به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
خبردنا: چندی پیش سایت Comic Book Movie تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix «افراد ایکس: دارک فینیکس» منتشر کرد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه خبر مشاهده کنید.

تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix

تصاویر منتشر شده پروفسور ایکس و مگنیتو را درحال انجام یک بازی دوستانه نشان می‌دهد. داستان این فیلم ده سال پس از وقایع فیلم X-Men: Apocalypse «افراد ایکس: آپوکالیپس» را به تصویر می‌کشد. گروه مردان ایکس به چیزی تبدیل شدند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردند؛ قهرمانان ملی! این گروه ماموریتی را آغاز می‌کنند که در آن همه چیز به سرعت تغییر می‌کند و به سرعت وارد یک جنگ می‌شوند.

جنیفر لارنس «Jennifer Lawrence» در نقش میستیک، نیکولاس هولت «Nicholas Hoult» در نقش بیست، الکساندرا «Alexandra Shipp» شیپ در نقش استورم، تای شرایدن «Tye Sheridan» در نقش سایکلاپس، کدی اسمیت-مک‌فی «Kodi Smit-McPhee» در نقش نایت‌کراولر، سوفی ترنر «Sophie Turner» در نقش جین گری و ایوان پیترز «Evan Peters» در نقش کوئیک سیلور تیم بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix را تشکیل می‌دهند. چندی پیش لمار جانسون «Lamar Johnson» برای یک نقش‌آفرینی در یک نقش نامعلوم به تیم بازیگران این فیلم پیوست و همچنین گفته می‌شود که دزلر «یک شخصیت» نقش مهمی را درون این فیلم ایفا می‌کند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix توسط سیمون کینبرگ «Simon Kinberg» نوشته و کارگردانی شد و اولین تجربه کارگردانی‌اش را به تصویر می‌کشد. لارن شولر «Lauren Shuler» و دانر و هاچ پارکر «Donner And Hutch Parker» تهیه کنندگان این فیلم هستند. X-Men: Dark Phoenix در فوریه ۲۰۱۹ «بهمن ۹۷» بر روی پرده سینماها می‌رود.

تصاویر جدید منتشر شده از فیلم X-Men: Dark Phoenix:

تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix

تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix

نام:
ایمیل:
* نظر: