به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به مناسبت هفته ناجا انجام شد:
احمدی گفت: برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی در وضعیت کنونی است.
خبردنا: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش"خبردنا"، صبح امروز و با حضور استاندار استان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته ناجا در شهر یاسوج برگزار شد.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است و در بسیاری از شاخص‌ها از جمله پیشگیری از جرائم سخت دارای رتبه است.

سردار مهدی انصاری اظهار کرد: نیروهای انتظامی‌ برای آسایش مردم شب و روز در تلاش هستند و در تمام شرایط سخت همراه و در کنار مردم بوده و خواهند بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیروی انتظامی خود را از بدنه و فرزند مردم می‌داند و خدمت به مردمی که در طول 40 سال از عمر انقلاب با سپری کردن شرایط سخت در تمام صحنه‌ها حاضر بودند توفیق و خدمت بزرگی است.

وی عنوان کرد: اگر امروز کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود ماحصل زحمات، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه امنیتی استان به ویژه نیروی انتظامی است که با همراهی و اتخاذ تدابیر به موقع شورای تامین و همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها ایجاد شده است.

این مسؤول بیان کرد: امروز نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شاخص‌های امنیتی رتبه خوبی در بین استان‌های کشور دارد برای نمونه در عید نوروز رتبه برتر کشور را کسب کردیم، در جرائم مختلف، پیشگیری از جرم و جرائم سخت شرایط خوبی در کشور داریم و دارای رتبه هستیم.

در ادامه  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگلویه و بویراحمد یکی از استان‌ها امن کشور است، گفت: این ثبات و امنیت با تلاش شبانه‌روزی پلیس به دست آمده است.

علی‌محمد احمدی هفته نیروی انتظامی را یادآور خدمات و ایثارگری‌های این قشر خدوم دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و ثبات تلاش‌های زیادی کرده و همه باید برای ایجاد امنیت که از یکی از مقوله‌های پیشرفت و توسعه جامعه است تلاش کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ثبات و امنیت دو وجه هستند که قلب امنیت داخلی به عهده سبزپوشان نیروی انتظامی است، دشمنان انقلاب اسلامی امروز با فشار از بیرون، ناامنی در داخل کشور را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: ناجا در 4 دهه اخیر به خوبی در برابر ناامنی‌ها مقابله کرده است اما امروز دشمن با جبهه‌های جدید به دنبال اختلال در امنیت کشور است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پلیس در مقابل حربه‌های جدید دشمن توطئه‌ها را خنثی‌ کرده و با کسانی که آسایش مردم را سلب کنند برخورد می‌کند.

احمدی به وظیفه مهم نیروی انتظامی در این شرایط اقتصادی اشاره کرد و گفت: برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی در وضعیت کنونی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی حافظان امنیت ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: ملت در تمام کشور قدردان این امنیت و آرامش هستند و دولت در تمام عرصه‌ها در کنار نیروی انتظامی خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از  استان‌های امن کشور هستیم، افزود: با تلاش‌های فرماندهی و اعضای نیروی انتظامی ثبات و امنیت مطلوبی در استان برقرار است.

به گزارش"خبردنا" ، در پایان این مراسم تعدادی از خانواده شهدا، پرسنل برتر، بازنشسته و نیروهای انتظامی و پلیس افتخاری تجلیل شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: