به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
آقایی اضافه کرد: زائران برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اربعین فقط می‌توانند از طریق سامانه سما اقدام کنند؛ مردم باید با هوشیاری کامل مراقب افراد فرصت‌طلب و کلاهبردار باشند و نباید تحت هیچ شرایطی حتی در صورت تقاضای ثبت‌نام کنندگان به آنان ارز پرداخت کنند.
خبردنا: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور حج و زیارت سازمان حج گفت: ثبت‌نام زائران اربعین حسینی از امروز در ۲۵۰۰ دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود ۸ هزار تومانی در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش"خبردنا"، مرتضی آقایی با اعلام این خبر افزود: ارز تخصیص یافته به‌صورت ارز ثانویه از طریق بانک مرکزی تامین شده و زائران باید به هنگام ثبت‌نام از طریق یکی از دفاتر اعلام شده بر مبنای حدود 40 دلار برای اخذ روادید با در نظر گرفتن هر دلار حدود هشت هزار تومان معادل ریالی آن را پرداخت کنند.

وی افزود: این مبلغ فقط برای صدور روادید در نظر گرفته شده و هزینه‌های بیمه، بهداشت و خدمات درمانی در حدود 20 هزار تومان و نیز کارمزد ثبت‌نام دفاتر جداگانه محاسبه و اخذ می‌شود.

مدیر‌کل نظارت بر امور زیارت سازمان حج خاطرنشان کرد: ویزای صادره زائران اربعین از زمان صدور دارای 50 روز اعتبار است و زائران عتبات می‌توانند طی این مدت به عراق سفر کنند.

آقایی اضافه کرد: زائران برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اربعین فقط می‌توانند از طریق سامانه سما اقدام کنند؛ مردم باید با هوشیاری کامل مراقب افراد فرصت‌طلب و کلاهبردار باشند و نباید تحت هیچ شرایطی حتی در صورت تقاضای ثبت‌نام کنندگان به آنان ارز پرداخت کنند.

وی گفت: زائران اربعین در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مورد تخلف را به بازرسی وزارت کشور یا بازرسی سازمان حج و زیارت گزارش کنند.

سال گذشته بیش از 2 میلیون زائر حسینی برای حضور در آیین جهانی اربعین راهی عتبات عالیات شدند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
گور پدر نامردهاییکه به عراق مسافرت میکنند
همشهری
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا جای بسی تاسف داره
تما کشور از یک محرم بسیج شدن تا تمام امکانات و بخش زیادی سرمایه رو به این واسطه و بهانه به سمت عراقی که باید 1100 میلیارد دلار غرامت به ایران پرادخت بکنه سرازیر کنن اون هم در این شرایط اقتصادی وحشتناک که همه چی چندین برابر شده
کربلا اینجاست
این همه بیمار خاص ناتوان حتی از خرید دارو
این همه خانواده ایی که ماهها تغذیه منلسب نداشته و حتی گوشت نخورده ان
این همه زندانی حتی برای 200 هزار تومن
هر روز جشن گلریزان تو این مملکت باشه کی ناراحت میشه
هر روز جشن شکوفه ها باشه کی ناراحت میشه
هر روز آزادی زندانیان مهریه باشه کی ناراحت میشه
هر روز خیر مدرسه ساز و خیر بیمارستان ساز پول صرف ساخت مدرسه و بیمارستان بکنن هر چند وظیفه دولت و نظامه مالیات میگیره نفت میفروشه خدمات بده ولی باز هم خیر هزینه کنه به جایی بر نمیخوره
امام حسین اینجاست
خاک کربلا اینجاست
دست بردارید تا کی
دبی رو اباد کردیم
عربستان رو آباد کردیم
فلسطین و لبنان رو همینطور
عراق و سوریه رو هم شروع کردیم
حالا تا وقت یمن
اما خودمون روز به روز بدبخت تر و بیچاره تر
تاکی ..................دست بردارید
نام:
ایمیل:
* نظر: