به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
محمدی تبار همچنین در بازدید از نقاط بحران زا در حوزه راهسازی در این شهرستانها اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که اعتبارات بحران برای زخمهای جامعه هزینه شود و ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود.
خبردنا : مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاضلاب شهر قلعه رئیسی به رودخانه این شهر سرازیر شده و بهداشت محیط را به مخاطره انداخته است.

" وحید محمدی‌تبار "  در حاشیه بازدید میدانی از طرحها و پروژه های شهرستان کهگیلویه و چرام در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان و آبفای شهری باید به این موضوع ورود جدی کنند.

وی با اشاره به لزوم توسعه نیرو در  بخشداریهای دیشموک، چاروسا و بوستان تصریح کرد: این بخشداریها تنها با داشتن دو کارمند و یک بخشدار انجام وظیفه می‌کنند و این امر ضرورت ورود حوزه اداری و مالی استانداری به این موضوع و  رفع مشکلات را یادآور می شود.

محمدی تبار همچنین در بازدید از نقاط بحران زا در حوزه راهسازی در  این شهرستانها اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که اعتبارات بحران برای زخمهای جامعه هزینه شود و ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود.

وی با بیان اینکه ما به شدت از انحراف و استهلاک این اعتبارات جلو گیری می کنیم، گفت: این بازدیدها به طور مستمر و به تاکید استاندار و معاون عمرانی استانداری ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: