به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
خیلی بد هست که فرماندار باشی ولی تا روز اجرای یک برنامه با شکوه، اطلاع نداشته باشید، به گونه ای که خود در سایت ها و فضای مجازی مصاحبه و اذعان کنید که منم مثل شما، شایعه سفر را از سایتها متوجه شده ام!!
خبردنا: پس از انتشار گفتگوی فرماندار بهمئی در خصوص سفر محمود احمدی نژاد به شهرستان بهمئی حسین طیب خواه یکی از ارکان اصلی این دعوت به سخنان حکمت الله سنایی واکنش نشان داد.


به گزارش "خبردنا"،  متن این گفت و گو به شرح زیر است:

فرماندار بهمئی اذعان کرده که در بحث استقبال مردمی از دکتر احمدی نژاد به بهمئی اغراق شده، نظر شما به عنوان عضو دعوت کننده چی هست؟

 در ابتدا جای سئوال دارد که چطور فرماندار تازه بعد از ۳ هفته یادش اومده شدت خشمی که در دعوت از دکتر داشت را اکنون ابراز نماید؟!

این خود نشان از به روز نبودن فرماندار و البته غیر طبیعی بودن مصاحبه ایشان دارد.

شاید مجبور بوده که بعد از ۳ هفته اقدام به این مصاحبه نموده است؟!

به هر حال، هر کسی انگیزه فرماندار را نداند اما بنده، بعنوان عضو دعوت کننده، خوب می دانم ناراحتی فرماندار از این است که در جریان سفر دکتر احمدی نژاد هر چه تلاش کرد که از جایگاه رئیس شورای تامین خدشه و خللی ولو کوچک  به نحوه استقبال مردم و یا لغو سخنرانی وارد کند،نتوانست انجام دهد.

شدت ناراحتی ایشان از این منظر قابل بررسی هست که به گفته یکی از کارکنان خود فرمانداری،که ناراحتی و شدت بهم ریختگی ایشان را دیده بود، این بود که مجموعه تیم دعوت کننده شهرستان، با قاطیعیت عمل کردند و هیچگونه هماهنگی و  در اخذ مجوزها هم در خصوص محل برگزاری و هم زمان و دیگر برنامه ها با ایشان به عنوان نماینده دولت بعمل نیاوردند.

وقتی ایشان خود را در شهرستان هیچکاره دیدند و بالطبع مورد فشار فراوان سیاسیون برای لغو برنامه هم بودند، طبیعی بود که ناراحت شوند.


خیلی بد هست که فرماندار باشی ولی تا روز اجرای یک برنامه با شکوه، اطلاع نداشته باشید، به گونه ای که خود در سایت ها و فضای مجازی مصاحبه و اذعان کنید که منم مثل شما، شایعه سفر را از سایتها متوجه شده ام!!


فرماندار بعد از این که متوجه جدی بودن سفر شده بود تلاش فراوانی نمود که با اعضای دعوت کننده ارتباط برقرار نماید، اما از آن جایی که هدف ایشان خلل در برنامه بود و بنده و دوستان برگزار کننده، از این موضوع مطلع بودیم حتی پاسخ تلفن همراه ایشان و تلفن دفترشان داده نمی شد و این باعث شدت خشم فرماندار و احساس کوچک فرض کردن خودشان، شده است.
بله! این یک ضعف جدی برای یک فرماندار هست که از طرف مردم و هیئت های مذهبی نسبت به ایشان، بی اعتمادی مطلق به وجود بیاد که حتی حاضر به پاسخ به تلفن شخصی فرماندار و دفترش نباشند.

چرا که فرمانداری که خود باید مجری قانون باشد، نماد بی قانونی شده است و با خشم و تعصب جناحی، دنبال تنش درست کردن و لغو سخنرانی بود.


فرماندار یهمئی اعتقاد به هدفمند بودن دعوت احمدی نژاد به بهمئی دارد.آیا چنین هست؟

واقعیت دعوت از دکتر احمدی نژاد به مانند سادگی و مردمی بودن ایشان هیچ پشت پرده ای ندارد.

اعضای دعوت کننده و هئیت های مذهبی شهرستان علی الخصوص هیئت امنای مسجد شهیدان جشان زاده و برخی از خانواده ای شاهد و ایثارگر، بیش از چند بار از ایشان دعوت رسمی و مکتوب جهت حضور در شهرستان را داشتند که اسناد و نامه نگاری های آن موجود هست.
این نکته هم از سر غیض هست که نسنجیده سخن می گویند.

نشانه این خشم و غضب در این هست که در اطلاع رسانی به دوستان ما اجازه نصب حتی یک بنر در سطح شهر داده نشده و فقط از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی کردیم که اگر اجازه می یافتیم بنر و پوستر و تراکتهای تبلیغاتی را نصب می کردیم بدون شک، جمعیت بیشتر از این می شد.

در بحث استقبال از بیرون، هم باید عرض کنم که حقیقت و واقعیت این هست که بعد از شور و حماسه مردم بهمئی، تازه متوجه شدیم که اگر تبلیغات درست انجام می گرفت جمع کثیری از بخش ها و روستاهای همجوار حضور پیدا می کردند و بعد از سفر، گلایه های فراوانی شد که چرا اطلاع رسانی نشده بود؟!

شدت استقبال از دکتر چنان زیاد بود که مردم در طول مسیر از فرودگاه تا شهرستان بهمئی به محض اطلاع مشتاقانه در جاده منتظر حضور دکتر بودند و دکتر بارها مجبور شدند که در بین مردم پیاده و به احساسات آنها پاسخ دهند.

فرماندار بهمئی نشان دادند که تجربه اندکی در برخورد با مسائل کلان دارند و مدیریت ایشان در این خصوص جای تاسف و نقد فراوان دارد.

برخی نامه های محرمانه ایشان در خصوص عدم همکاری در تامین و انتظامات پیرامونی، که در هر برنامه ای به عهده ایشان هست نشان از  استیصال و ناتوانی ایشان در تجزیه و تحلیل درست شرایط حساس دارد.

البته سوابق ضعیف و غیر قابل دفاع فرماندار کنونی و فرماندار سابق و اسبق دولت ناکارآمد، در این شهرستان، موید این مطلب هست که شایسته سالاری در نگاه این دولت، معنا ندارد و همین موضوع، باعث ناکارآمدی کل مجموعه شده است ودر کل مشت نمونه خروار هست...

در طول ۶ سال کارنامه غیر قابل دفاع این دولت در شهرستان، چند فرماندار تغییر و تحول شده که هر کدام به نوعی خودشان باعث و بانی بحران ها و آسیب های جدی به اعتماد و معیشت مردم شده اند.

از فاجعه برگزاری انتخابات گرفته تا دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای تا کارهای خلاف قانون این فرماندار که نمونه عینی اش تلاش برای بر هم زدن سخنرانی فرهنگی دکتر احمدی نژاد بوده که کاملا قانونی و توسط مردم طراحی و برنامه ریزی شده بود.


این که فرماندار عملکرد دولت را قابل دفاع می دانند آیا چنین هست؟!

وقتی در شهرستان کوچکی مانند بهمئی، فرماندار با همان ادبیات ارباب وعده ها مشکلات معیشتی مردم را نادیده می گیرد و ضد و نقیض صحبت می کند و اعلام می کند که عمق محرومیت زیاد هست ولی کارنامه دولت را درخشان می داند باید حق بدهید به مردم، که از دست همین عملکرد ضعیف و دروغ هایی هست که اینقدر با شکوه از احمدی نژاد استقبال می کنند.

فرماندار کنونی و چند فرماندار قبلی این دولت در حد اندازه رفع مشکل  فقط یک مدرسه مسکن مهر نبودند که حالا بیایند و عملکرد بی نظیر احمدی نژاد را زیر سئوال ببرند و عملکرد نداشته خود و دولت نالایقشان را درخشان ببینند.

مردم خود بهتر می فهمند و فرق خادم و خائن را بهتر از هر کسی درک می کنند.
اگر جای فرماندار بهمئی بودم سعی می کردم به جای فرافکنی، مقداری از سر افکندگی خود و دولت متبوعش برای مردم را جبران می کردند.

بدون شک سکوت ایشان در خصوص سفر احمدی نژاد به بهمئی بصلاح تر بود تا این که بعد از ۳ هفته مصاحبه اجباری یا اختیاری را که پر از تناقض هم بود را انجام دهند و افکار عمومی را علیه خود برانگیزانند.

پیشنهاد پایانی شما:

همانطور که می بینیم و غیر قابل انکار هست در شرایط کنونی فاصله بین مردم و مسئولین به ویژه مسئولین این دولت، به علت شکاف طبقاتی و اشرافی گری روز به روز در حال زیادتر شدن هست و به همان اندازه به علت مردمی بودن و سادگی و صمیمیت احمدی نژاد با توده مردمی، روز به روز قلب مردم متمایل به ایشان خواهد شد و در حال حاضر اقبال عمومی به خدمات بی نظیر دولت ایشان در گذشته و امید به تکرار همین خدمات در آینده، محبوبیت دکتر احمدی نژاد را  میان توده مردمی، افزون تر کرده است.

پیشنهاد می کنم که منتقدین این نکته را مد نظر داشته باشند که اگر می خواهند با احمدی نژاد دشمنی بورزند بر خلاف خواست عمومی و اراده مردمی نباشد.

والسلام علی من اتبع الهدی.
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهراب جبارنژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
بچه با اوردن یه ادم رفوزه توهم ورت داشت حلق ولاله بیا پات بنه سرجات اروم بگیر .خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
درود بر شما
شهروند
|
United States
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
عادل علیبازی از شام تا کوفه
همکار
|
France
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
طیبی خواه تو و دوستانت از راه غیرقانونی آدم دعوت کردید به شهرستان طلبکار هم هستی؟ فردا اگه ببرن بندازنت زندان باز یه عده بی منطق میگن دستگاه قضایی ظلم کرد.
این که خود اقرار می کنید جواب تلفن فرماندار را ندادیم عین نامردی و بزدلی هست، وگرنه بنده تا جایی که اطلاع دارم فرماندار مخالف حضور احمدی نژاد در بهمئی نبود تو اگه عرضشو داشتی همون هلال احمر را ازت نمیگرفتن میدونم کجات میسوزه عامو! احمدی نژاد به تاریخ پیوست حماقت یک عده را تعمیم ندهید به کل شهرستان...
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
احسنت و درود.خداوکیلی چقدر آمدن احمدی نژاد سوزش داشت که بعد از هفته ها هنوز می سوزند.
درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
هزاران درود بر تمامی یاران دکتر احمدی نژاد.
بهاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
احسنت بر دکتر ....همه خدمات بهترین دولت از مشروطه تا حال رو دیدن ....جناب سنایی دولت شما بعد از پنج سال هنوز نتونسته یه مدرسه اندازه یه خونه مسکن مهری بسازه برا مسکن مهر ...
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
درود بر شما دکتر طیب خواه,سعید دست باز,حاج بشیری و دیگر دوستان موعوین
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
من نمدانم با این شرایط بدی که شما برای مردم ایجاد کردیدبا چه رویی سخن می رانید واقعا حضور احمدی نڗاد سوز داشت مردم دیگر شما ها را نمی خواهند
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
درود بر احمدی نڗاد
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
احسنت دکتر طیب خواه و درود بر همه بهاری های عدالتخواه
آقای فرماندار تحت فشارهایی اجبار به این مصاحبه بعداز ۳ هفته در کمابودن شدند واقعا دلایل این مصاحبه فرماندار قابل درک هست که اگر این نبود باتوجه به رویه این دولت و سوابق جابجایی زیاد فرمانداران و استانداران بخاطر حضور احمدی نژاد در شهرستان چنین مصاحبه ای از سوی فرماندار قابل پیش بینی بود ولی چرا زودتر انجام نداد جای سوال دارد و اینکه واقعا این مصاحبه از مغز پر و هوش بالای ایشون!!!نشات گرفته یا از جای دیگر بهش دیکته کردند به هر حال از ایشون چنین مصاحبه ای ولو باتاخیر باتوجه به مشی دولت اعتدال قابل فهم هست
صنم خانوم
|
France
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
عالی بود اقای دکتر
دستمریزاد
آقای سنایی از همون پنجره اتاقت نگاهی به ساخت و ساز های اطرافت و ساختمانی ک داخلش نشسته ای بنداز
حالا بگو توی کدوم دولت ساخته شدن
از همون اتاقت اندک شکوه شهر رو نگاه کن
اگه احمدی نژاد نبود لیکک باید با همون چهارتا پایه برق دوران خاتمی و تراکتور های آب بر مختاری و .... میرسید تا ۱۴۰۰



برادر طیب خواه سیاه نوشته جناب سنایی ارزش جواب نداشت چرا ک جواب ها پیش خود سنایی هست
منتها چسبیدن به همین صندلی خالی از برکت برای شهرستان بدجور دلگرم دنیا شد

سنایی خود خوب میدونه اگه این دولت اهل کار و برنامه بود این صندلی هرگز به او نمیرسید
منتها گویا دولت بین دوستانش کم توقع تر و باربر تر از ایشون برای نشاندن بر این صندلی کسی رو سراغ نداشت
عدالتخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
آفرین آقای طیب خواه
عالی جوابش دادید
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
خدا بیامرزد پدر احمدی نژاد قبلا طرفدارش نبودم ولی اگر امد جان می دهم شما ها که طرفدار ازادی بیان بودید چرا اینقدر نکوهش می کنید شماها دیگه حرفی برای گفتن نداریداز مردم شرم کنید سکوت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
احسنت به این مطلب درود و صد بدرود ....... احمدی نژاد در قلب مردم جای دارد
دختر بهاری
|
Germany
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
در جواب به
همکار
برادر همکار
اولا اگه احمدی نژاد به تاریخ پیوست بعد سه هفته فرماندار شهرستان تحت فشار قرار نمیگرفتن برا سیاهه نویسی
ثانیا اگه کمی اطلاعاتت رو ببری بالا بعد نظر بدی برا خودت خوبه نمیگن بقول روحانی چقد بی سواده
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سخنرانی در هر مکان و زمان نیاز به اجازه دولت ندارد بلکه این استانداری هست ک موظف به حفظ امنیت ایشان تا لحظه برگشت میباشن

ثالثا دکتر طیب خواه انسان هست و انسانیت میداند چیست مث بعضی نیست هوس گندم ری کر و کورشان کند


راست و حسینیش کدوم آدم با ضریب عقلی حتی متوسط در این شهرستان حاظر از دولت روحانی صندلی مسولیت بخواد و وجهه خودش رو برا دولتی ک همه میدونیم عاقبتش بهتر از بنی صدر نیست خراب کنه

مگه غیر از اینه ک بهزیسیتی رو مخواستن بدن به یه کارمند خانوم دست چندم نپذیرفت
مگه بقیه اداره ها جز کم توقع ترین و بی بارترین افراد حزب چپ کسی حاضر شد مسولیتی بپذیره


داداش یه پماد سوزش با دلار ۱۸ هزار بگیر بمالن ک بدجور دارین میسوزین
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
برادر عزیزی که حرف زندان زدی راست میگی اشکارا تهدیدکن برادر سعی کن این طور سخن نران گلم
شهروندی از بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
اِ مگه آقای طیبی خواه هم هستش؟
.....
تو نتونستی یه هلال احمر بچرخانی. حیف از مدرکی که به تو دادند.
حق داری ایقد بسوزی و به این دولت بی ادبانه پرخاش کنی
دختر بهاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
در جواب به
شهروندی از بهمئی
اولا برادر خودت رو معرفی میکردی بلکه بیشتر از استعداد مدیریتیت بهره میبردیم
در ثانی
مگه توی این دولت دنبال ادم کار کن هستی ک توهین میکنی
توی هلال احمر دولت روحانی باید بلد باشی چطور بی حیا و بی وجدان باشی برا روبرو شدن با مشکلات مردم مث وزیر و وزرا بلد باشی به مردم بگی چطور بمالن
نیک میدونبم هر کس روحیه دزدی و بی وجدان نداشته باشه عیبه از نظر حضرات اصلاحطلب
نام:
ایمیل:
* نظر: