به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
خبردنا: فرماندار اسبق بویراحمد تاکید کرد که دولت در این استان استاندار مقتدری ندارد.

سیدکرامت الله فدایی در گفت وشنود اختصاصی با "خبردنا" با بیان اینکه دولت را دولت منفعلی می دانم گفت: این دولت هم در برابر مشکلاتی درونی و هم در برابر مشکلات بیرونی و دشمنان کینه توز و بیگانگان علی الخصوص آمریکا کاملا منفعلانه عمل می کند.

وی با اشاره به دشمنی چهل ساله آمریکا با مردم و نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در طول این چهل سال هر وقت خواستیم عزتمند زندگی کنیم آمریکا دشمنی خود را بیشتر کرد.

این فرماندار دولت احمدی نژاد در بویراحمد با بیان اینکه در طول تاریخ جمهوری اسلامی توطئه های زیادی از سوی دشمنان دیده ایم و خواهیم دید ، افزود: تجربه نشان داده که ما هیچ زمان نباید منفعل عمل کنیم.

وی با اشاره به تلاش های دولت برای مذاکره با سران 1+5 برای به سرانجام رساندن برجام گفت:
روزی که برای برجام مذاکره میکردند و همه چیز حتی آب خوردنمان را وابسته به برجام عنوان میکردند آقایان به این مساله فکر نکردند که اگر برجام سروسامان نگیرد چه پاسخی باید به مردم بدهند!

فدایی با اشاره به جو روانی حاکم بر جامعه افزود: آقایان باید پاسخ دهد که جو روانی که بر جامعه حاکم است و همه مردم و مسئولان مخالف آن هستند را چه کسانی ایجاد کرده است؟.

وی تصریح کرد: به نظر من این جو را کسانی ایجاد کردند که فریاد زدند بدون مذاکره و بدون ارتباط با آمریکا حتی آب خوردنمان هم دچار مشکل خواهد شد.

این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه به خاطر برجام همه رمزهای داخلی مان را به بیگانگان گفتند ، افزود: آنهایی که می گفتند با به نتیجه رسیدن برجام تحریم ها برداشته می شوند و می توانیم هر کاری انجام دهیم و مشکلات کشور را حل خواهیم کرد ببینند که با وجود آنکه انرژی هسته ای مان را دادیم تحریم ها هم بیشتر شدند.

فرماندار اسبق بویراحمد با تاکید براینکه بیشتر مشکلات کشور داخلی است و ربطی به خارج از کشور ندارد ، گفت: هر دولتی سرکار باشد آنرا دولت جمهوری اسلامی می دانیم و در راستای تحقق اهداف نظام با آن همکاری خواهیم کرد.

فدایی با بیان اینکه افتخار می کنیم دولتی مقتدر و کارآمد داشته باشیم ، اظهار داشت: هم اکنون برای عبور از این مشکلات خودساخته ،انسجام و اجرای عدالتی در جامعه نداریم.

این مسئول سابق در بویراحمد با تاکید براینکه وجود عدالت انسجام ایجاد خواهد کرد ، گفت: دولت مردانی که امروز شعار عدالت و وحدت سر می دهند نمی توانند با وجود فتنه گران بر امور مردم و حاکمیت، وحدت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اعتدال ، اقتدار حاکمیت فتنه گران بر جامعه نیست، گفت: همانطور که دولت شعار اعتدال می دهد، اقتضای اعتدل حکم می کند که در عمل از همه نیروهای کارامد این نظام استفاده کند.

این فعال سیاسی افزود: با وجود انسان هایی که سابقه خوبی ندارند و اعتماد عمیقی به نظام ندارند ، اقتصاد ممکلت سروسامان داده نمی شود چون همین افراد وضعیت مملکت را به اینجا رساندند.

فرماندار اسبق بویراحمد با تاکید براینکه دولت دولت اعتدال است اما تاکنون اعتدالی از این دولت ندیده ایم ، تصریح کرد: کسانی که شعار لیبرالیسم در ممکلت سر می دهند استخوان های آنها می پوسد اما این انقلاب خواهد ماند.

وی در خصوص عملکرد دولت و استاندار آن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در این استان استاندار مقتدری ندارد دارد زیرا استاندار متعلق به گروه و جناح خاصی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید براینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد متعلق به شخص و شهرستان خاصی است نه عموم مردم استان، اظهار داشت: زمانی که فرماندار بودم هیچگاه سیاسی برخورد نکردم و اعلام نمودم فرمانداری متعلق به همه جناح ها و مردم است.

فدایی با بیان اینکه اگر اجازه دهند استاندار مستقل عمل کند شاید بتواند کاری انجام دهد، افزود: حرف های اقای احمدی به مسائل انقلاب نزدیک تر است.

وی با تاکید براینکه هر استانداری در حوزه آموزشی ،عمرانی و...باید مستقل باشد ،اذعان داشت: آقای استاندار صحبت های خوبی می کند اما باید ببینیم در حوزه عمل به چه میزان عملگرا است.

این مسئول سابق در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گلوگاه استان باید در دست استاندار باشد، افزود: نماینده مجلس می آید و میرود ، اما استاندار باید پاسخگوی نظام و انقلاب باشد و در جهت عدالت گام بردارد.

فرماندار دولت احمدی نژاد در بویراحمد تاکید کرد: در کهگیلویه و بویراحمد استقلال قوا از دولت نمی بینم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استاندار توانسته با باندبازی و قبیله گرایی برخورد کند، اظهار داشت: اینکه بگوییم استاندار توانسته فضای باندبازی و قوم گرایی و دخالت های نمایندگان از فضای استان را دور کند و از بین ببرد تا کنون موفق نبوده است اما گام هایی برداشته شده که اگر موانعی ایجاد نشود و تغییرات بعدی صورت گیرد باعث خواهد شد مردم به حااکمیت امیدوار باشند.

فدایی با تاکید براینکه در کهگیلویه و بویراحمد ، دولت ، دولت نماینده است، گفت: دولت باید متعلق به همه مردم باشد، اما متاسفانه دولت فعلی در کهگیلویه و بویراحمد دولت نماینده است.

فرماندار اسبق بویراحمد با اشاره به برخی هجمه ها به رئیس جمهور سابق کشور گفت: کسانی که احمدی نژاد را با رضا پهلوی مقایسه می کنند و می گویند احمدی نژاد سخنان پهلوی را تکرار می کند بدانند که خودشان روزی در مجلس سخنان نتانیاهو را می زدند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
وی در خصوص عملکرد دولت و استاندار آن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در این استان استاندار مقتدری ندارد دارد زیرا استاندار متعلق به گروه و جناح خاصی است.....یعنی شما غیر وابسته به جناح خاصی نبوده و نیستی؟؟!!!.....شما منتظر دادگاه ریس جمهورسابق باش فعلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
جناب فدایی شما رئیس جمهورت (احمدی نژاد )مقتدر نبود رئیس دفترش نمیتونست خودش انتخاب کنه وزیرش نمیتونست عزل کنه گیر میدی به استاندار . عزت زیاد
نام:
ایمیل:
* نظر: