به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
نائب رئیس ستاد روحانی در شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، دولت روحانی را بی صاحب ترین دولت نیم قرن گذشته خواند و اظهارداشت: در دوره دوم نیز این بی صاحبی و بی توجهی بیشتر شده و اصلا برای ستاد مرکزی مهم نیست چه کسانی در استان و حتی شهرستان ها برای پیروزی آقای روحانی تلاش کردند.

کورش رفیعی در گفت و گو با خبردنا از تهران گفت: هرکس بدنبال معامله کردن جهت گرفتن پست است و ما را فقط برای چهار روز انتخابات خواسته اند و از بعد از انتخابات تاکنون هم هیچکس دیگر از ما سوالی هم نپرسید سراغی نگرفتند و البته عملکرد قابل قبولی هم تاکنون نداشته اند و نیروهایی که به کار گرفتند حتی نیروهای خطی و جناحی خود ماه نیروهای ناکارآمدی هستند.

وی افزود: از بسیاری از عملکردها در بحث انتصاب مدیریت ها اصلا راضی نیستیم و متاسفانه به دولت هم کمک نمی کنند و تحولی ایجاد کنند و نگاه شان هم رو به جلو نیست و فقط صندلی های خود را برای چهار روز مسوولیت شان چسبیده اند تا اضافه کار و ماموریت بگیرند و هیچ ایده و عقیده ای وجود ندارد و فقط سکوت و رکودو بی خبری را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی تان از وضعیت اقتصادی چگونه است؟ هم اظهارداشت:‌ در هیچ حوزه ای چیزی نمی بینیم و وقتی برنج محسن را 90 هزار تومان می گیریم و کسی هم نیست که به داد کسی برسد و در هر مغازه ای یک قیمت یکسان وجود ندارد و نظارتی بر فروش کالا و اجناس نیست بعقیده من به سمت و سوی سریال قهوه تلخ مهران مدیری در حرکت هستیم و واقعا سفیدی را نمی بینیم.

نائب رئیس ستاد روحانی در بهمئی در پاسخ به این سوال که نظرتان راجع به تیم مدیریتی استاندار و عملکرد یکساله خود استاندار کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ هم خاطرنشان کرد:‌ اولا نقدی که می توانم به ایشان بگویم عدم پاسخگویی است و آن را می بینم که گوشش به حرف کسی بدهکار کسی نیست و جوابگو هم نیست و مدیریتش به سمت و سویی است که خودش تصمیم می گیرد و اینکه چه کس و یا کسانی مشاورش است من کار ندارم.

سنائی دوگانه سوز نبوده است/بود و نبود سنایی فرقی ندارد

رفیعی با وضعیت کنونی مدیریت های دولت روحانی در شهرستان بهمئی ادامه داد:‌ در شهرستان بهمئی هم آقای سنایی فرماندار از نیروهای شاخص جریان بوده و دوگانه و سه گانه سوز نبوده و نیروی فکری است اما اینکه این نیروی فکری چقدر توان داشته باشد تا مدیران را تغییر دهد که همسو با دولت باشند، این ناتوانی را حس می کنم.

وی با بیان اینکه در تغییر مدیریت های شهرستان بهمئی یا مدیران کل هماهنگ نیستند یا به مدیران کل گفته اند تغییر ندهید، اظهارداشت: در این شرایط بود و نبود سنائی تفاوتی ندارد و این را به خوبی می بینیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد اینکه کسی باشد اما نتواند تغییر و تحولی ایجاد کند بود و نبودش تفاوت ندارد.

رفیعی با اشاره به عقیده خود در حوزه انتصاب مدیران، خاطرنشان کرد:‌ به موضوع قومی و قبیله ای توجه نمی کنم و به توانمندی ها نگاه می کنیم و قبول ندارم که همه انتصابات برپایه تفکر سیاسی صرف باشد و باید دارای سابقه علمی باشند اما اکنون 80 درصد مدیران بهمئی تعریف ساده مدیریتی را هم بلد نیستند.

چوب باقلا انتخاب نکنیم

نائب رئیس ستاد روحانی در بهمئی در پاسخ به این سوال که ارزیابی تان از تیم مدیریتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از یکسال چیست؟ هم اظهارداشت:‌ شناخت کافی از افرادی که انتخاب کرده اند خیلی ندارم اما نگاه اگر قومی نباشد نگاه شایسته ای است و باید نگاه ما به افراد نگاه توانمندی باشد تا بتواند در پیشرد امور موثر واقع شود.

رفیعی گفت:‌ دولت آقای روحانی چهار فرماندار در بهمئی انتصاب کرده و سوال ما این است که آیا این فرمانداران می توانند در یک بازده زمانی کوتاه برنامه ریزی کنند؟ چه اتفاقی افتاده که این نیروها نمی توانند برنامه ریزی کنند و ثبات مدیریتی داشته باشند؟ اگر قراراست فرماندار انتخاب کنیم چوب باقلا انتخاب نکنیم

از وضعیت موجود راضی نیستیم

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه از وضعیت موجود خیلی راضی نیستم و جابجایی نیرو به تنهایی نمی تواند کار خاصی انجام دهد، ادامه داد: درآمد شهرستان بهمئ از نفت است و این نفت به خوزستان صادر می شود و الان بیشترین آمار بیکاری را نیز جوانان این شهرستان دارند.

نائب رئیس ستاد روحانی در بهمئی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات استاندار به شهرستان بهمئی انجام گرفته است یا خیر؟ هم اظهارداشت: جاده ورودی شهرستان الان رها شده و می گویند پیمانکار گفته قیر گران شده و آیا پنج کیلومتر جاده زیاد است که نتوان کار آن را انجام داد؟

رفیعی تاکیدکرد الان کار خاصی در بهمئی انجام نگرفته و همه چیز تعطیل شده، همه دچار روزمرگی شده اند و متاسفانه برنامه ریزی وجود ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر دولتمردان دولت دوازدهم، تصریح کرد:‌ آقایان بیایند و بگویند کجا کاری انجام گرفته است؟ کدام پروژه انجام گرفته که دلمان خوش باشد که بگوئیم پنج نفر دارای شغل شده اند؟

تا تاج گردون نخواهد استاندار عزل نمی شود

رفیعی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدنبال نامزدی در انتخابات آینده است و تمرکزی بر روی مسائل این استان ندارد، ارزیابی تان چیست؟ هم تصریح کرد: من فکر می کنم تاج گردون استاندار را آورد و نقد ما از استاندار به جایی نمی رسد و نه استاندار را می توانیم تغییر بدهیم.

وی گفت: تا آقای تاج گردون چراغ سبز نشان ندارد آقای خادمی نرفت و تاج گردون برنامه و بودجه ای است و نفوذ دارد.

نائب رئیس ستاد روحانی در شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد قصد نامزد شدن در انتخابات را داشته باشد قطعا توسعه و رفع مشکلات استان تحت الشعاع قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: آقای استاندار حق قانونی اش است که نامزد انتخابات شود واز الان باید فکری به حال توسعه بلندمدت استان کرد.

رفیعی افزود:‌ اگر قرار باشد کهگیلویه بزرگ نماینده همسو با دولت نفرستد همین چالش ها را در آینده هم خواهیم داشت و نمایندگان کهگیلویه هیچوقت همسوی دولت نبودند.

استاندار نگاه توسعه ای به بهمئی ندارد

نائب رئیس ستاد روحانی در شهرستان بهمئی تاکید کرد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگاه توسعه ای به این شهرستان ندارد و این درحالیست که نفت بهمئی به خوزستان می رود و برای اختصاصی درصدی از آن باید التماس کرد.

رفیعی گفت: همه چیز در بهمئی تعطیل شده است، نیروهای دولت به ما خیلی پاسخگو نیستند و کسی گوشش به حرف های اصلاح طلبان بدهکار نیست و چون معاملات پشت پرده در انتصابات وجود دارد مدیران پاسخگو نیستند.

آدرس کانال تلگرامی خبردنا: @khabar_dena

انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
احسنت اصلاح طلبی یعنی همین، اگه دولتت هم سرکار باشه باید نقد کنی و واقعیت هارو گفت.
بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
ککا شما همون دفترت ک ایام انتخابات همیشه دست بی جون خوت بنه چ یاداداشت کرده بیدی
معاون ستاد
اصلاح طلب واقعی
|
Netherlands
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
اقای رفیعی خودت هر چه زور زدی چیزی بهت نماسید برا همین دلسوخته شدی استاد گرامی شما معلم ما بودین و سطح علمی بسیار پایینی هم داشتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
خیلی خودش جدی گرفته
در پاسخ به اصلاح واقعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ینظرم اصلاح طلب واقعی از روی کنایه و حب بغض نظر نمیده پس شما اصلاح طلب نیستی
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
واقعا که مملکت بی صحاب شده دقیقا مثل دوران اواخر قاجار هست
استاندار فقط بلده حرف مفت بزنه ولی در عمل توان جابجایی یا برکناری یک مدیر مخالف دولت را نداره
اصلاحاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ایام انتخابات قرار بود برای همه تعیین تکلیف کنید
چی شد اون حضور غیاب ها در ستاد

برادر شما فقط برای ایام انتخابات ها بدک نیستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
رفیعی کوتاه بیا هرچه دور و بر دموری چرخیدی چیزی عایدت نشد از این به بعد هم عایدی نخواهی داشت
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
جناب درموردنماینده همسوبادولت اگه چنین شوددراستان ماآن موقع دیگه قحطسالی می شه واصولا مردم بطوریقین ازهمه چیزفراموش می شوندتواستان مابحث اینجاست که نیروهای اصلاحاتی کلا ناکارآمدندواگه نماینده ای بفرستنددیگه فاتحه مع الصلوات خداهیچ وقت اینجوری نشه فکرکنم تاریخ مدیریت اصلاحات دیگه پرونده شان برای همیشه بسته می شه فقط درقالب یه جریان دیگری یاادغام بایه جریان دیگری ظاهرشوندنوبتی هم که باشه این آخرعمری اصلاحات استان باجریان لاهوتی است شماودارودسته تان بامنطقیان تمام شدین این اعتراض تون هم بجایی نمی رسدفریادتون آب درهاون کوفتن است خودتون رابیش ازاین خراب نکنیدبهتروبه صرفه تراست دوستدارشما وهمصداوهمگام شماازجریان اصلاحات
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
فقط اون تیکه سنایی را خوب صحبت کردی، قابل توجه استاندار ف جهت رفاه شهروندان وی را عزل کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
درود بر استاد رفیعی عزیز ،شجاع و نترس ،گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
درود بر شما حق همین است مردم کهگیلویه یک صدا به استاندار و تاجگردون میگویند چرا کهگیلویه بزرگ با این جمعیت و محرومیت چرا بودجه را میدهید باشت و گچساران و هر چه نیرو است نیروهای تاجگردونه حاصل تلاش های اصلاحات چه شد تو این استان آیا فقط تاجگردون اصلاح طلب است ولی در اصل سیاست باز است متاسفم برای اصلاح طلبان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
خبر دنا چرا بی عدالتی میکنی و نظرات را گزینشی انتشار میدهی متاسفم برایتان که رسالت رسانه را بجا نمیآورید و طرفدارانه قضاوت میکنید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
چرا دری وری می گی می خواهی تو رو بیاریم از این بی صاحبی نجات پیدا کنیم !
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
آقای رفیعی تو دیگه چرا
خیانت هایت در انتخابات را فراموش کردی؟؟؟
یادت رفته از کجا تماس می گرفتی با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای می گفتی هرچه تعرفه اضاف آوردین بنویسین برا روحانی بندازین داخل صندوق؟؟
دوگانه سوز کسی است که مطابق منافعش حرف می زند.
دقیقا مثل تو
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
عطر آویشن
نام:
ایمیل:
* نظر: