به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌و گو با خبردنا از یاسوج گفت: جریان آقای احمدی‌نژاد یک جریان انحرافی بوده که در خط ولایی نیست و موضع‌گیری‌ها و مخالفت‌های وی نشان می‌دهد که وی ولایی نیست.

وی با انتقاد از کسانی که رئیس جمهور سابق را به شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردند و از وی استقبال نمودند، اظهارداشت: در پیامی که به دوستان خود دادم به آنان گفتم که هرنوع استقبال از آقای احمدی نژاد به نفع جریان انحراف خواهد بود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جریان انحراف در مقابل جریان ولایی قرارگرفته و هرگونه آب به آسیاب این جریان ریختن اگرچه نامحسوس هم باشد بمعنای زوایه گرفته با ولایت است.

پناهی بااینکه مشکلات کنونی کشور نتیجه و محصول لجبازی احمدی نژاد و لاریجانی است، تصریح کرد: هم احمدی نژاد آدم لجوج و بی سلیقه ای بود که وقت مملکت را گرفت و فقط مشغول جریان انحرافی بود و هم لاریجانی باوجود مشکلات اقتصادی کشور، وقت مجلس را درگیر با احمدی نژاد کرد.

پناهی، برگزاری آئین استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد را هم سبب ایجاد حاشیه جدید برای مدیران دولت دوازدهم خواند و خاطرنشان کرد: مدیران دولت دوازدهم با وجود چنین حاشیه هایی از زیر بار پاسخگویی به مردم فرار کرده و شانه خالی می کنند.

وی گفت: به دوستانی که احمدی نژاد را به بهمئی دعوت کردند گفتم که دعوت از ایشان یک نوع فضاسازی است که بنفع دولت تمام می شود اما دوستان توجهی نکردند و از احمدی نژاد دعوت کرده و استقبال نمودند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه روشن می باشد که جریان احمدی نژاد و مشایی یک جریان انحرافی است، یادآورشد:‌ متاسفانه مدارکی اکنون به دست آمده که جاسوس بودن مشایی اثبات شدنی است.  

پناهی گفت: دوستان ما در بهمئی اشتباه کردند که احمدی نژاد را به این شهرستان دعوت کردند زیراکه ایشان را دیگر نمی توانیم ولایی بنامیم و معتقدم استقبالی که از وی شد بنفع جریان انحرافی بود.

بگفته وی سه دلیل برای استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت و بیشترین استقبال کنندگان کسانی بودند که به سابقه خدمات احمدی نژاد در دولت نهم نگاه کرده  و آن خدمات را به یاد دارند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دسته دوم نیز ناراضیان از وضعیت کنونی بوده و دسته سوم نیز دوستان دعوت کنندگان بودند که به احترام دعوت کنندگان در استقبال از احمدی نژاد حاضر شدند.

پناهی با بیان اینکه خواص در مواجه با احمدی نژاد و جریان انحرافی باید نقش خوبی ایفا کرده و در راه درستی حرکت کنند، ادامه داد: دوستان ما که در شهرستان بهمئی از آقای احمدی نژاد دعوت کرده بصیرانه عمل نکردند.

وی در بخشی از سخنان خود باتاکید براینکه آقای مبشری و دوستان وی در بهمئی خطایی بزرگی کردند که از احمدی نژاد استقبال کردند، ادامه داد: من به دوستان در بهمئی گفتم که سابقه افراد نمی تواند ضامن حال فعلی آنها باشد.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیام های ارسالی خود به حمدالله مبشری فرماندار اسبق دولت احمدی نژاد در شهرستان بهمئی هم اشاره و تصریح کرد:‌ من حق را به دکتر هدایتخواه می دهم زیراکه احمدی نژاد به هیچ وجه در راستای جریان ولایت نیست.

پناهی گفت: به دوستان در بهمئی گفتم که در شرایط فعلی به هیچ وجه از احمدی نژاد در بهمئی دعوت نکنید و آقایان توجهی نکردند و دعوت را انجام دادند که متاسفانه آقای مبشری و کسانی که این کار را کردند خطای بزرگی کردند.

وی افزود: شاید آقای مبشری و دوستان دیگر فکر می کنند در شرایط کنونی کسانی را بیاورند که مشکلات کنونی دولتمردان را بیان کند اما اگر خوب تحلیل می کردند به این نتیجه می رسیدند که دولت فعلی محصول لجبازی دولت دهم است.

پناهی باتاکید براینکه اگر خواص دچار مشکل شوند ممکن است زوایه ای ایجاد کنند، ادامه داد: دوستانی که از آقای احمدی نژاد در بهمئی دعوت کردند دوستان خوش سابقه ما هستند اما بصیرانه عمل نکردند.

وی گفت: امیدوارم این دوستان مجموعه عملکرد احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم را تاالان بررسی و ببینند آیا از ولایت زاویه گرفته است یا خیر؟

رئیس دفتر شورای سیاستتگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوستان باید مواظب باشند که در پازل جریان های مخالف بازی نکنند زیراکه این جریان ها از خدا می خواهند که دعوای بین جریان ولایی اتفاق بیفتد.

پناهی از جریان اصولگرایی خواست از درگیر شدن با هم بپرهیزند و در یک فضای منطقی همدیگر را تحلیل کنند.


** عقبه فکری روحانی فتنه 88 است 

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد معتقدست عقبه فکری حسن روحانی رئیس جمهور ایران همان فتنه 88 است.

پناهی گفت:‌ کشور بعد از فتنه 88 نباید به دست کسانی می افتاد که وارث فتنه می بودند و تقابل بین احمدی نژاد و لاریجانی سبب شد دولت یازدهم به دست کسانی بیفتد که عقبه فکری آنان همان جریان فتنه و آقای خاتمی و هاشمی است.

وی با بیان اینکه اگرچه آقای روحانی ادعا می کند اعتدالگرا است، اظهارداشت: عقبه فکری آقای روحانی اعتدال نیست و فقط با لفاظی ها قضیه را جور دیگری وانمود می کند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم هم خاطرنشان کرد:‌سوء مدیریت دولت فعلی سبب بوجود آمدن مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم شده و هرگونه حاشیه سازی سبب می شود تا مدیران این دولت پاسخگوی رفع مشکلات مردم نباشند.

انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبین حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
نخوانده درود و صد درود
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
شماها مطرود ملت هستيد و بارها و بارها از جانب مردم كارت قرمز دريافت كرديد اما متاسفانه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جناب پناهی. باز هم گفته های مبشری برتر است شما اگر به گفته های مبشری نگاه کنید می بینید که خیلی خوب توجیح کرد .همین افراد ولایی هستند.
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جناب آقای دهراب پور یا رئیسی یا احمدی نژاد هردو نمی شه . درود بر هدایت خواه که شیر حلال خورد که به موقع موضع گیری شفاف می گیرد جناب آقای هدایت خواه درست می فرمایند کسی که یاران درجه یک او این همه از خون این ملت قاپیدند و به زندان محکوم شدند موضع گیری ها ی اخیرش که هر چه رهبر معظم انقلاب می فرمایند در زمین دشمن بازی نکنید گوش شنوایی نیست این همه بی بصیرتی تا کی؟!!!!!دندان فاسد را باید کند و به زباله دان انداخت دزدی های میلیاردی در زمان ایشان رخ داد ...آیا ضد انقلاب و منافقین در این موقعیت حساس تاریخی کشورمان به اندازه ایشان به نهادهای انقلاب و ارکان نظام (قوای سه گانه)خدشه و ضربه وارد آوردند؟!!!!!آیا ایشان ناخواسته(شاید هم خواسته) در زمین ترامپ بازی نمی کند؟!!به هر حال جناب آقای دهرابپور شتر دو لا دو لا نمی شه انتخاب کن اجباری هم در کار نیست یا رئسی و خط رهبری یا احمدی نژاد و خط انحراف!!!
متفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
بسمه تعالی
واقعا متاسفم برای نویسنده که به اسم شهدای 17شهریور و جلسات مذهبی کسی را دعوت می کند که چشم چپ و راست و روح و روان یعنی (رحیمی و بقایی و جوانفکر و مشایی) او خیانت به این مردم پاک کردند و الان دارند در همین دنیا محاکمه می شوند و نویسنده اعلام کرده بود که این دعوت سیاسی نیست!!! ...........مردم و جوانان بهمئی خود آگاهند و به خاطر استقبال از آن فرد نیامده بودند بلکه آمده بودند تا بگویند اف بر این دنیا که چقدر بی ارزش است که افرادی برای کسب قدرت اینچنین می کنند و به یاد سخن آغا افتادم که به موسوی فرمودند این دنیا و این پست ها این همه ارزش ندارند که اینچنین میکنید و دیدید که چه شد!! حالا آقای نویسنده تاسف از اینجا است که به اسم بچه های مخلص بهمئی دست به این اقدامات می زنید که خود را به بی بصیرتی زده اید و سخنان رهبر معظم انقلاب را نمی شنوید که می فرمایند افرادی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند آیا تشکیل چنین جلساتی در زمین ترامپ نیست!!!دعوت به وحدت و انسجام در مقابل دشمن می کنند اما عده ای خود را به نفهمی و بی بصیرتی می زنند!!! بدانید که چنین افرادی دیگر حنایشان رنگی ندارند بلکه خود را رسواتر می کنند و تشکیل دهندگان چنین جلساتی آماده پاسخگویی در پیشگاه الهی باشند.
سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اتفاقا احتمال صدق این خبر وجود دارد چون دهبانی و مبشری و پایا یک روح در سه قالبند و طوری برنامه ریزی کردند که اگر اصلاح طلبان روی کار آمدند دهبانی نمایندگی کند ومنافع این سه نفر و اقوام و بستگان را تامین کند و اگر راست سنتی روی کار آمد مبشری نمایندگی کند و منافع را دنبال کند و اگر احمدی نژاد روی کار آمد پایا نمایندگی کند و منافع هر سه و قوم خویشان را تامین کند بنابراین چون احتمال کاندید شدن دهبانی وجود دارد احتمالا دهبانی برای جدا کردن مبشری و قوم و خویشان پشت قضیه باشد چون دهبانی هم عملا در ارشاد نیروهای احمدی نژاد را به کار گرفته است!!!
روشنگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
درود بر جناب آقای علیبازی عزیز که باعث روشنگری مردم می شوی اجرکم عندالله ممنون
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
حاج آقای پناهی باید عرض کنم که مردم و اصلاح طلبان سرافراز ، احمدی نژاد را با همه اشتباهاتش به شما و امثال شما ترجیح میدهند این نوع ادبیات مزخرف فقط از جبهه داعشی- پایداری برمیاد
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جناب آقای پناهی حنای شما دیگه پیش مردم رنگی نداره بهمئی یادش نمیرود که با فشار شما به امام جمعه که تا قبلش با این برنامه مخالفتی نداشته به یک باره موضع عوض کرده و یک خطبه را صرف دعوت به شرکت نکردن در استقبال از ایشون کرده ولی مردم نشان دادند که بصیرتشان بالاتر از مدعیان هست و جواب کوبنده ای به این رفتارها دادند
حضرتعالی تریبون نمازجمعه رو مصادره برای یک جریان خاص خودبرتربین کرده که از این طریق جامعه را با آن خطکشی میکنند. نتیجه این کارها حضور ضعیف مردم در نمازجمعه شده که روز به روز هم صفوف کمتر میشوند اگر راست میگویی بیا جوابگوی عملکرد حوزه خودت باش که چرا شرکت در نمازجمعه با اون همه ادعای دلسوزی برای مردم کمتر شده و هیچ مسئولی از هشدارهای امام جمعه ها حسابی نمی برند و اتفاقی هم نمی افتد و مردم هم فقط از تریبون نمازجمعه شاهد حرفهای تکراری کسل کننده و بدون ثمر هستند
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
مردم میخانش حاج اقا زورت نیاره
تازه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
هدایت خواه بایدازمردم بهمئی به خاطر مطلبی که نوشت عذر خواهی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
مگه قدرت این نظام از مردمش نیست حالااگه فردی ایقد مردمیه شما چرا بهش ایقد بی ادبی میکنی
فقط یه پیشنهاد بیا بین مردم ببین شما را قبول دارند یا احمدی نژاد رو
خیلی راحت بهت بگم احمدی نژاد از نظر مردم از نظر مظهر قدرت این حکومت لجن سیاسی نیست بلکه لجن سیاسی .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
متٲسفانه شما نماز جمعه را جناحی کرده اید. به تو چه ربطی داره؟؟؟ شما بیشترین اشتباهات را انجام دادی. نماز جمعه به خاطر امثال شما کمرنگ شد. لطفا بیش از این به جریان آسیب نزن.
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اقای هدایت خواه در گمراهی بسر میبری
s.l
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اگر از استقبال مردم بهمئی زورتون اومده راههای زیادی برای خالی کردن هست لجن ...........

دکتر عشقه عشق ابروی نظام بعد از رهبرم سید علی دکتر هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جناب پناهی شما چکاره مملکتی به شخصی که ۸سال رئیس جمهور این مملکت بود والان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامه میگی لجن . ملت میدونن چه کسانی لجن هستن
علیرضا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
دعوت دکتر احمدی نژاد به شهرستان ها کار بسیار بجایی است چرا که ایشان فریاد مستضعفان ایران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ملاک عمل حال فعلی افراد است.امام (ره) زمانی از ولایی ها استفاده کردحالا بعلت بدعت بد و نافرمانی دیکر رنگی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
انصافا ادب هم خوب چیزیه. حاجی عفت کلام را باید از کی یاد بگیریم؟؟؟؟
اخ تا قيامت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
احمدي نژاد هر چه باش ار تريبون بر عليه ديگران استفاده نمي‌كند اقاي پناهي تو كه تريبون به دست داري كه بر عليه همه ميتازي شانست گرفت مي گويند نيروي ولايتي و گرنه تو از همه بدتري خدا به همه رحم كن
مجاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جناب پناهی چطور نقدهای ائمه جمعه منصوب شما هزینه ندارد ولی برای احمدی نژاد بد است و برابر با مقابله با ولایت است چطور نقدها و هشدارهای شما هیچ مسئولی رو وادار به پاسخگویی نمیکند ولی حرفهای کاملا دقیق احمدی نژاد مسئولین رو از پاسخگویی فراری می دهد ؟؟؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
سلام. دعوت کنندگان اشتباه کردند !!لابد مردم هم نمی فهمند فقط شمایید که عقل کل تشریف دارید. !!! حاج آقا این جریان انحرافی چیه ؟؟!! کی کشفش کرد و نظرات این گروه در چه کتاب و مجله و یا سخنرانی آمده ؟؟؟!!! ااز خدایی که خودتان به ما معرفی کردید بترسید یا دروغ گفتید و خدایی نیست که اینقدر بی پروا تهمت میزنید !!!
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
سلام حرفات که مهم نیستن .فقط یه سوال دارم اینکه اگه روحانی عقبه فکری فتنه 88داره پس چرا توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده خودش و اقای جهانگیری مردم که چهارسال اولش رو که شورای نگهبان دید پس چرا بازم تایید صلاحیتش کرد؟؟!!پس عامل اصلی وضعیت موجود احمدی نژاد و دعوای بین احمدی نژاد نیست عامل اصلی تایید صلاحیت شدن روحانیست و رد صلاحیت احمدی نژاد
صنم خانوم
|
Germany
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
حضرت آقا
خوب خود از قبل وحشت حضور دکتر رو بین مردم داشتی
چون نیک میدانستی تهمت های زده از طرف شما لقمه حرام ها به دکتر بین مردم ذره ای خریدار ندارد
چون هیچ وقت نتواستی همچی جمعیتی رو زیر منبرت ندیده بودی و نخواهی دید
ترس شما از محبوبیت دکتر اینقد کر و کورتان کرده ک از هر گونه توهینی ب مردم دریغ نمیکنید
جناب این حوزه سکولار شماست ک انحراف از دین را ۴۰ سال هست در جامعه رواج داده
مگر نه همین شماها هستید ک محرم حسین را فقط گریه میدانید همین چن روز چن تن از به اصطلاح بزرگانتان به مداحین هشدار دادند ک حق ندارن از سیاست و گرانی ها و درد جامعه سخن ب میان نیاورن

شما رو چ به شناخت مردم و درد مردم

جناب پناهی ...... اگه سندی نیاوردید از یه کلمه سخن گفتن رهبری نسبت به انحراف احمدی نژاد

یه سوال دیگه
رهبری چقد روی درباستی با ملت داشته که خاتمی رو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نکرده ولی احمدی نژاد منحرف رو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده ؟

آیا روح ولایت معاشی هم از شعور رهبری جلوتر حرکت میکنه؟

حضرت آقا شما با این مطلبتون ک خوب معلوم هست از روی عقد و کینه نوشته تا عقل سلیم بزرگترین ضربه به دین و بزرگترین توهین به مردم شهرستان بهمئی بوده ک خود بد آثاری بدنبال دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
دوستان نقاد امیدوارم قبل از اینکه دیگران رو مورد نقد قرار میدهید اول خودتان رو نقد کرده باشید، امیدوارم فکر آخرتتون هم باشید، واینکه انسان موجودی مرموز هستش که دانستن افکار درون انسان توسط انسانی دیگر کار بسیار دشواری است ، واینکه ولی فقیه امام خامنه ای همیشه عموم ملت مدنظرشون هست ، حالا احمدی نژاد یا روحانی یا هرشخصی باشد .ودر وضعیت فعلی شواهد گویای حضور دوباره دکتراحمدی نژاد است حالا این وسط منفعت طلبان و چاپلوسان و حتی بنده نوعی بخواهم یا نخواهم ، بخت واقبال عموم ملت شریف ایران به سمت ایشون هست ...امیدوارم اول خودم دوم همه ملت به راه راست هدایت شویم ودرنظرات واعمالمون بیشتر دقت کنیم
قابل توجه صفدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
جمله تاریخی مرحوم هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه آخرش
مردم ایران معتقد و مسلمانند اگر ما را می خواهند حكومت می‌كنیم و اگر نمی‌خواهند می‌رویم».
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
سلام آقای پناهی چه کسی گفت شما خودت ولایت مدار هستی که دیگران را متهم میکنی به اینکه با ولایت نیستند ......این تریبون را صرف یه گروه خاص کردی این جایگاه را تضعیف کردی پس زیاد تلاش نکن که چهره حق به جناب بگیری چون امثال شما دیگه جایگاهی ندارین و برای اثبات این حرف از مردم نظر سنجی کنید
یا الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
......خیانتت در نماز جمعه بهمیی هنوز که هنوز هست خار در چشم مردم شده تو که هستی که داری درمورد همه سخن میگویی مگر جایگاه تو چیست ایا بقول خودت دیندار تراز همه هستی تو که من میشناسم اصلا دین نداری اگر نام ونشانی داری از احمدی نژادهاست چه میگویی چطور به oدت اجازه این جسارت را میدهی
همشهری
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
درود بر حاج آقا پناهی عزیز الحق و الانصاف شایستگی نمایندگی مجلس را داری، فردی صدرصد ولایی، ارزشی، نترس، پاکدست و هماهنگ کننده اصولگراهای استان. خداوند شما را برای نظام مقدس اسلام محفوظ بدارد.
دختر بهاری
|
Germany
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خیییییلی عالی شد
هدایت خواه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ک از طرف رهبری انتخاب میشن رو به رجوی تشبیه میکنه ...مردم شهرستان بهمئی رو هم به منافقین
ائمه جمعه استان هم حمایت میکنن

بعد خود از همین مردم منافق رای میخوان
براشون میرن رو منبر
ولایتمدار هم هستن اونم از نوع پایداری


فقط خواهر شکم گرسنه حواست به اون حجابت باشه
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
، من آنچه به اسلام نزدیکتر بود را در احمدی نژاد دیدم و میبینم ، کسی شماره دفتر این آقا رو نداره بهش زنگ بزنیم راهنماییش کنیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
میشه سندهای جاسوسی مشایی رو بزارید
من جوان دنبال حقیقت اتهامات زده شده به مهندس مشایی هستم
تا جایی ک پیگیر بودم سندی دال بر جاسوس بودن مشایی ندیدم و از جاسوس بودن روحانی ک تایید شده شوری نگهبان هست حسن عباسی و ترقی و ابوترابی دیدم
ولی اگه شما سندی دال بر جاسوس بودن مشایی نزارید
به این محرم حسینی واگذارید به عدالت و قضاوت امام حسین (ع) واگذارتون میکنم به عنوان یک جوان جویایی حقیقت
دیگر خود دانی و میزان اعتقادت به امام حسین
طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم

اول مطلبم توجه شما را به جمله ای از حضرت امام ره جلب میکنم:
اگر تهذب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد
هرچه انباشته تر بشود علم،حتی توحید که بالاترین علم است انباشته بشود در مغز انسان وقلب انسان،انسان را اگر مهذب نباشد از خدای تبارک وتعالی دورتر می کند.
وقتی معمم ملا مهذب نباشد فسادش از همه کس بیشتر است.
جناب حجت الاسلام پناهی شما اول نگاه کنید در چه جایگاهی هستید وبعد دست به قلم بشید سعی کنید جایگاه ومنزلت لباسی را که بر تن کرده اید حفظ کنید ودر مطالبتان ادب را رعایت کنید لجن های سیاسی آنهای هستند که در لباس پیامبر دارن برای خود وخاندانشان ثروت جمع میکنند اشرافی در کشور زندگی میکنند.
لجن های سیاسی آنهای هستند که برای منافع خود وخانواده شان به شعار ولایی هستند، ولی در عمل تمام کارهایشان بر علیه ولایت هست.
لجن سیاسی آنهای هستند که هر روز یک سند ننگین بر علیه منافع ملی امضا میکنند.
شما سعی کنید مسائل جامعه را درست درک کنید واگر نمیتوانید لطفا دست به قلم نشوید.
احمدی نژاد اگر لجن سیاسی هست چرا هنوز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میباشد؟؟؟
چرا از سوی رهبری از مجمع اخراج نمیشود؟؟؟
چرا شما ها خودتان را آگاه تر وعالم تر از رهبری میدانید؟؟
شما منظورتان از جریان انحرافی چیست؟؟
انحراف ازچه از کی؟؟؟
آیا مقابله با مفسدین وفریاد صدای مظلوم ملت وگفتن حرف دل ملت انحراف است؟
شما مبلغ اسلام هستید یا مبلغ خواص برای سرکوب فریاد عدالت طلبی وآزادی خواهی مردم؟
چرا شما ها خودتان را برتر از مردم میدانید چرا وظایف خود را در این لباس مقدس فراموش کردید که دست به قلم میشید برای تخریب خادم ملت کسی که سالها برای این مردم خدمت کرد وزحمت کشید؟
چرا در مقابل عملکرد ضعیف دولت فعلی سکوت میکنید والان میخواهید با تخریب احمدی نژاد انقلابی بودن خود را اثبات کنید.
مردم ما هم خائن را میشناسند هم خادم، را شما بفکر وظایف خود یعنی تبلیغ برای سلام باشید کار خودتان را ول کردید و وارد مسائلی شدید که اصلا درحیطه تخصصی شما نیست که الان وضعیت مملکت شده این فساد فحشا دزدی دین گریزی جوانان رشد طلاق وخودکشی ووووو اگر منبر های شما درست کار کنند کار به چوبه دار نخواهد رسید.
لطفا خود را برتر از مردم ندانید وبه فهم وشعور مردم توهین نکنید.
ودر کاری که به آن جاهلید وتخصص کافی ندارید نظر ندهید.
وسلام
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
آقای پناهی کسانی دچار انحراف هستند که غرضهای شخصی و جریانی خود را به اسم ولایت و رهبری به خورد جامعه میدهند و حرفهای رهبر زنده جامعه را تحریف میکنند
لطف کن یه سری به نمازجمعه های تحت امرت بزن ببین سرجمع چندصدم شرکت در نمازجمعه به استقبال احمدی نژاد اومده گرچه اونهایی که درنماز جمعه شرکت میکنند بخاطر بعد عبادیش هست ولی برفرض همه رو همفکر خودتان میدانیم مقایسه ای با استقبال از همین لجن سیاسی داشته باش یا اینکه مردم استقبال کننده رو ..... بدانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
با عرض سلام تنها افتخارم در این دنیا این است که احمدی نژادی هستم درود بر مشایی و بقایی و همه عدالت طلبان
محمدصالح جرگه پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
با عرض سلام عزیزان دکتر احمدی نژاد اگه دزد بود بیت المال رو غارت میکرد بخدا قسم الآن بهترین جایگاه رو داشت این حمله هایی که به خودش و معاونین میشه فقط و فقط به خاطر مردمی بودنش هست زنده باد بقایی و مشایی و همه عدالت طلبان و رهروان بهاری هستیم بر آن عهدی که بستیم
محمدصالح جرگه پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
درود بر مبشری عزیز مرد عدالت
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
شخصیت خودت از احمدی نژاد برتر نیست خود شما هم برای مردم استان شناخته شده اید انسانی کاملا افراطی شک نکن هیچ موقع قدرت را در دست نخواهی گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اقای پناهی در مقابل مردم قرار نگیر
محقق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
آقای پناهی
مردم مشخص میکنند که چه کسی محبوب است
مردم تعیین میکنند که کدام مسئول انقلابی است
همانگونه که مردم بهمئی اعلام کردند
به مردم بپیوندید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
آقایان هدایتخواه و پناهی: اشتباه کرده اید. خود را در مقابل بخش بزرگی از جریان انقلابی قرار داده اید
توهین کرده ایدم نگذاشتید پیام مردم به مسولین برسد
کریمی .mkb
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
باسلام.
جناب حاج شیخ بزرگ قلمتان را ازروی عقده ومنافع شخصی وحزبی هیچ وقت در عالمی که به فرموده امام راحل عظیم الشان این عالم درمحضر خداست ودرمحضرخدا گناه نکنید.قلم نزنید که مبادا فردای قیامت شرمنده مردم ولباس مقدستان شوید.ازروی انصاف و وضع موجود قلم بزنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
بخدا اسم احمدی نژاد که میاد گریم میگیرمیگیره ه
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
اقای پناهی دستت را روی کلاه خودت بگذار تاباد نبرش .....
محمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
پناهی در حد و اندازه ای نیستی که در مورد احمدی نژاد حرف بزنی
شور و شوق مردم را ندیدید ؟
زمان شاه هم آخوند درباری زیاد داشتیم که دست بوسی میکردند
زنده باد خامنه ای درود بر احمدی نژاد
ابوذر محمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
1
0
کی بود یکی نبود . یک لاک پشت و دو مرغابی با هم توی آب شنا می کردند . عده ای از مرغابی ها هم پرواز می کردند . لاک پشت بیشتر توی خشکی بود . این سه با هم خیلی دوست شده بودند ! روزی آب برکه کم شد و در حال خشک شدن بود . مرغابی ها تصمیم گرفتند آن جا را ترک کنند و به جایی بروند که هم خوش آب و هوا باشد و هم آب و آبادانی داشته باشد

ولی چون نمی توانستند دوست شان را تنها بگذارند تکه چوبی پیدا کردند و هر کدام از یک طرف آن گرفته و قصد پرواز کردند و به لاک پشت هم گفتند که با دندان های محکمت چوب را بگیر و هر چه شنیدی جواب نده وگرنه به پایین پرتاب می شوی !

وقتی که حرکت کردند تمام کسانی که از پایین آن ها را می دیدند کلی حرف می زدند و نظر می دادند !

یکی می گفت : “خوب شد نمردیم و پرواز لاک پشت را هم دیدیم !” یکی گفت : “اگر لاک پشت پر داشت چه طوری پرواز می کرد ؟ ” و … بالاخره لاک پشت طاقت نیاورد و کاسه ی صبرش لبریز شد و خواست جواب حسادت ها و طعنه ها را بدهد . دهان باز کرد و گفت : “تا کور شود هر آن که نتواند دید !” اما تا این را گفت از آن بالا به زمین افتاد و تکه پاره شد . از آن روز به بعد در جواب کسانی که از روی حسادت چیزی بگویند گفته می شود : “تا کور شود هر آن که نتواند دید !”
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
افرین مرد بزرگ کسانی که انحرافی رفتن باید سرکوب شوند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
پناهی و امثال پناهی دارن با این حرفها ارتزاق می کنن
جمعهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ریشه جمهوری اسلامی احمدی نژادوداردسته اش درآورددن وچون به دوران رسیده واینقدرخودسرشدن که هرچه آقااشاره وتذکرمیده گوش نمکننداینهااول انقلاب تجربه ششدن وباردیگرراه نیابندکه کودتاخواهندکرد
ایران
|
Canada
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
احمدی نژاد صد شرف به تو داره
نام:
ایمیل:
* نظر: