به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ها باید در خدمت اقتصاد و بخش تولید باشند و همراه با مردم برای اصلاح نظام اقتصادی تلاش کنند.
به گزارش خبردنا، علی محمد احمدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سیاست واگذاری پروژه‌ها و کارها به بخش خصوصی باید در جامعه تبیین شود، اظهار داشت: نباید دچار تداخل‌های ذهنی و حواشی شویم و با سعه صدر و تلاش این مسیر را اصلاح کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت باید امنیت تولید را فراهم کند، بیان کرد: بدون شک دولت و حاکمیتی که تنها به فکر تامین برنج، رب گوجه و سایر کالاها باشد در یک بازه زمانی اما پرهزینه می‌تواند این کالاها را تامین کند.

احمدی افزود: ما باید با راهکارهای اصولی، کارشناسی شده و یک برنامه مدون گام اساسی در راستای تقویت اقتصاد کشور برداریم .

وی با بیان اینکه مبنای اصلی تدوین اصل ۴۴ قانون اساسی مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی است، اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در اینگونه فعالیت‌ها فراهم شود.

احمدی تاکید کرد: مدیریت کارآمد و اقتدار یک مدیر به داشتن خودرو و ساختمان نیست بلکه اقتدار یک مدیر به ابتکار، خلاقیت، نوآوری و بستر سازی برای توسعه استان و مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ میلیارد ریال پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، بیان کرد: باید قبل از هرگونه کلنگ زنی در ابتدا به فکر تامین اعتبار آن پروژه باشیم نه اینکه کلنگ زنی را انجام دهیم و بعد از آن به علت نبود اعتبار کافی آن را نیمه کاره رها کنیم.

احمدی با بیان اینکه ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد، اظهار کرد: بیش از ۴ برابر ارزش تولید ناخالص داخلی پول در ایران سرگردان است که در قالب دلار، سکه، ماشین خارجی و ... در دست مردم است و وارد تولید نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما امانت دار عظمت این مردم هستیم، بیان کرد: هرکسی که خللی در اصلاح امور و به ویژه بخش اقتصادی کشور ایجاد کند، خیانت کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیاری از مردم مقصر عمده نابسامانی‌های اقتصادی را بانک‌ها می دانند و متاسفانه سیستم بانکی ما تولید محور و اشتغال محور نیست.

وی تاکید کرد: نباید مثلت سرمایه گذاران، نظام بانکی و مدیران نگاه مال اندوزی داشته باشند و باید به فکر مردم باشند و هرجا مدیر و کارشناسی ببینیم که در راستای پیشرفت مردم قدم بردارد، در کنار آن می ایستیم.

احمدی بیان کرد: مردم چشم انتظار سرمایه گذارانی هستند که با خلاقیت و ایده نو در عرصه تولید تحولی ایجاد کند و می‌طلبد که بخش خصوصی به این سمت گام بردارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر حال اقتصاد ما خراب است و مردم باید حضور پیدا کرده و به کمک اقتصاد بیایند و پول‌هایی که وارد حوزه سکه، مسکن و ... شده، وارد عرصه تولید شود.

احمدی با اشاره به تبصره ۱۹  قانون بودجه سال ۹۷، تصریح کرد: اجرایی شدن این قانون خواسته سران سه قوه است و تا روزی که در این استان هستم تمام توانم را برای عملیاتی شدن آن به کار می‌گیرم.

وی تاکید کرد: ما به سرمایه‌گذاری که با واسطه مقام سیاسی و مدیری پروژه بگیرد، نیاز نداریم و مردم دیگر از این سرمایه گذاران خسته شده‌اند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
مدیرکل ارشاد چون قبلا بازنشست شده بود و دعوت به کار شده طبق قانون جدید بازنشستگی باید پست خود را ترک کند





|

|
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
جناب آقای کریمی بوی خون و تعفن از سخنان نسنجیده در مورد کوه سفید و دلی مهره و خیارکار بهمئی می آید این ثروت و مکان خداددی را هیچکس نمی تواند از عشایر بهمئی غصب کند الان کل بهمئی از رامهرمز تا دیشموک و بهبهان به حالت آماده باش در آمده اند تا جلو چنین حرف هایی را بگیرند و در نطفه خفه کنند افشانی و تقوی نژاد ...که سهلند هیچکس نمی تواند حق عشایر بهمئی را تهدید کند! کاری نکنید که لنده از شهرستان شدن محروم شود و قلعه رئیسی شهرستان اعلام و لنده یکی از دهستان های آن شود چون لنده از نظر وسعت جغرافیایی استحقاق شهرستان شدن را ندارد!!
نام:
ایمیل:
* نظر: