به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
خبردنا : رئیس دستگاه قضات خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی با بیان اینکه من هم انتصاب شما را به مدیر کلی راه و شهرسازی تبریک می گویم ، گفت: اما لازم است از همین ابتدا نکاتی را برای شما روشن کنم که بعدا هیچ بهانه ای نباشد.
 
به گزارش"خبردنا"، حجت الاسلام مزارعی افزود : در موضوع تجاوز به حریم راه ها اینکه همکاران شما بخواهند از عده ای گذشت کنند و عده ای نه صحیح و قابل پذیرش نیست. برخی توجیهات مانند اینکه فلانی از فلان طایفه است و فعلا از کنارش بگذریم تا بعدا!

رئیس دستگاه قضایی استان گفت : متاسفانه مجموعه شما ابتدا از کنار تخلفات حریم راه ها به راحتی می گذرند و آن را به بعد موکول می کنند اما بعد از اینکه خود از کنار تخلف گذشتید و ابه نوعی اجازه تجاوز را دادید ، از ما می خواهید که ورود کنیم! که این اشتباه است و شما باید از همان جلوی تخلف را بگیرید.

قاضی القضات خطاب به نژاد صفوی گفت : شما پولدارترین دستگاه دولتی هستید و وضع اعتبارات دستگاه تان خوب است و هم ما می دانیم و هم خود شما می دانید که دستگاه شما چقدر حساس است .

حجت الاسلام مزارعی افزود : شما در بحث مناقصات و ارتباط با پیمانکار باید کاملا بر افراد زیر مجموعه خود نظارت داشته باشید . در سپردن پیمان ها باید دقت کنید و به گونه ای نباشد که فردا از زیر مجموعه شما کسی اقدام به تخلفی بنماید و لازم باشد که شما جلوی میز دادگاه حاضر شوید چرا که هر تخلفی در دستگاه شما را باید خود شما به عنوان مدیر مجموعه پاسخ دهید.

وی گفت : از همین الان در چهارچوب قانون و بدون تعارف عمل کنید که فردا نگویند فلان کارشناس با فلان پیمانکار زد و بند کرد و یک پیمان میلیاردی داده شده است.

این مسئول اظهار داشت: یک مراقبت ویژه از مجموعه خود داشته باشید . در حوزه حریم راه ها و سالم سازی مجموعه اقدام نمایید .

مزارعی گفت : گاهی یک مدیر کم کار است و فقط می نشیند که چند سال مدیریتش تمام شود که ما با تخلفات چنین مدیری هیچگونه گذشتی نخواهیم داشت. اما گاهی مدیری وجود دارد که تمام دوران مدیریتش را در حال تلاش و دویدن پی کارهای حوزه مسئولیتش است و کارهای زیادی هم انجام می دهد که ممکن است برخی تخلفات کوچک هم رخ دهد که ما در اینگونه موارد ضمن گذشت از این مدیر با جدیت سعی در کمک به وی را خواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: