به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
وی عنوان کرد: هرجا مدیر، بانک یا کارشناسی ببینیم که در مسیر پیشرفت این مردم قدم می‌دارد در کنار او می‌ایستیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت توان به سامان رساندن پروژه‌ها را ندارد، گفت: هر کسی که خللی در اصلاح امور مردم به‌ویژه در امور اقتصادی وارد کند خیانت کرده است.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه  و بویراحمد با بیان اینکه اجرای تبصره 19 قانون بودجه و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تأثیر بسزایی در نظام اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت: موضوعاتی که در این تبصره آمده ظرفیت خوبی برای توسعه کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به اجرای تبصره ۱۹ قانون بودجه دولت شد و افزود: حدود 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که دولت توان به سامان رساندن این پروژه‌ها را نداشته و راهی جز واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی ندارد.

احمدی با بیان اینکه اقتصاد ما بیمار است و مردم باید به کمک این اقتصاد بیایند، گفت: هر کسی بخواهد خللی در اصلاح امور مردم به‌ویژه در امور اقتصادی وارد کند خیانت کرده است.

وی خواستار عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای  تبصره 19 قانون بودجه شد و عنوان کرد: اقتدار یک مدیر به ماشین، ساختمان و آدم‌های پیرامونش نیست به ابتکار، نوآوری و فراهم کردن بستر برای خدمت به مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولیت نظام بانکی در اجرای تبصره 19 قانون بودجه اشاره داشت و بیان کرد: بانک‌های ما گاهی تصور می‌کنند که منابع‌شان پول عمه و خاله آنها است و بسیاری از مردم معتقد هستند مقصر بخش عمده‌ای از نابسامانی‌های ما سیستم بانکی است که تولیدمحور و اشتغال‌محور نیست در حالی که اگر نظام بانکی ما در خدمت تولید بود الان نه این حجم نقدینگی را داشتیم و نه ارزش پول ما تا این حد پایین بود.

احمدی با بیان اینکه تمام توانم را برای اجرای تبصره 19 قانون بودجه دولت می‌گذارم چون هم سران سه قوا خواستار اجرای آن هستند و هم مصلحت مردم است، گفت: امیدواریم شاهد این نباشیم  که اگر به عنوان مثال قرار است ورزشگاهی با این قانون واگذار شود دولت وثیقه را تایید کند اما کارشناس بانک کارشکنی کرده و بگوید من دلم نمی‌خواهد.

وی سرمایه‌گذاران را ضلع سوم اجرای تبصره 19 دانست و ابراز کرد: دولت برای حمایت از  بخش خصوصی مشوق‌های خوبی را قرار داده است و امیدواریم اگر سرمایه‌گذاری شروع به اجرای پروژه‌ای کرد، شبیه شروع‌های دیگری که در گذشته در این استان دیدیم، نباشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دولت در اجرای تبصره 19 بودجه و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی مصمم است، عنوان کرد: هرجا مدیر، بانک یا کارشناسی ببینیم که در مسیر پیشرفت این مردم قدم می‌دارد در کنار او می‌ایستیم.

احمدی با بیان اینکه ما دست بخش خصوصی که ارتقا پیدا کند را می‌بوسیم، گفت: بخش خصوصی باید پل‌سازی را رها کرده و آنتروپرونر باشد یعنی سرمایه‌گذاری که خلاق است نه سرمایه‌گذاری که  به فلان مسئول سیاسی وصل می‌شود تا پروژه بگیرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران قانون واگذاری  پروژه‌ها به بخش خصوصی را فرصتی برای کیسه‌دوزی خود تلقی نکنند، ابراز کرد: ما در ایجاد فضا برای بخش خصوصی به عقب برگشت نمی‌کنیم اما به این معنا نیست که بر سر راه ما مشکلاتی وجود ندارد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قانون بازنشستگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
مدیرکل ارشاد چون قبلا بازنشست شده بود و دعوت به کار شده طبق قانون جدید بازنشستگی باید پست خود را ترک کند
فرهنگیان بهمئی
|
France
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
جناب مدیرکل و معاون محترم پشتیبانی تبعیض و بی عدالتی در آموزش و پرورش بهمئی فرهنگیان را بی انگیزه کرده اصلا توجهی به آموزش نمیشه و همه چیز شده زد و بند و قوم و خویش بازی بی عدالتی تا جایی الان پیش رفته که حتی امتیازات معلمان بویژه معلمان ابتدایی نادیده گرفته شده و معاون آموزگاری که بر اساس امتیاز هست هم خارج از چهارچوب فرم امتیازبندی سازماندهی شده لطفا توجه ویژه به بهمئی داشته باشین و صدای فرهنگیان این منطقه را هم بشنوید با تشکر
بيطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
با اين تيتر كه هيچ تناسبي با محتوا ندارد دنبال القاي چه مطلبي به مخاطب هستيد؟ كجاي اين مطالب خودزني است؟ بيان بعضي واقعيت ها به مذاق بعضي ها خوش نمي آيد و تيترهاي تحريك كننده مي زنند. رسانه ها رسالت خود را فراموش نكنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
بخدا اگر تمامی مقامات اینگونه صادقانه به مردم بگویند پول برای اداره مملکت نداریم خیلی بهتر است اخیرا دکتر جهانگیری هم فرمود پول باشد ننه جون من هم میتواند مدیریت کند ...درود بر دکتر احمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
مشکلات کشور از سوء مدیریتهاست
نام:
ایمیل:
* نظر: