به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وی از پوشش ۴۱۰ هزار نفری کارت ملی هوشمند از جامعه هدف ۵۳۶ هزار نفری خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۷۶ درصد از جامعه هدف استان کارت ملی هوشمند دارند.
خبردنا: مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲۰ درصدی طلاق در استان طی شش ماهه نخست سال جای به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، محمد علی تقوی  در شورای هماهنگی ثبت احوال استان، افزود: شیب تند طلاق از آمار ۳۵ و ۲۴ درصدی سالهای ۹۴ و ۹۵ کاهش ۱۰ درصدی را در سال ۹۶ به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل داشته است.

تقوی با اشاره به آمار ازدواج در استان طی سال گذشته، بیان داشت: به استثنای سال ۹۵ که رشد ۱۴ درصدی ازدواج را داشته ایم، طی سال گذشته کاهش ۱۵ درصدی ازدواج به نسبت مدت زمان مشابه سال ۹۵ را شاهدیم.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نیز افزایش ۸ درصدی ازدواج به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به هدفگذاری تحقق دولت الکترونیک و مکانیزه کردن ارائه خدمات، بیان داشت: با توسعه دفاتر خدمات ثبت احوال، در حال حاضر ۴۵ دفتر در استان فعال است و سه دفتر از این تعداد در مناطق دورافتاده روستایی مشغول به خدمات رسانی هستند.

تقوی به صدور شناسنامه های تعویضی در مقایسه با جمعیت واجد شرایط بالای ۱۵ سال استان اشاره کرد و گفت: از سال ۸۸ تا ۹۲، ۸۴ هزارو ۳۸۵ شناسنامه در استان صادر شد که پوشش ۲۷ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: از سال ۹۲ تا شهریور ۹۷ نیز ۲۲۹ هزارو ۹۷ شناسنامه با پوشش ۷۳ درصدی در استان صادر شده است.

تقوی تصریح کرد: در مجموع استان از ابتدا تاکنون پوشش ۵۸.۳۳ با تعویض ۳۱۳ هزار و ۴۸۳ شناسنامه را محقق کرده است.

تقوی با اشاره به آمار صدور شناسنامه های رایانه ای در استان، گفت: در دولت یازدهم ۳۳۵ هزارو ۱۱۴ شناسنامه رایانه ای در استان صادر شده که با احتساب ۱۸۹ هزارو ۹۸۳ شناسنامه رایانه ای دولت دهم، صدور ۵۱۵ هزارو۹۷ شناسنامه محقق شد.
مدیرکل ثبت احوال استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲.۲۳ به نسبت جمعیت استان پوشش شناسنامه رایانه ای را داریم.

وی از پوشش ۴۱۰ هزار نفری کارت ملی هوشمند از جامعه هدف ۵۳۶ هزار نفری خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۷۶ درصد از جامعه هدف استان کارت ملی هوشمند دارند.

تقوی با اشاره به ثبت نام ۴۴ هزارو ۵۰۰ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی در سال جاری، از هدفگذاری برای تکمیل طرح تا پایان سال جاری خبر داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: