به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
فرماندار کهگیلویه:
رئیس شورای سلامت کهگیلویه افزود: فعالیت این قصابی‌ها از نظر بهداشتی منطقی نیست گرچه منبع درآمد برای آنهاست.
خبردنا: فرماندار کهگیلویه تاکید کرد که تجربه نشان داده در این شهرستان نمی شود با خواهش کار کرد.

به گزارش "خبردنا"،جعفر نیکبخت در نشست ساماندهی کشتار خواستار اقدام سریع دستگاه‌های متولی در پلمب سفره‌خانه‌های غیرمجاز شد و اظهار داشت: سفره‌خانه‌های غیرمجاز و قصابی‌های غیرمجاز در این مراکز باید تا زمان اخذ مجوز تعطیل شوند.

فرماندار کهگیلویه گفت: ادارات خدمات‌رسان همه انشعابات این مراکز را قطع کنند برای این کار نیاز به مجوز قضایی هم وجود ندارد.

نیکبخت با بیان اینکه مراجع قضایی همکاری لازم را با ادارات متولی در پلمب سفره‌خانه‌های غیرمجاز داشته باشد تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی از فعالیت این مراکز جلوگیری شود و زمان اخذ مجوز تعهد کتبی دهند که جلوی سفره‌خانه کشتار غیرمجاز نداشته باشند بلکه گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز عرضه گوشت تهیه کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: فعالیت قصابی‌های غیرمجاز رونق را از کشتارگاه گرفته و قصابی‌های غیرمجاز را در معرض ورشکستگی قرار داده است.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه افزود: فعالیت این قصابی‌ها از نظر بهداشتی منطقی نیست گرچه منبع درآمد برای آنهاست.

نیکبخت همچنین با اشاره به تعیین قیمت گوشت قرمز در مرکز استان افزود: بر خلاف سال‌های گذشته که قیمت گوشت در کهگیلویه درصدی پایین‌تر از مرکز استان بود اما امسال قیمت مصوب استان در شهرستان اعمال خواهد شد.

وی،گفت: هنوز قیمت مصوب رسما به ما اعلام نشده اما بر اساس خبر رسانه‌ها برای بز و گوسفند 44 هزار،بزغاله و بره 54 هزار و گاو 42 هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
درود بر علیبازی
نام:
ایمیل:
* نظر: