به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
با عمل و رفتار خود مردم را به دین خدا دعوت کنید نه فقط با شعار و زبان.
خبردنا - حسین طیب خواه : بعد از حماسه عدالتخواهی مردم بهمئی شاهد بودیم که برخی شخصیت های سیاسی و علی الخصوص کسانی که متاسفانه در جایگاه ائمه جمعه هستند عجولانه و کاملا مغرضانه که همگی یک مشی سیاسی واحد دارند، زبان به توهین و الفاظ خارج از شان نمودند که باعث حیرت همگان، من جمله مردم بهمئی شدند.

جالب این که برای توجیه سخنان سخیف خود به این جمله امام استناد می کنند که فرمودند:
(معیار حال افراد است)

غافل از این که معیار حال خودشان را با این توهین های مشمئز کننده(مرده سیاسی ، لجن سیاسی، بدتر از لجن، طلحه زمان و مقایسه مردم بهمئی به منافقان) هویت مغرضشان را به مردم اثبات می کنند که متاسفانه باعث بدبینی به نظام ،انقلاب و حتی دین خدا شده و می شود. و با این نوع نگرش روز به روز جایگاه انقلاب را نزد مردم، متزلزل می کنند.

در صورتی که معیار حال احمدی نژاد آن است که همیشه از جنس مردم بوده و همگام و همدل با آنان، بر علیه بی عدالتی و اشرافیگری، هم در زمان مسئولیتش و هم اکنون نیز دارد به پیش می رود و چه معیار حالی بهتر از این که در این شرایط بد اقتصادی که حاصل دو تفکر پوسیده جناحی هست، خالصانه در کنار مردم هست و باعث اعتماد  بیشتر مردم به نظام  می شود؟!

اما در مورد معیار حال شماها:

چه کسی می تواند بپذیرد که هدف شما از این همه خشم و الفاظ توهین آمیز، موضوع ولایتمداری یا عدم آن است؟!!!

اگر هدف شما دغدغه ولایت هست( الله اعلم)،

لازم می دانم برای تبیین خطای استراتژیک شما در شناخت و متابعت از ولایت، شماها را به ماجرای حجر بن عدی، آدرس دهم که حاوی عبرت های مهمی در شاخص های ولایت می باشد.
حجر بن عدی کسی بود که شهادت مظلومانه او و فرزندانش، توسط معاویه،باعث خشم شدید امام حسین(ع) در برابر معاویه و نخستین جرقه های قیام بزرگ عاشورا شد.

همان کسی که با امام حسن(ع) اختلاف نظر و زاویه داشت و امام حسن(ع) را به خاطر سکوت در برابر معاویه شدید سرزنش کرد و او را نعوذبالله مذل المومنین(ذلیل کننده مومنان)خوانده بود.
اما این سرزنش ها و اختلاف نظر با معصوم باعث طرد ایشان نشده بود.

آیا الان کسی حجر بن عدی را ضد ولایت می داند؟!!

عالی جنابان!

 جناب آقای پناهی و جناب آقای صلواتی!!!

اگر شما با این تفکر افراطی که دارید، دور از شان در آن زمان جای معصوم بودید، چه موضعی علیه حجر بن عدی می گرفتید؟!!!

به زعم و گمان این بنده حقیر و با تفکری که از شماها در سطح جامعه دیده شده، گمان می کنم با یک شمشیر سر از تن حجر جدا می کردید و او را مرتد و لجن سیاسی و بالاتر از آن خطاب می کردید!!

اما پاسخ امام حسن چه بود؟!

پاسخی که بسیار قابل تامل هست.

امام به حجر فرمود:

(من دیدم میل و رغبت بیشتر مردم به صلح هست و جنگ را خوش نمی دارند و دوست ندارم آنان را به کاری که خوش ندارند مجبور کنم).

این یعنی نظر و خواست مردم در آستان ولایت، بسیار حائز اهمیت هست.

اما متاسفانه شماها در این چند روز از جایگاهی که در ذهن خود دارید، فهم مردم را زیر سئوال بردید و خود و دوستان هم فکرتان که ولایت را ارث خود می دانید از جایگاه تحکم آمیز، خواستار عذرخواهی از مردمی شدید که کار درستی انجام دادند و همیشه و در همه برهه های حساس انقلاب، پای کار این نظام بوده و هستند.

 در مساله حجر بن عدی و امام حسن(ع) جالب تر اینجاست که بعد از این پاسخ، حجر  باز هم قانع نشده بود و با عصبانیت لفظ(مذل المومنین) را به امام حسن خطاب و از پیش او خارج شد اما در ادامه، باز هم از حریم ولایت رانده نشده و با لطف امام در کنار ولایت ماند تا به شهادت رسید.

اگر شماها ولایت را می شناختید و اگر در امر ولایت و شاخص های ولایت پذیری سواد دینی کافی داشتید به جای طرد افراد از حریم ولایت، باعث جذب می شدید و لطافت ها وزیبایی های ولایت را به مردم معرفی می کردید.

مردم بدون تحلیل از شما و دوستانتان نمی پذیرند که فقط انگ بچسبانید!

مردم نمی پذیرند که نماینده رهبر با الفاظ توهین آمیز به خادمی افترا ببندند که یک قلم از خدماتش ۴/۵ میلیون مسکن مهر و هزاران خدمات دیگر برای توده مردمی و مستضعف بوده!

مردم نمی پذیرند که نماینده رهبری بر اساس عقده سیاسی، جلوتر و فراتر از خود رهبر، دیگران را با توهین و افترا خطاب کنند!

مردم نمی پذیرند که رهبری معظم، ابلاغ مجمع برای خادم ملت بزند و شما که نماینده رهبرید، خود حرف و عمل رهبر را قبول نداشته باشید!

چطور می شود که رهبری معظم یک لجن سیاسی و به قول سخیف شما بالاتر از لجن را عضو مجمع تشخیص کنند؟!!!

مردم نمی پذیرند شماها که تریبون در اختیار دارید بدون تحلیل و استدلال کافی گروهی خدمتگزار را منحرف بخوانید و در خطبه هایتان فقط بگید انحراف،اما هیچ سند و استدلال فکری برای آن نداشته باشید!

مردم از شماها نمی پذیرند که تیم احمدی نژاد را که خودشان تقاضای محاکمه علنی دارند را در خفا محاکمه کنید!!!

بینی و بین الله عدم برگزاری دادگاه علنی برای اهل انصاف جای شک دارد!

اگر طرفدار حق و حقیقت هستید یکبار بدون ترس، از قوه قضائیه و از تریبون نماز جمعه، بخواهید که محاکمه یاران احمدی نژاد را علنی کنند تا همه مردم حکم را بپذیرند!

مردم نمی پذیرند که به راحتی و قبل از حکم قضایی، انگ جاسوس بزنید و هیچ سند و استدلالی نداشته باشید و چند وقت بعد که حکم که ابلاغ بشه، خبری از جاسوسی در کیفر خواست نباشد!!!!

مردم نخواهند پذیرفت کسی که اعلام کردید بالاترین خطر از صدر اسلام تا کنون هست را الان در اعلام حکم، فقط با چند عنوان سیاسی محاکمه و مجازات کنید!

و در کل، مردم به هیچ عنوان کوچکترین اتهامی را بدون دلیل به خادم ملت و یاران عدالتخواهش نپذیرفته و نخواهند پذیرفت!!!

بخاطر همین اتهامات واهی و بی تحلیل شماست که روز به روز خادم ملت، محبوب تر می شود
و صدها شبهه دیگر....

موارد زیاد هست که گفته شود اما اگر حقگو و حق طلب باشیم یک نکته واقعی، برای تلنگر کافی خواهد بود. امیدوارم بخود آیید و بدانید که طبق نص مستقیم قرآن مردم از شعار و سخن کمتر پند می گیرند و این رفتار و عمل حاکمان هست که بر مردم تاثیر گذار خواهد بود.

"کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم.."

با عمل و رفتار خود مردم را به دین خدا دعوت کنید نه فقط با شعار و زبان.

 و شک نداشته باشید هر کسی در عمل ولایتمدار باشد مردم اقبال بیشتری به او خواهند داشت.

لطفا یه تلنگر به خود بزنید ببینید کجای کار هستید؟!!

والسلام علی من اتبع الهدی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
خصوصا صلواتی و پناهی
دره زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
دقیقا این متن را آقای مبشری نوشته و گرنه طیبی پسرخواهر مبشری در این حد نیست که چنین مطالبی بنویسد مثل اینکه از شورای نگهبان ترسیده که تایید نشود از این به بعد به اسم پسر خواهراش جواب می دهد!!!!
پاسخ به دره زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
طیبی خواه پسر خواهر مبشری نیست. روت سیاه.
ضمنا همه طیبی منش را میشناسند جوانی خوش فکر و صاحب قلم هم هست. بازهم روی تو سیاه
نام:
ایمیل:
* نظر: