به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رئیس دانشگاه یاسوج:
عریان گفت: خبرنگاران باید آرمان های ارزشی برای خود داشته و گام های بزرگ برای توسعه بردارند.
خبردنا: رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینکه قومیت گرایی آفت توسعه در کهگیلویه و بویراحمد است, گفت: وقتی انتخاب مدیران و استخدام ها بر اساس قومیت گرایی باشد نتیجه اش نیز همین محرومیت است.

به گزارش "خبردنا", احمد عریان صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت استان راهی جز همگرایی و همدلی تمامی مسئولان, کارشناسان, رسانه ها و آحاد مردم نیست.

وی با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف از جمله گردشگری, جنگل و آب عنوان کرد: به دلیل نشناختن دردها هنوز این استان واژه نازیبای محرومیت یا کمتربرخوردار را با خود به همراه دارد.

رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینکه در صورت شناخت درد می توانیم نسخه لازم را برای درمان نوشت, ادامه داد: برای شناختن دردها نیاز به کارشناسان دردمند, مدیران متعهد و دغدغه مند و خبرنگاران کاربلد با داشتن دانش کافی و مطالعه وسیع نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید درزمینه های مختلف عالم باشد, تصریح کرد: نمی شود در خانه همچون انسان عادی زندگی کرد ولی ادعای فرهیختگی کرد.

عریان با بیان اینکه برخی از دردهای استان مشخص است, تصریح کرد: اعتقاد نداشتن به شایسته گزینی, انتخاب مدیر نالایق, غیر متخصص و غیر متعهد , نبود تعامل بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی و فرو مایه پنداشتن کار و تلاش از جمله این دردها است.

وی با اشاره به اینکه جوانان این دیار کار را فقط فعالیت در ادارات و کارمند دولت شدن می دانند, بیان کرد: به کار و کارآفرینی در این استان جایگاهی ندارد در حالی کشورهای توسعه یافته به این سمت رفته اند که امروز در زمینه توسعه حرفی برای گفتن دارند.

عریان خواستار تلاش خبرنگاران در زمینه فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و رفتن به سمت ایجاد کارگاه های تولیدی توسط جوانان شد و گفت: خبرنگاران باید آرمان های ارزشی برای خود داشته و گام های بزرگ برای توسعه بردارند.

رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینگه جایگزینی تفکر قومی به جای شایسته سالاری سهم عمده ای در محرومیت کهگیلویه و بویراحمد دارد, افزود: عدم تعامل دانشگاه و مدیران سهم کمی در این مهم نداشته اند زیرا با استاد اتوکشیده در آزمایشگاه به جای نمی رسیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
اقای دکتر این باید اقای استاندار عزیز بپذیرنند که نمی داند یا واقعا نمی خواهد بداند یا می دانند مانع تغییر دارد حالا کدام نمی دانیم از نماینده بویراحمد چند مدیر فامیلی گذاشته مدیر کل انتقال خون فعلی ،مدیر کل پست قبلی پست ،مدیرکل گردشگری فعلی،رئیس سابق همین دانشگاه یاسوج،و.....
دانشگاه
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
جناب دکتر عزیز شایعات بسیاری هست که علت ماندگاری دکتر نیکداراصل بعنوان ریاست دانشکده لابی گری آقای نوروزی رئیس برنامه و بودجه است نگذارید دیگران خارج از دانشگاه به حیاط خلوت دانشگاه نفوذ کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: