرد چرا بعد اون جلسه حساب کار درست همه اومده که شهرداری که حتی نمیتونه یه مصاحبه کنه به چه دلیل شهردار شهری مثل گچساران باشه. آقای شهردار بی قانونی هم حدی داره
گشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
مردی کردی شهردارش کردی ولی بهت خیانت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
شهردار که سابقه اجرایی ندارد و در حد شهرستانی که نماینده اش اقای تاجگردون هست باید هر چه سریعتر برکنار شود تا پروژه های عمرانی شهر هرچه سریعتر اجرا و عملیاتی شود
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
تو یک برخورد با ایشون آدم متوجه میشه این بنده خدا اصلا سر از کاره اداری درنمیاره تا بخواد جوابتو بده باید دو ماه بری شهرداری و بیا از قوانین هیچ اطلاعی هم نداره
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
با افکار عمومی بازی کردن هم حدی داره .
بابا یکی بیاد تو شهرداری گچساران ببینه شهردار اندازه بند میتونی راجب کار اجرایی توضیح بده.
تمام پروژهای عمرانی تعطیل شده.بابا یکی به فکر این شهر باشه
هوش سیاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ای بیچاره مردم گرفتار چه افراد مسئله داری شدند تجارب کاری و قانون واقعا خنده دار آقای نظری حوزه های امنیتی باید هر چه زودتر در این تنش مدیران ورود کنند که خیلی هم دیر شده تا اصل ماجرا مشخص بشه البته به یمن رسانه ها مردم خیلی عاقل تر از آن چیزهای هستند که مسئولین فکر میکنند. ای خدااااااااااااااااااااااااا
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
شما برید ببینید اصلا تو این دوماه کسی تو شهرداری جواب مردم رو می‌داده؟ اصلا شهردار تو شهرداری پیداش میشد.؟ 90%پروژه ها راکد شده.. هرچی تهمت وافترا تو این مدت به افراد غیر ومحترم زدند. ظفری درحد شهردار گچساران نمی‌خورد واشتباهی بود که شورا انجام دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
آقای ظفری یه آدم دو پهلویی یعنی علف بین دوبرده دوسال دیگه هم برا تاجگردون شاخ شونه ایکشه۰۰۰۰۰۰
باوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
لطفآ هر کس میخواد راجب شورا و شهردار قضاوت کنه
بده هم تو شورا هم تو شهرداری.
به ولا قسم شهردار در حد گچساران نیست بخدا نیست مردم قضاوت الکی نباید بکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
واقعا چقد جالبه .... دریغ است روزی که گچساران ویران شود که ویران شده
قانون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
دوستان الکی به این چهار نفر نبندید جریان غزل شهردار رو
همه دیگه فهمیدن که جلسه با استاندار دلیل محرمانه بودنش این بود که چون شفاف سازی بود و تو اون جلسه .تمام سران امنیتی استان بود
از سپاه تا اطلاعات و ....
و فهمیدن حرف های که راجب این چهار نفر در فضای مجازی پخش شده کذب بوده که حتی استاندار تذکر داده به ظفری برا این فرافکنی ها و غزل آقای مهندس ظفری قانونی هست و هیچ ربطی به شورای گچساران نداره
مظفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
چیزی که مشخصه اینه که دکتر طفری اصلا صلاحیت شهردار شدن نداشت .و از وال اشتباه انتخاب کردین . اعضای شورا باید عجولانه تصمیم نمیگرفتن .خیلی عجله ای دکتر طفری شهردار شد بنطر شما بهتر نبود واسه این انتخاب مهم کمی بیشتر دقت میکردین

ق
قشقایی...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
آقای نظری عزیز و محترم خیلی ها توی این شهر شما رو میشناسن به خوش نامی و مردمی و خیلی ها باید بدونن که شما نیازی نداری به چیزی یا پستی که بخوای با شهردار لج کنی ...جنابعالی معروفی به افضل مردمی..واقعا از اول نمیبایست همچو اشتباهی میکردی و ظفری رو انتخاب میکردی اخه این اقا کجا میتونست شهردار باشه..ایشالا هر چه زودتر تصمیم درستی گرفته بشه برای این مردم مظلوم..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
شهرداری که صلاحیت نداره هرچه زودتر برکنار بشه بهتره......جناب ظفری اگر خلافی از اعضای مخالف دیده بود الان کل ایران زیرش بودن.......شهردار گچساران باید انسان کار بلد و مدیر باشد نه اقای ظفری که دیگران براش تصمیم میگیرن
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
به نظر من هرچه زودتر بايد اين ادم دو رو يركنار بشه وقتي دو كلمه حرف حساب بلد نيست بزنه جطور شهردار شده چطور مجوز دادن به اين اقا من خودم دانشجو بودم اصلا اسم اقاي ظفري شايد به زور يكسال بود تو دانشگا .قبلا مدير كجا بوده چه پست مهني داشته كه الان بتونه گچساران رو مديريت كنه هرچه زودتر بايد يه مدير خوب كه لائق اين شهر باشه رو بزارن بجاش و مارو از اين بلاتكليفي در بيارن .اين اقا واقعا حرف دل همه ما مردم رو زده
سربازگمنان امام زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
مهمترین بحث حواشی اخیر شورای شهر و شهرداری تهران نه عملکر د خوب یا بد ظفری است . مهمترین بحث این است که چطور هیچ کدام از شورای شهر ، فرمانداری و استانداری استان قبل از انتخاب و نهایتا انتصاب شهردار گچساران موضوع تجربه و سابقه کاری را بر اساس قانون مورد بررسی قرار ندادند.عدم بررسی آگاهانه و ناآگاهانه این موضوع یعنی صلاحیت شهرداری شائبه های فراوانی دارد که به همان اندازه ای شهردار محکومه اتفاقا اعضای شورای شهر گچساران و فرمانداری و استانداری هم چند ده براب محکوم است. جز تاسف هیچ کاری نمیتوان کرد. افسوس وهزار افسوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
جناب ظفری از روز شهر دار شدندت مسائل حاشیه ای بر وظایف اصلی شهردار غلبه کرده
جناب عالی طی این مدت نشون دادی ک ثبات مدیریتی و اجرایی در پست مهمی چون شهرداری را نداری .
کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
آرزو می کنیم آقای مهندس مظاهری بیاد .خودش لر خانمش ترک و بختیاری و به همه اقوام هم وصل هست .
فردی غیر کنند و مقتدر ومدیری که هیچ به شخصی در یاسوج باج نمی داد.
ملا برزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه ای کله باب این حسین . از این شورای شارزی و شام و نهاری غیر از این نباید توقع داشت. ای خدا شکرت سی افضل هزاران شکر. ایسنی افضل آفرییی مو سیچنت بیوم.
فرهنگی
|
United States
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ظرفی لیاقتش رو داره. عزیزم چرا واقعیت انکار میشه .
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
متاسفم برا شهرداری که حتی بلد نیست با مردم حرف بزنه
از بام بلند نفت ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
یه ضرب المثلی هست میگن ادم کیسه نو وقتی شکمش پر شد به برادرش رحم نمیکنه قضیه شهردار ماست اقای نظری شما مسعود ظفری شهردار کردین تا دیروز اسمی از ظفری نبود و این مرد بانکی به پاکدستی و مردمی بودن که نیازی به معرفی ندارن کاش دونفر مثل افضل نظری تو این شهر دا
شتیم
مهدي دربون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
درود بر سيدناصربزرگ
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
شهرداری که سه ماه اومده سر کار دوماه تو این شهر بدون تکلیف مونده به درد خودش میخوره شهردار شدنش
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
انتخاب اقای ظفری از اول اشتباه بود،هیچ کدوم از این اقایون شورا هم مشکلی ندارن،متاسفانه عده ای از اقایون،به امید اینکه ظفری در راس شهرداری میتونه بمونه،به امید وعده و وعیدها دارن از ایشون حمایت حمایت میکنن،....
باشت
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
جناب افضل نظری ، مردی با شخصیت مردمی و دست و دلباز با اخلاق و کوچک نظم هستن . چند سالی هست که که میشناسمش هم خودشو وهم خانوادشو اصیل و با نجابت هستن ... اینو میدونم که بدون دلیل حرف نمیزند . ولی ای کاش از همون اول این اقا رو برای این خدمت خطیر معرفی نمیکردند.
ابادن : جمیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
اری مرد بانکی به پاکدستی و مردم داری معروفه و هیچ نیازی به اینجور وصله های بی ربط ندارد که عده ای از همشهریانش چنین سخن میگویند و اما مرد بانکی چرا ظفری که میدونستین صلاحیت شهردار شدن را ندار معرفی کردین و حمایت لطفا شما به داد این شهر برسین دست چنین افرادی این شهر را نسپارید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
درود بر آقای نظری این مرد شریف و خدمت گذار،واقعا آقای ظفری در حد این پست نبودن وشما اعضای شورا با تصمیمی عجولانه، این فرصت رو نصیب این آقا کردین که واقعا صلاحیت وظرفیت این پست رو نداشتن لطفا هرچه سریعتر اقدامات عذل این آقا رو فراهم کنید که شهرداری به رونده خودش برگرده
نارگ موسی ۲
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
شهر من ارام بخواب

متاسفانه پس از چند سال حسرت بدل ماندیم که روزی اوضاع اشفته شهرمان بهبود یابد اما انگار این حسرت همچنان ادامه داربوده و برجانو تن شهرمان رخنه کرده و تمامی ندارد
با روی کار آمدن انسانهای نالایق و بی کفایت درراس شهرداری گچساران همچنان شاهد وضعیت نابسامان و اسف ناک شهرمان خواهیم بود.
جناب ظفری یادتان که نرفته تا قبل از نشستن برکرسی ریاست حتی کسی اسمتان رو هم نمیدانست ظفری را شورای منتخب مردم ظفری کرد (بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارهایی که براش کردی می افتی از خودت بیشتر بدت میاد تا اون) ای کاش اینکار انجام نمیشد و فرد لایق تر و مدبرتری این وظیفه را بردوش میکشید تا حداقل عدم توانایی شما در مدیریت شهری و شهرداری ذهن اشفته مردمان شهرم را اینگونه مشغولتر و اشفته تر نمیکرد، ریخت و پاش های عجیب و رانت خواری ، باج دادن به افراد نور چشمیتان و جمع کردن عده ای ریا کار بدور خودو فریب افکار عمومی ونشانه رفتن انگشت اتهام به اطرافیان بخصوص اعضای شورا که بطور مستقیم به شما مربوط میشد این ناتوانی و ضعف شما را نتنها جبران نکرد بلکه به نابخردی شما در حوزه شهری افزود و خوشبختانه مردم خام حرفهای شما و اطرافیان شما نشده و نخواهند شد
جناب ظفری یادتان باشد همه اخطار ها زنگ ندارند و گاهی سکوت اخرین اخطار است
با نشانه رفتن انگشت اتهام به این و آن مشکلی حل نمیشود فقط برای چند روز صورت مسئله پاک میشود واصل موضوع همچنان میماند
پس تا میتوانی مچاله کن ، بشکن ، خط بزن ،بند بزن ، خلاصه راحت باش ارث پدرت که نیست بیت المالست که به اشتباه دست تو افتاد اینها همگی فانیست انچه میماند نام نیک است و گفتار نیک و کردار نیک
امید که هرچه زودتر با تلاش بی شاعبه منتخبان مردم ،شهرمان را از وجود افراد بی لیاقت و بیکفایت و ناتوان در مدیریت شهری پاک و لایقترین ها بر مسند ریاست بنشینند .
به امید فردایی بهتر برای شهرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
باسلام خدمت اعضای محترم شورای شهر گچساران
بنظر من اگر مدیر توانمند و خوش فکر و توانمند در اداره شهر میخواهید از مهنس معتمدی فرزند گچساران و کسی که در دوران مدیریتش در برق گچساران و استان موفق بود و حالا در جای دیگر کشور مسئولیت دارند بخواهید تا بعنوان شهردار گچساران در سر وسامان دادن به مدیریت شهری بار را از دوش شما بردارد
آلاله
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
عجب مردمانی هستید مگه همه باید سابقه اجرایی داشته باشند یکم به جوونا میدون بدید واسه مردم چاه نکنید که خودتون هم گرفتار میشد خدا رو خوش نمیاد
نام:
ایمیل:
* نظر: