به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
این احتمال هست که وی متوجه بازی زیرکانه زیر مجموعه اش نباشد که جز افسوس خوردن کاری نمی شود کرد و اگر او از بازی زیر مجموعه اش علیه همشهری اش اطلاع دارد و متوجه بازی شده است و تلاشی برای جبران و برخورد با تیم رسانه ایش نمی کند هم باید افسوس خورد و هم ذکر مصیبت سرود برای غیرت از دست رفته در این دیار غربت و‌ با تحکم فریاد بزنیم که سید ضیا هاشمی ، پشت برادرت را خالی نکن‌ ، ارزش ندارد.
خبردنا :  پس از تصویب قانون‌منع بکارگیری بازنشستگان موجی سازمان یافته‌ تخریبی علیه مهندس "افشانی" شهردار کهگیلویه و بویراحمدی تهران با محوریت رسانه های نزدیک به کارگزاران آغاز شد.

به گزارش " خبردنا" آگاهان به فضای رسانه ای و بازی های پشت و جلو‌ی صحنه سیاسی به نیکی می دانند اتاق فکر چنین هجمه ای آنهم از طیف نزدیک به کارگزاران چه هدفی را دنبال می کرد و می کند .

کارگزاران که شهرداری نجفی را در کسری از ثانیه از دست داده بودند و از خوان بزرگ شهر تهران بی نصیب ماندند هرگز نمی خواستند و نمی خواهند و نمی توانند بپذیرند که شهر تهران را در دست فرد دیگری غیر از خود ببینند آنهم مدیر پاکدستی چون افشانی .

قانون منع بکارگیری بازنشستگی فرصتی برایشان‌ فراهم کرد تا موج‌ سنگین رسانه ای علیه افشانی آغاز نمایند .

محسن هاشمی مهم‌ ترین گزینه کارگزاران از روز اول شروع بکار شورا تاکنون برای شهرداری تهران است که بارها در مصاحبه هایش گفته بود برای شهردار  شدنش "محلل" می خواهد و هرگز شور و شوق تصدی شهردار شدنش را پنهان نکرده بود و نمی کند.

آن هنگام که موجی از تخریب علیه شهردار کهگیلویه و بویراحمدی شروع شد تعدادی از  فعالان رسانه ای هم‌ استانی خودجوش و بدون توقع گرد هم آمدند و وظیفه خود را تا جایی توانستند انجام دادند و می دهند.

خوشحال و خرسند بودیم که  مدیرعامل خبرگزاری رسمی کشور  و روزنامه دولت سید "ضیا هاشمی " از فرزندان استان است و حداقل خیالمان از این دو رسانه مهم تا حدودی باید رعایت باشد زهی خیال باطل.

در آغازین روزهای تخریب روزنامه ایران چند یادداشت و مصاحبه همسو با ماندن افشانی منتشر کرد که همان موقع هم از وی تشکر شد اما در ادامه راه مسیر کم کم منحرف و امروز کلا برعکس شد .

پس از آنهمه هیاهو ماندن یا رفتن "افشانی" کم‌کم سر و‌صدای رسانه ها می رفت که بخوابد که چندرسانه ای ایرنا در کلیپی دو پهلو و البته تا حدودی علیه افشانی به موضوع رفتن و ماندنش پرداخت .

داشتیم امیدوار می شدیم که نظر دولت و‌ وزارت کشور بر ماندن افشانی است که ایرنا سید ضیا هاشمی در خبری به نقل از سخنگوی وزارت کشور که از ایرنا بازدید می کرد در تیترش گفته شهرداران مشمول قانون بازنشستگی می شوند  اما در متن خبر گفته استعلامات رسما پاسخ داده نشده  و این یعنی تیتر زده شده کاملا علیه افشانی.

تنها یک روز پس از تیتر ایرنا علیه افشانی، روزنامه ایران در مصاحبه ای مفصل تیتر " چهره جدید هاشمی در بهشت " را یکی از تیترهای اصلی خود قرار داده است که به مخاطب حتما این القا را می کند که شهردار بعدی هاشمی است و این در حالی است که  حتی در قانون‌ فرصت هایی برای ماندن افشانی وجود دارد و صد البته اگر فرصتی هم وجود نداشت روزنامه ایران‌به صاحب امتیازی ایرنا هاشمی نباید پیشگام در رفتن همشهری اش باشد.

نقدها به افشانی بسیار است همانگونه که به وکیلی ، تاج گردون ، هاشمی پور ، سید ضیا هاشمی و سایر مدیران ملی بسیار بیشتر وارد است اما غیرت لر بودن به ما ابن اجازه را نمی دهد در صحنه نبرد نابرابر علیه برادرمان خواسته یا ناخواسته ،آگاهانه یا مغرضانه در  زمین حریف بازی کنیم .

سید ضیا هاشمی آنگونه که گفته می شود رابطه خوبی با افشانی دارد حتی پیش از نشست خبری مشورت هایی تلفنی یا حضوری با وی می شود و آنگونه که در بازار  شایعات فراوان شنیده می شود مدیر روابط عمومی ضعیف شهرداری را هم‌ وی به افشانی معرفی کرده که البته باید خود تایید یا تکذیب نماید اما اینکه رسانه های تحت حمایت و مدیریت وی در این برهه بسیار مهم‌ اینگونه شهرداری را تضعیف می کنند حتما جای سوال و‌نگرانی عمیق دارد .

سید ضیا هاشمی هیچگاه تجربه مدیریت رسانه ای نداشته و البته سوابق روشنی هم در این حوزه ندارد بنابراین این احتمال هست که وی متوجه بازی زیرکانه زیر مجموعه اش نباشد که جز افسوس خوردن کاری نمی شود کرد و اگر او از بازی زیر مجموعه اش علیه همشهری اش اطلاع دارد و متوجه بازی شده است و تلاشی برای جبران و برخورد با تیم رسانه ایش نمی کند هم باید افسوس خورد و هم ذکر مصیبت سرود برای غیرت از دست رفته در این دیار غربت  و‌ با تحکم فریاد بزنیم که سید ضیا هاشمی ، پشت برادرت را خالی نکن‌ ، ارزش ندارد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
خاله خورزوی بازی چی بود دیگه اون هم در سطح کلان
قانون قانونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
متاسفانه پست ها چقدر پستند! آقای افشانی اگر همان موقع که معاون مالی ایشان استعفا داد استعفا می داد خیلی سنگین تر بود حداقل می گفتند به حرف خودش عمل کرده و این همه حرف و حدیث به دنبال نداشت که هم ولایتی ها وارد مناقشه شوند اما الان دیگر دیر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
سید ضیا هاشمی ، پشت برادرت را خالی نکن‌ ، ارزش ندارد
احتمالا ايشون ميدونه كه افشاني رفتني است داره براي محسن هاشمي نوشابه باز ميكنه
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
افشانی دوست داشتنی است وافتخار بهمئی واستان ولی قانون باید رعایت بشه وهمه رو به قانون دعوت میکنم اگه بخاهیم ژاپن اسلامی بشیم باید به دور از تعصب وخط خط بازی و سیاسی بازی به فکر اباد کردن مملکتمون باشیم خدا کنه روزی تعصبات غلط که هم اکنون در جو استان حکمفرما است وانتخاب مدیران بر اساس روابط و خط وباند سیاسی که باعث عقب ماندن استان شده ریشه کن بشه الهی امین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
این مقاله سراسر توهین به سید ضیا هاشمی و دکتر افشانی است.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
احتمالا خودت مي خواستي مسئول روابط عمومي شهرداري بشي و سيد ضيا هاشمي صلاح نديده گامي براي اين كار برداره و شما اومدي مغرضانه اين مقاله رو نوشتي
وگرنه يه خبرگزاري مثل ايرنا وظيفه اش افشاي حقايق هست نه اينكه بشينه ببينه ككاش چه مي كنه و سياستش بر اساس ككاگري باشه
مدیر پایگاه سلام اولا فضای ککاگری جناب ضیا هاشمی در ایرنا بویراحمد مشخص است ثانیا مطالب دیگر را هم قطعا شخص ضیا هاشمی تکذیب می کنه همچنین مهندس افشانی
نام:
ایمیل:
* نظر: