به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
امید به عنایت ستمگران بین المللی و آمریکای جهانخوار تراوش کدامین عقل ناقص و فکر علیل است .
خبردنا - سید کرامت فدایی : شرایط موجود حکایتهای مختلفی از عملکرد دولت مستقر می کند و داستانهای نا امیدکننده ای از مشئی سایست گزاران اقتصادی می سراید .

آخر نفهمیدیم بلوف های رونق اقتصادی که دیگر مردم خودشان با یارانه خداحافظی خواهد نمود در کدامین زاویه تاریخ بایگانی گردید .

معماران دست آلوده این فن , بنیاد اقتصاد مملکت را به چه وادی بردند که امروز فریاد همه بلند است .

کسانی که چند سال جلوتر فریادشان از دلار چهار هزارتومان در کنار عزت استقلال طلبی و پیشرفت هسته ی گوش فلک را کر کرده بود الان با کدامین رو و وجدان همچنان بر اریکه قدرت می تازند .

ازتضعیف نمادهای انقلاب و مدافعان فداکار این مرز و بوم چه سودی بردند و از تعقیب و تأیید منویات و اهداف دشمنان قسم خورده جزء تاراج داشته های معنوی و مادی چه چیزی را عاید نموده است .

سپردن امور اقتصادی به دست نا اهلان و فتنه گران و نجومی چران چه معنی و مفهومی دارد ؟ هرج و مرج اقتصادی و اداری موجود از چه حکایت می کند ؟

 امید به عنایت ستمگران بین المللی و آمریکای جهانخوار تراوش کدامین عقل ناقص و فکر علیل است .

سرجمع شرایط ناهنجار موجود در ابعاد مختلف زایده چه مشئی سیاسی و اقتصادی است و کی می خواهیم توبه نموده و به مسیر حقیقی انقلاب برگشته و فرامین رهبری را آویزه گوشمان قرار داده تا همچنان شاهد فتح الفتوحات چهل ساله باشیم .

 این شرایط در خور مردم فداکار ایران و مور تأیید هیچ عقل سلیمی نیست و می طلبد ضمن روشنگری دولت را حمایت نمود چون بار انقلاب عزیزمان بر دوش اوست و زمین زدنش به انقلاب لطمه می زند و معلوم است که حمایت از دولت به معنی تأیید آن نیست و به فرمان ولی و رهبر فرزانه یمان باید دولت را حمایت کرد ولو به میل مان نباشد. مطمئن باشیم این شرایط سخت در حال گذر است و می گذرد و انقلاب و ارزشهایش به لطف الهی می ماند .

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
خداوند همه را به راه راست هدایت کند خصوصا دوستان شما را %
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
شماها باورتون شده در دوران شما وضع مملکت خوب بوده؟ما که حافظه مان را تعمدا حفظ کردیم که یادمان نرود فرماندار محترم اسبق که ظرف یکسال فرمودید به اندازه28سال در بویراحمد کار کردی لطفا مرور کن خودت را
دوم خردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
... به گواه آمار و ارقام در دولت نهم و دهم بيشترين درآمد نفتي، كمترين رشد اقتصادي، بيشترين واردات كالا و خدمات و تحميل دو سال رشد منفي اقتصادي به كشور را در كارنامه دارید. همچنين فسادهاي اقتصادي و مالي رخ داده در اين دوران همچنان پرونده‌هايي باز دارند و طرح تحول اقتصادي و پيشنهاد يارانه‌ها هم متولد دولت شمابود كه براي دولت پس از او به ارثيه‌اي بد يمن تبديل شده است.
منبع
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
بهتر از الان بود ولی تا بعضیها مثل شما فکر میکند هم همین خواهد شد ناشناس عزیز
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
کسانی که شرایط موجود از دوران سابق بهتر می دانند یا نجومی بگیرند یا ناقص العقل و شاید دیوانه
نام:
ایمیل:
* نظر: