به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت افزود: با سایر اعضا از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اصفهان بازدید کردیم و متقاعد شدیم که تصفیه‌خانه مشکلی ایجاد نمی‌کند و مردم هم متقاعد شدند و اکنون مراحل نهایی در حال انجام است.
خبردنا : سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: مردم شهر سی‌سخت تعداد 140 خانه مسکونی در اختیار بازماندگان سقوط هواپیما گذاشتند و در زمینه‌های مختلف کمک کردند که این همکاری مردمی غیر قابل توصیف است.

داریوش محسنی یکی از اقدامات خوب شورای اسلامی و شهرداری شهر سی‌سخت را در دوره کنونی تعیین تکلیف تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت برشمرد و گفت: از مشکلات ما این بود که برخی می‌گفتند چون تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج بوی بد می‌دهد باید با احداث آن در شهر سی‌سخت هم مخالفت کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت افزود: با سایر اعضا از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اصفهان بازدید کردیم و متقاعد شدیم که تصفیه‌خانه مشکلی ایجاد نمی‌کند و مردم هم متقاعد شدند و اکنون مراحل نهایی در حال انجام است.

وی از روند ساخت بیمارستان سی‌سخت انتقاد کرد و گفت: در دهه فجر کلنگ‌زنی آن انجام شد اما امروز و بعد از گذشت 6 ماه مسؤولان مناقصه‌ای برگزار نکرده‌‌اند در حالی که شهر سی‌سخت به شدت به بیمارستان نیازمند است.

محسنی به اقداماتی که طی یک سال اخیر در شهر سی‌سخت شده اشاره کرد و گفت: در طول یک سال اخیر 106 جلسه با 128 مصوبه داشته‌ایم که تعریض بلوار امام تا فرمانداری، اصلاح فلکه شهید نجفی، اصلاح محله بیدخونی و محله سلامت و 35 هزار مترمربع آسفالت و لکه‌گیری با هزینه 740 میلیون تومانی از این دست اقدامات بوده است.

این عضو شورای شهر سی‌سخت گفت: پرداخت 13 ماه حقوق به کارکنان شهرداری که 6 ماه معوق از گذشته بوده و از شروع شورای کنونی 9 ماه حقوق معوق داشتیم ولی اکنون تنها 3 ماه حقوق معوق داریم.

وی در ادامه به برخی ابهامات در خصوص سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر سی‌سخت اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط گردشگری سرمایه‌گذاران گردشگری از یک خانواده هستند و در منطقه اندرسا نیز پیمانکار از یک طایفه بود و املاک عمومی مردم تبدیل به ملک شخصی می‌شد و همچنین چنین وضعیتی را کوه‌گل داشتیم که داماد یک طایفه خاص در آن جا بود و با مذاکرات و رایزنی‌هایی که داشتیم قرار شد کوه‌گل به تعاونی‌های مردمی واگذار شود.

محسنی به آبروداری مردم شهر سی‌سخت در هنگام سقوط هواپیما در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این حادثه مردم شهر سی‌سخت تعداد 140 خانه مسکونی در اختیار بازماندگان هواپیما گذاشتند و در زمینه‌های مختلف کمک کردند که این همکاری مردمی غیر قابل توصیف است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت بیان کرد: در حادثه سقوط هواپیما مشخص شد که چه قدر زیرساخت‌ها در این شهر گردشگرپذیر ضعیف است و اگر مردم همت و کمک نکرده بودند بی‌آبرویی ایجاد می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
سلام
دو روز پیش سفری به منطقه زیبای کوه گل داشتیم، نکته ای بسیار جالب از یک گردشکر بدجور ذهنم را مشغول کرد که کاش مسعولین محترم شهر سیسخت و حتی استان لحظه ای به آن بیاندیشند و ببینند هر گردشکر پس از خروج از استان با خود چه برداشتی خواهد برد
و اما جمله آن گردشکر:#### پنج سال پیش اومدیم کوه گل همین وضعیت رو داشت و. مطمعنم اگر پنج سال دیگه هم بیایم هم تغییری نخواهد کرد######
و اما در عمق این جمله حرفهاف جملات و حتی صفحه ها درد دل وجود دارد، از کجای آن شروع کنم نمیدانم
از وضعیت ظاهری نامناسب مسیر کوه گل و چشمه و قنات ها، از جاده بسیار خطرناک و چاله چوله های فراوان، از برخورد نامناسب عزیزان در ورودی قبل از چمه میشی و اخذ هزینه هایی که خدا میدونه ظلم است با توجه به نبود هیچ گونه امکانات، بنویسم یا از نبود روشنایی با توجه به اسکان تعداد زیادی خانواده به طور شبانه روزی، نبود سرویس بهداشتی مناسب و حتی یکی دو دستگاه سطل آشغال و ...........................
باور کنید خودم هم دوست ندارم ادامه بدم چون حیف است بخدا حیف است از این همه نعمت خدادادی و اون همه هزینه هایی که اخذ میشه و بی مدیریتی در این مکاه بسار زیبا و مستعد جهت سرمایه گذاری و گردشکر
شنیدم شورای محترم شهر سیخت حرف از در اختیار بودن این مکان به عده ای خاص زده، خداوکیلی شورا و شهردار و فرماندار و حتی معاون محترم عمرانی استاندار در مقابل جاده کوه گل، طبیعت مظلوم و ...........اون منطقه هم جوابی خواهند داشت و خود را به دلیل داشتن مسعولیت و کوتاهی و ظلم به این استان خواهند بخشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتر است هیچ نگوییم و مثل اون نعمت بی نظیر خداوندی مدتی بی زبان و ساکت باشیم شاید شاید به غیرت کسی خارج از این استان بد خورد و دست بکار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: