به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۹۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی ایرنا علیه فرزندان‌ استان :
روزنامه " ایران‌" به صاحب امتیازی ایرنا سید " ضیا هاشمی " در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان " شهرداران مشمول تا ۲۴آبان ماه می روند" چنان به افشانی حمله کرده که گویی ماندن او در منصب شهرداری زیر سوال رفتن تمامی مقدسات عالم است .
خبردنا: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در سطوح عالی مدیریتی هنوز یاد نگرفته اند که چگونه و بخصوص در مواقع بحرانی از هم حمایت کنند و  البته رفتار برخی از آنها هم بگونه ای است که بیشتر عمد بودن را به اذهان متبادر می کند.

به گزارش "خبردنا"،  خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) به مدیریت عالی سید "ضیا هاشمی " از فرزندان " کهگیلویه و بویراحمد" در حالی که باید حامی اصلی رسانه ای فرزندان استان بخصوص در مناصب ملی باشد به شکلی عجیب نقش تخریبی علیه فرزندان استان و قومیت لر  را عهده دار شده است .

پیش تر "خبر دنا" در مطلبی با عنوان‌ "فرزند زاگرس علیه زاگرس، ضیا هاشمی علیه وکیلی و تاج گردون " به چنین رویکردی اشاره و آن را نقد کرده‌ بود  اما گویا سید "ضیا " قصد ندارد با چنین نقدهایی روند تخریبی رسانه های زیر مجموعه اش علیه فرزندان استان را متوقف کند .

روزنامه " ایران‌" به صاحب امتیازی ایرنا سید " ضیا هاشمی " در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان " شهرداران مشمول تا ۲۴آبان ماه می روند" چنان به افشانی حمله کرده که گویی ماندن او در منصب شهرداری زیر سوال رفتن تمامی مقدسات عالم است .

این حمله تخریبی رسانه ای روزنامه دولت علیه افشانی در حالی صورت می گیرد که تلاشهایی از سوی شورای شهر تهران و نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی برای ماندن شهردار تهران بصورت هماهنگ و منسجم یافته آغاز شده و می طلبد که در این شرایط فضای رسانه ای بخصوص رسانه مهمی همچون روزنامه ایران و ایرنا که سید "ضیا " هم استانی و مورد مشورت "افشانی " آنرا مدیریت می کند باید فضای حمایتی یا حداقل خنثی باشد نه این فضایی که از  مدتی قبل علیه افشانی آغاز شده تا متوجه شویم چرا ما لرها در مناصب بالای حکومت نمی توانیم ماندگار شویم و از همدیگر حمایت کنیم !!

با کمال تاسف باید گفت سید " ضیا " خواسته یا ناخواسته در مسیر غیرحمایتی مدیران ارشد هم استانی است که نمونه هایی از آن گفته شده ، او تجربه کار رسانه ای و مدیریت رسانه ای آنهم خبرگزاری بزرگی مثل ایرنا و روزنامه ایران نداشته که با پیچیدگی های خاص و ظریف آن آشنا باشد و این بی تجربگی امروز دامن بخش های مختلف این خبرگزاری و روزنامه‌را گرفته که اگر نبود موضوع حمایت از مدیران هم استانی مشکلات این دو بنگاه رسانه ای در دوران سید " ضیا " حتما آشکار فریاد می شد.

سید "ضیا" باید بداند در دوران جنگ آنهم  در فضایی که بسیاری از رسانه های دیگر علیه همشهری او هستند چگونه رسانه اش را مدیریت کند تا اینچنین او نیز کنار دیگر مخربان قرار نگیرد البته اگر عمدی در کار نباشد که اگر چنین باشد هم باید برای فرهیختگان استان مان مرثیه سرایید.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
1
0
یعنی شما میفرمایید سید ضیا بیاد و از قانون مصوب مجلس و شورای نگهبان چشم پوشی کنه و استثناء قائل بشه
یه جور اختلاص یا دزدی یا دور زدن قانون
قانون برا همه قانونه برا من برا برادر من برا علیبازی یا افشانی یا محسن هاشمی یا تقی یا نقی هر کس
بس کنید اینقدر غیر حرفه ایی حرف نزنید
هم استانی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
1
اگر واقعا راست میگویید و دلتان به حال نیرو های استان میسوزد چرا کار ها و اقدامات علنی و پنهان تاجگردون در حذف کلیه نخبگان استان را بر ملا نمی کنید شما هم فقط قومگرایانه مطلب میزنید هر چند میدانم این کامنت را حذف میکنید
بهمئی
|
Germany
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
حاشیه نساز علیبازی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
ناسونالیسم و قوم گرایی مردود است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
هر چه با تاجگردون بگه حقشه
نام:
ایمیل:
* نظر: