به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: تاسیس بانک فرهنگیان در اولویت برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور قرار دارد.
به گزارش خبردنا، ناصر قاسمی در کارگروه  صندوق ذخیره فرهنگیان استان کهگیلویه وبویر احمد راه اندازی و تاسیس نمایندگی صندوق در استان ها با هدف تسریع در پاسخگویی به فرهنگیان و ارتباط موثر با صندوق می باشد

وی  با اشاره به اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: بر اساس اساسنامه موسسه، اعضای صندوق می توانند تا 5 درصد از حقوق خود را به صورت ماهیانه به صندوق پرداخت کنند و دولت نیز برابر پرداختی ، سهم خود را واریز و در پایان بازنشستگی سرمایه فرد همراه با مبلغ سهم دولت و سود حاصل به وی پرداخت می شود .

مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشورافزود: راه اندازی و تاسیس نمایندگی صندوق در استان ها با هدف تسریع در پاسخگویی به فرهنگیان و ارتباط موثر با صندوق می باشد.

وی با بیان اینکه در طول برنامه پنجم توسعه سهم دولت در صندوق ذخیره پرداخت نشده است، گفت: از نظر حقوقی این موضوع در حال پیگیری است و تلاش می کنیم که همکاران سهم واریزی خود را بیشتر کنند چرا که در برنامه ششم توسعه کشور مقرر شده است که دولت سهم خود را به صندوق واریز نماید و این فرصت بسیار خوبی برای صندوق و در نهایت فرهنگیان است که از سهم بیشتر دولتی برخوردار باشند.

قاسمی با اشاره به حضور 90 درصدی فرهنگیان استان در صندوق ذخیره فرهنگیان،گفت : صندوق ذخیره متعلق به فرهنگیان است و یک شرکت دولتی نیست بنابراین آموزش و پرورش باید از این ظرفیت نهایت استفاده لازم را ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه استراتژیک صندوق اشاره کرد و گفت : در همین راستا شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره با تهیه پرسش نامه و نیاز سنجی، نیازهای فرهنگیان را احصاء و در حال عملیاتی کردن آن است.

کرم بشارت دبیر صندوق ذخیره فرهنگیان کشور هم به پرسش های مطرح شده اعضاء پاسخ دادند


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
میخواستم خدمت اون آقای بازنشسته که بعد از 35سال کار در بدنه دولت آخرش بازنشسته شد عرض کنم با اجرای قانون جدید ممنوعیت بکارگیری بازنشتگاه بر علیه ات اعلام جرم میشه.
میخوام بدونم تو چه سواد متفاوت و تخصصی داری و یا آدم قطعی اومده که تو را گذاشتنم مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
1
اینا نبرندشون بانک پیشکش
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
خدایا این مردم را از دست این فسیلها نجات بده.
احمد مصطوفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
پدر حسين و محسن بشارت هستن كه ماشالله با چاپ مدارك باعث بدبختي خيليا شدن كه از قدرت پدرشون استفاده كردن سرچ كنيد اسم فرزندانشون نيك نامند
نام:
ایمیل:
* نظر: