به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا:
وی افزود: هیچ کدام از برنامه‌های گذشته بازیابی نشده که ببینند موثر واقع شده است.
خبردنا: نشست و پرسش و پاسخ دانشجویی نستور درخشنده‌پور کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در حالی برگزار شد که سوال یکی از دانشجویان در زمینه احتمال کناره گیری وی به نفع زارعی فضای حاکم بر این نشست را تغییر داد.

به گزارش "خبردنا"، شائبه انصراف این‌بار به نفع زارعی و گرایش سیاسی وی مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بوده است.

یکی از دانشجویان از درخشنده‌پور سوال می‌کند با توجه به اینکه در گذشته نیز سودای نمایندگی داشتید و در نهایت به نفع سید باقر موسوی کنار رفتید تا مدیرکل شوید و این روزها نیز این زمزمه وجود دارد که در نهایت به نفع زارعی نماینده بویراحمد کناره‌گیری می‌کنید آیا این نیز به واقعیت تبدیل می‌شود واکنش نشان داد و گفت: مطمئن باشید اگر ورود کردم تا آخر می‌ایستم و هدفم در انتخابات بیان اندیشه و نظراتم است.

وی در زمینه گرایش سیاسی‌اش گفت: اصلاحات را در کشور قبول دارم و پیروز شد و پیروزی به این بود که همه به این نتیجه رسیدند باید اصلاحات صورت بگیرد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود کشور نیاز به اصلاحات دارد اما با حفظ اصول .

اصول باید بماند و در کنارش باید اصلاحات باشد و من جزء اصلاح طلبان نبوده و اصولگرا نیستم می توانم به شماها دروغ بگویم اما نمی توانم به خودم دروغ بگویم چهارچوبی برای اصلاحات و اصولی برای اصولگرا نمی بینم که در ان بگنجم.

درخشنده پور افزود: برادر کشی از زمان هابیل و قابیل اغاز و تا ظهور امام زمان ادامه دارد و همیشه کشور در شرایط خاص بوده و نمی‌دانم کی این شرایط عادی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر دیروز پادشان ایران باید سر تعظیم در مقابل برخی کشورها فرود می‌بردند اما امروز جوان افریقایی راه امام را تنها راه نجات کشورش می داند، عنوان کرد: این اقتدار یک تصویر درست از اسلام را به منصه ظهور رسانده است.

درخشنده‎‌پور با اشاره به اینکه ملت در همیشه صحنه امادگی عبور از مشکلات و مسائل را دارند، ابراز کرد: همیشه گفته‌ام باور بفرمایید اگر گرانی ۱۰ برابر شود مردم مقاوم هستند ولی بی عدالتی مردم را ازار می دهد برخی بدون ظریب هوشی از خدمات فراوان بهره مندند ولی برخی بی بهره‌ه اند.

این کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در انتخابات آینده بویراحمد و دنا مهمترین مشکل کشور را عدم برنامه ریزی درست دانست و افزود: هیچ کدام از برنامه‌های گذشته بازیابی نشده که ببینند موثر واقع شده است.

درخشنده‌پور بیان کرد: توسعه پایدار یک تعریف دارد و باید در ان راستا قدم برداریم و هدف آن ایجاد رفاه عمومی مردم در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و محیط زیست با حفظ منابع آیندگان بوده و اگر این سه عنصر نباشد دیگه توسعه نیست.

وی ادامه داد: مردم حق دارند نسبت به مسائل پیرامون خود اظهارنظر کنند از طریق مختلف از جمله نظارت مسقبم از طریق تشکل‌های مدنی و مردم نهاد

درخشنده‌پور افزود: شرافت و امنیت حق مردم است و باید آموزش و بهداشت خوب داشته باشند باور کنید اگر یک دانش اموز به من بدهند نمی‌توانم الف را تا یک سال یادش دهم زیرا تخصص ندارم.

وی با تاکید بر اینکه دو عنصر در توسعه مهم است یک نیاز یک محدودیت داریم نبازها و محدودیت ها باید دیده شود، تصریح کرد: مبنای هر برنامه ریزی یکسری امار بوده امار ما در رونق اقتصادی شاخص های تولید ملی است که در ۴ بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و نفت بررسی می‌کنند.

درخشنده‌پور عنوان کرد: ما در استان از نظر شاخص‌های کشاورزی جزو ۷ استان اخر هستیم و در بخش صنعت معدن و ساختمان استان اخر هستیم و در بخش خدمات از جمله خدمات رفاهی، خدمات خصوصی و تامین اجتماعی اخر هستیم و در مجموع در تولید ناخالص ملی در تمام بخش‌ها جزو استان‌های اخر هستیم

وی اظهار داشت: پرداختن به مسائل قومیت‌ها به چالش تبدیل شده و کسی نمی تواند بگوید قوم من به خاطر جمعیت و توان فیزیکی‌اش برتر است و معتقد به تخصص، شخصیت و مدیریت‌ها هستم معتقد به قومیت نیستم.

این کاندیدای احتمالی بویراحمد و دنا گفت: جامعه سرشار از بی عدالتی نیست مشکل و معضل هست کسی منکر نیست اما پر از بدبختی نیست
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد...
نام:
ایمیل:
* نظر: