به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد:
وی خاطرنشان کرد: تشکلهای مردم نهاد می توانند ما را در مقابله با تخریب، تصرف و مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع کمک کنند.
خبردنا: مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

به گزارش "خبردنا"، «غلامحسین حکمتیان اصل»، در این مراسم با تاکید بر اینکه به دور از نگاه سیاسی و قومی برنامه های منابع طبیعی را پیش خواهم برد ، گفت: منابع طبیعی میراث گذشتگان است که به ما رسیده و باید در حفاظت و نگهداری از ان کوشا باشیم و در این زمینه دست یاری به سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران و صداو سیما دراز می کنم.

مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با همکاری و مشارکت رسانه ها استفاده صحیح از منابع طبیعی را آموزش دهیم، افزود: امرار معاش و بیکاری در استان بهانه ای برای تخریب منابع طبیعی، جنگلها و مراتع شده است.

حکمتیان اصل اظهارکرد: با حمایت و کمک بیش از پیش دستگاه قضایی می توانیم گامهای موثرتری در حفاظت از جنگلها و مراتع استان برداریم.

مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از تشکلهای مردم نهاد برای همکاری خاطرنشان کرد: تشکلهای مردم نهاد می توانند ما را در مقابله با تخریب، تصرف و مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع کمک کنند.

حکمتیان اصل توسعه کشت گیاهان دارویی با مشارکت مردم، اجرای پروزه های مکانیکی و بیولوژیکی جهت جلوگیری از فرسایش خاک و کنترل روان آبها، استفاده از نیروهای متخصص و بهره گیری از خرد جمعی، استفاده از ساختار اداری بر اساس تخصص و تعهد به دور از نگاه سیاسی و قومی را از برنامه های مدیریت جدید منابع طبیعی عنوان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات عزت الله بهشتی فر، مدیرکل سابق منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و غلامحسین حکمتیان به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی این استان معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: